Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-08-26, 14:35   #1
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 18
Sharp$: 874
Smile

Toppmatch


Hoppas så innerligt att Chelsea vinner kvällens match. Det vore vidrigt om Man u (som tillsammans med alla italienska lag är det äckligaste som finns) skulle gå och vinna PL denna säsong också. Om sen RVP drar på sig en skada som avslutar hans karriär vore det en fin bonus. Att gå till en toppkonkurrent i samma liga är som att gå till sängs med brorsans flickvän.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
BroderH (+10)
Siktkakan är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 15:58   #2
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 175
Sharp$: 1668
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Siktkakan Visa inlägg
Hoppas så innerligt att Chelsea vinner kvällens match. Det vore vidrigt om Man u (som tillsammans med alla italienska lag är det äckligaste som finns) skulle gå och vinna PL denna säsong också. Om sen RVP drar på sig en skada som avslutar hans karriär vore det en fin bonus. Att gå till en toppkonkurrent i samma liga är som att gå till sängs med brorsans flickvän.
Topp konkurrent???? Arsenal har väl inte varit nån konkurrent sen Hjälmaren brann!!!!! Och definiera gärna lite mer om vad som är äckligt?? Bättre med rika ryssar o araber som dopar sina lag ekonomiskt??
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 16:01   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 39
Sharp$: 1145
Standard

Jag brukar se mellan fingrarna med dessa helt meningslösa inlägg som bara tar plats men nu tappade jag det helt och hållet för jag är så oerhört nyfiken (ironi) på vad du vill få ut av detta!?

Manchester United och Chelsea är två riktigt bra fotbollslag både i PL samt CL så varför inte bara nöja dig med att slå på TVn och bara njuta av ett fantastiskt möte mellan dessa giganter inom fotbollsvärlden. Nej istället ska du spy galla i form av ett helt meningslöst inlägg på ett toppenforum.

1. Manchesters andra match för säsongen och du tror dom vinner ligan bara för att dom ev slår Chelsea idag? Jisses, säsongen är lång och det kommer hända grejer varenda omgång.

2. Att du dessutom önskar en fantastisk spelare det ödet är ju fruktansvärt moget av dig, väx upp och acceptera att det är en av världens bästa forwards och det är klart klubbar vill ha tillgång till den spelaren. Det är väl kul att han fortfarande spelar i en av världens bästa ligor?

Hade jag inte varit på sånt himla bra måndagshumör och positivt inställd till lyckan över att kunna ha möjligheten av få se fotbollsunderhållning av så hög kvalitet på en måndag hade jag nog bett dig om att ge tillbaka 5 minuter av mitt liv.

No hard feelings men nästa gång kan du väl komma med något vettigt eller bara hålla ditt trams för dig själv, för allas trevnad här inne på forumet.

Trevlig måndag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1), hardballs (+1)
robbanh är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2013-08-26, 16:04   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Tramstråd utan frågeställning eller poäng. Tråd låst!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+10)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td