Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-15, 19:29   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Nattens basket 15/3


Vart är alla? Inget drag alls i basketforumet...
Dessa har jag bokat (systemspel ,flatbettar, 5u=2.5%):

Golden State Warriors - Los Angeles Lakers
Över 222.5 @ 1.90 Expekt
5u


Los Angeles Clippers - New Orleans Hornets
Under 204.5 @ 1.91 Pinnacle
5u


Philadelphia 76ers - New York Knicks
Över 108.5p 1st half @ 1.90 bet365
5u



Funderar även på Lakers -8 och Nuggets -2.5 men får se hur det blir med dom. Era tankar?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 20:16   #2
rQx
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 32
Sharp$: 576


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

New Orleans - LA Clippers Under

Washington - Utah Jazz Under

La Lakers - GS Warriors Över

La Lakers -8 - GS Warriors , Lakers

Boston -9 - Detroit , Boston
rQx är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 21:39   #3
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Akta dig för Jazz, haft dom i 3 underspel senaste veckorna och alla 3 gånger har det gått lååååångt över linan. Lycka till ikväll
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 21:39   #4
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Gillar också Lakers och Golden state över.. Har historiskt sett varit sjukt mycket poäng de emellan, och tycker inte att inatt borde bli ett undantag..

Gillar nästan mest Boston och Detroit under 195.. 2 lag som inte gör så väldigt mycket framåt, speciellt detroit, och de snittar i tidigare möten 180 poäng per match. Boston är dessutom b2b från Cleveland igår. Tycker att detta är en klar under.

Wizards tror jag kan klara spreaden borta mot Utah också. Det är många poäng där, och de har matchat hyfsat tidigare mot just Utah. Lakers -8 och Denver -2,5 blir det nog dessutom.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 21:42   #5
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Domination, jag gillar också Lakers men problemet är att man faktiskt inte vet hur de kommer att spela och om GSW kan få en backdoor cover, därför kör jag på överspelet (ser helt klart som det bästa spelet i den här matchen). Inte kollat så mycket på Boston - Detroit linan men får ta och snegla på den nu, Denver har jag också, det enda som är oroande är väl att 80% av public är på Denver och ändå har linan rört sig åt fel håll (men kan ju vara likadant som Heat matchen igår när public poundade Miami, Vegas måste ju trots allt ge average Joe en vinnare då och då).
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 21:50   #6
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Miami-spelet igår var ju klockrent annars...

Boston-Detroit där gillar jag också underspelet, känns inte som Detroit ska kunna sätta till så mycket mot Bostons försvar.

Överspelet i sixers-knicks gillar jag också, två lag utan något speciellt försvar och det kan springa iväg här. Knicks lär trumma på som mot Dallas, ser inte hur sixers ska kunna hålla de under 110 när de dunkade in 130 mot Dallas. Över 209.5 känns som en lite låg lina för den matchen. Vad tror ni?
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 21:56   #7
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
Överspelet i sixers-knicks gillar jag också, två lag utan något speciellt försvar och det kan springa iväg här. Knicks lär trumma på som mot Dallas, ser inte hur sixers ska kunna hålla de under 110 när de dunkade in 130 mot Dallas. Över 209.5 känns som en lite låg lina för den matchen. Vad tror ni?
Håller med dig (har över 108.5 1st half), båda lagen snittar ju över 100p i baken så det här kan bli en poängrik match.. Vad tror ni om Clippers chanser mot Hornets ikväll?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 22:02   #8
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Har den här med:

Houston Rockets - Denver Nuggets
Denver Nuggets -2.5 @ 1.97 Pinnacle
5u

Ska duscha sen sova, stor dag imon... Lycka till ikväll alla
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 22:33   #9
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Linan rör sig fel håll för Denver, spelar bara 1 unit på den och Lakers, så inga större förluster Anledningen är väl mest att Houston varit totalt värdelösa på hemmaplan och att klara spreads hela säsongen, medan denver är ett starkt lag som inte vill tappa några poäng nu när dom krigar med Dallas om sitt record.

Fakers är alltid en chansning Men jag tror att de vill vända från sin dåliga period nu och visa att de kan. Golden state har dock varit starka trots sin situation, men de klarar inte Lakers inatt.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-15, 22:48   #10
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Denver känns som trap.. Rockets vill vinna denna och Denver ser fram emot att komma hem. Så skippar den. Men lycka till hoppas denver tar de där med minst 3
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td