Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-09-04, 15:59   #1
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Eurobasket


Eurobasket (Europa)
2013-09-04 17:45: Sweden vs Greece
2013-09-04 17:45: Belgium vs Ukraine
2013-09-04 17:45: FYR Macedonia vs Montenegro
2013-09-04 17:45: Spain vs Croatia
2013-09-04 21:00: France vs Germany
2013-09-04 21:00: Russia vs Italy
2013-09-04 21:00: Serbia vs Lithuania
2013-09-04 21:00: Slovenia vs Czech Republic

EM drar igång och det har redan bjudits på en hel del skrällar då både Storbrittanien (11.0x) och Finland (6.0x) gick och vann.

Hade varit intressant att höra vad de basketintresserade här på Sharps har att säga om turneringen.

Personligen tror jag att Litauen har goda möjligheter att täcka HCP (-5.5) mot Serbien ikväll och kommer att försöka trada den samt Italien - Ryssland.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-04, 16:23   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Kommer även att lägga ett straight bet på att Sverige klarar linan på +20.5 pts. Finns runt 1.90 på Betfair.

5 matcher på 6 dagar så jag tror att grekerna kommer att dra ned på tempot vid ledning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+5), Seebbo (+1)
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 10:11   #3
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 109
Sharp$: 501
Standard

Vad tror du om Sveriges chanser idag? Såg ej alls bra ut igår men kanske sparade sig till dagens match?
SportsInvesting är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 13:09   #4
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Missade denna tråd igår. Gick jätte bra igår 4 av 5. Där Georgien satt bäst.


Finland-Sverige: 1 -8 (1.91)

Finland imponerade igår mot Turkiet med bra tre poängs skytte. Sverige hade som väntat ingen chans mot Grekland. Finland är mycket bättre och täcker detta HCP rätt lätt tror jag.

3-Units


Kroatien-Georgien: 2 +5 (1.91) Bet365

Georgien slog Polen lätt igår. Man är bättre än vad folk tror. Kroatien hade som väntat ingen chans mot Spanien igår. Tror Georgien kan vinna igen och kör hcp på dom.

3-Units



Ukraina-Israel: 2 -6 (1.91) Bet365

Ukraina vann med en poäng mot Belgien igår. Israel svek stort igår efter en dålig start mot S-Britanien. Idag är man med från start.

3-units
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 14:49   #5
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Herregud. Kjellbom är brutalt dålig.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 15:18   #6
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the24seven Visa inlägg
Herregud. Kjellbom är brutalt dålig.
Jag kan i princip ingenting om basket men att spela i ett landslag med så fruktansvärt dålig bollkänsla som han har är nästan ett hån.
Han verkar ju ha noll spelförståelse också.

Hade även högre förhoppningar på Jerebko.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 16:16   #7
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lirar Italien +5, man imponerade stort och Datome hängde 25p mot ett mycket starkt ryskt lag! Man har sprakapital i Belinelli som bara hade 5/11 han normalt sett bättre än så!

Turkarna spelade katastrofalt mot Finland nästan hela matchen igenom förutom en liten del i 4:e Q, jag tror självklart på en bounce back, men man slet hårt mot Finnarna i slutet och det kan ta på krafterna, och mot Italienarna blir det inte lättare, Hedo är helt slut så personligen så tror jag att mycket hänger på Ilyasova som var usel senast och Asik, men gillar Italiens kollektiv mer här! tror det kan hålla sig mellan 1-2 poss här. +2.5-3 känns mer rätt!

Lirar Tyskland -5, tyskarna tog en fin skalp mot fransoserna där man faktiskt hade relativt bra koll på sin ledning matchen igenom förutom en lite dipp i 3Q, samma sak här som Italien, man har ett starkt kollektiv med nästan idel BBL spelare, man har Schaffartzik som är bra på PG och Benzig! Frankrike hade flertalet NBA proffs, Tony Parker, Batum, De Colo, Diaw, osv. Tror Tyskarna rider på vågen mot ett blekt Belgien som fick stryk med 1p mot Ukraina där man tappade helt i andra halvleken...Belgien har även haft stora problem i träningsmatcherna inför EM

Glömde skriva om mitt underspel Serbien-Bosnien u 154,4.....

Senast redigerad av MrHansson den 2013-09-05 klockan 17:59.
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 16:33   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
Lirar Italien +5, man imponerade stort och Datome hängde 25p mot ett mycket starkt ryskt lag! Man har sprakapital i Belinelli som bara hade 5/11 han normalt sett bättre än så!

Turkarna spelade katastrofalt mot Finland nästan hela matchen igenom förutom en liten del i 4:e Q, jag tror självklart på en bounce back, men man slet hårt mot Finnarna i slutet och det kan ta på krafterna, och mot Italienarna blir det inte lättare, Hedo är helt slut så personligen så tror jag att mycket hänger på Ilyasova som var usel senast och Asik, men gillar Italiens kollektiv mer här! tror det kan hålla sig mellan 1-2 poss här. +2.5-3 känns mer rätt!

Lirar Tyskland -5, tyskarna tog en fin skalp mot fransoserna där man faktiskt hade relativt bra koll på sin ledning matchen igenom förutom en lite dipp i 3Q, samma sak här som Italien, man har ett starkt kollektiv med nästan idel BBL spelare, man har Schaffartzik som är bra på PG och Benzig! Frankrike hade flertalet NBA proffs, Tony Parker, Batum, De Colo, Diaw, osv. Tror Tyskarna rider på vågen mot ett blekt Belgien som fick stryk med 1p mot Ukraina där man tappade helt i andra halvleken...Belgien har även haft stora problem i träningsmatcherna inför EM
Gillar Italien här. Italien är en bättre version av Finland (run and gun) och kommer att få många lägen att skjuta mot turkarna. Erden (8) och Asik (4) fick ihop 12 p tillsammans igår och det visar på problemet när ingen kan fördela bollar åt dem. Om Ilyasova och Hedo får igång skyttet blir detta jämnt annars tror jag Italien tar denna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
MrHansson (+5)
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:20   #9
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Tyskarna gör en "Sverige" i Q2...
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:25   #10
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kan man lungt säga, upp som en sol ner som en pannkaka, tyvärr inget man kan förutse, mot Belgien av alla lag med, liten uppförsbacke där nu...men men, det är sånt som händer!

PizzaPojkarna spelar dock väldigt fin basket idag och Tökarna lever fortsatt inte upp till förväntningarna!

Senast redigerad av MrHansson den 2013-09-05 klockan 17:27.
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:26   #11
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Såg inte matchen igår men fattar inte hur tyskarna kunde vinna? Jag tycker de är näst sämst i den gruppen...rankar både Belgien och Ukraina högre faktiskt.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:31   #12
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the24seven Visa inlägg
Såg inte matchen igår men fattar inte hur tyskarna kunde vinna? Jag tycker de är näst sämst i den gruppen...rankar både Belgien och Ukraina högre faktiskt.
jag tycker personligen att denna gruppen inte är så brutalt vass överlag bakom Frankrike egentligen, känns som alla kan slå alla där, har väl Storbrittanien som sist egentligen men lyckades slå Israel på något vänster (??) sen tycker jag nästa Tyskarna ska vara där och sniffa på en andra plats...men de är ju bara min lilla åsikt!
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:40   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MrHansson Visa inlägg
jag tycker personligen att denna gruppen inte är så brutalt vass överlag bakom Frankrike egentligen, känns som alla kan slå alla där, har väl Storbrittanien som sist egentligen men lyckades slå Israel på något vänster (??) sen tycker jag nästa Tyskarna ska vara där och sniffa på en andra plats...men de är ju bara min lilla åsikt!
Iofs, rent generellt så känns det som att alla kan slå alla i detta EM. Grekerna (sjukt respektingivande skäggväxt på dem för övrigt) och Spanien står ju ut lite men i övrigt så...just ja, glömde lägga till att Sverige är sämsta, näst sämsta, tredje samt fjärde sämsta lag i turneringen.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:44   #14
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Kiruna
Inlägg: 106
Sharp$: 302
Standard

Går ur Italien nu. Inte för att jag tror turkarna kommer igen men men...känns det inte som att en comeback från tyskarna är trolig...lite sugen på att boka.
the24seven är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-09-05, 17:44   #15
 
MrHanssons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 973


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av the24seven Visa inlägg
Iofs, rent generellt så känns det som att alla kan slå alla i detta EM. Grekerna (sjukt respektingivande skäggväxt på dem för övrigt) och Spanien står ju ut lite men i övrigt så...just ja, glömde lägga till att Sverige är sämsta, näst sämsta, tredje samt fjärde sämsta lag i turneringen.
Delar helt uppfattningen, väldigt ovisst i år då jag inte tror spanjakerna är helt oövervinnerliga i år, Italienarna har jag blivit impad av också, dem har något bra på gång känns det som! :-) och dem slipper Pasta Bargsen med vilket bara är ett plus! Sverige kommer sist/nästsist, synd Jeff och Jonas medspelare är så usla på den nivån...
MrHansson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td