Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-12-25, 21:08   #1
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

NBA 25/12


Bra början, Chicago i matchen som var.

Nu verkar jag ha överskattat Knicks så här drygt halvvägs, handikappen ser inte ut att räcka, vå får se :( OKC spelar avstressat och mot detta motstånd finns tyvärr inga tveksamheter !?



Snart dags för Miami Heat att ta sig an Lakers, kan det laget verkligen utgöra problem för Heat ?? tar det lite varligt, -9.5 @ 2.05 ??


San Antonio har jag gått in på rätt rejält på tidigt spel -5.5 (Linan låg då på typ -6.5 nu -7.5), dock inte på Pinnacle så jag spreadsheetar inte den.


GSW räknar jag med Klipper Clippers , knep -3.5 @2.140 igår, Julafton , motivet? Känns som att det börjar lossna lite för GSW men jag är som jag alltid måste upplysa om novis på detta !!
.
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2013-12-25 klockan 21:30.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:27   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Kan inte säga mycket om FT men tror vi kommer se bra tempo i både LAL-MIA och GSW-LAC.

Båda NYC-lagen har sett riktigt dåliga ut, känns som man hade lite tur med 1Q-spelet på BK.
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+2)
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:49   #3
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Heat -9.5 en tv-peng.
__________________
Varje dag är en ny speldag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
clarund (+1)
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:49   #4
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg

Båda NYC-lagen har sett riktigt dåliga ut, känns som man hade lite tur med 1Q-spelet på BK.
Sannerligen, iofs vet jag för lite för den bedömningen, men jag tyckte hela tiden det var fel att BKN blev så klara favoriter, lyckades lägga in lite sköna spel på Chicago, bla ett livespel ML till 3,47 en bit in i 1Q

Edit: Tack förresten för Cricket-reken på Pakistan, var lite orolig när jag fick ett rejält högre odds än du på den matchen men det var ju hur lugnt som helst !??
.
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av clarund den 2013-12-25 klockan 21:52.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-12-25, 21:51   #5
 
clarunds avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 1 333
Sharp$: 437
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av patrik_g Visa inlägg
Heat -9.5 en tv-peng.
Haha ja så är det, åtminstone för mig, ett "TV-spel"
__________________
LOBOT-Spel måste förbjudas, två miljarder kineser väntar på att köpa en andel

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
clarund är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td