Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-14, 00:03   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 13/1


Ingen som spelar?

Funderade på Raptors men tycker linan är för stor med tanke på hur laget har spelat och spelade mot Nets förra. Det var långa perioder med väldigt dålig bollrörelse och inga ideer och om det inte varit för Nets trötthet...vem vet...
Bucks har varit usla, men har ändå ett ganska ok lag, Henson tillbaka inatt och det lär hjälpa inside. Raptors -7.5 kanske...


Rockets -6
Den här kommer jag att spela, Parsons väntas starta och Celts spelar sin 5:e match på 7 dagar, de kommer från en 5 match lång roadie på väst kusten (OKC, DEN, LAC, GSW och POR) och spelar första hemmamatchen nu. Så som jag gick mot GSW, samma tanke nu, väntar mig en del trötta och sega ben från Celts i den här matchen.
Men även om de vill spela så är Rockets bättre på alla positioner, Celts har ingen som kan stoppa DH och med Parsons i spel får offense en extra dimension.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 00:17   #2
Banned
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 10
Sharp$: 131
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Ingen som spelar?

Funderade på Raptors men tycker linan är för stor med tanke på hur laget har spelat och spelade mot Nets förra. Det var långa perioder med väldigt dålig bollrörelse och inga ideer och om det inte varit för Nets trötthet...vem vet...
Bucks har varit usla, men har ändå ett ganska ok lag, Henson tillbaka inatt och det lär hjälpa inside. Raptors -7.5 kanske...


Rockets -6
Den här kommer jag att spela, Parsons väntas starta och Celts spelar sin 5:e match på 7 dagar, de kommer från en 5 match lång roadie på väst kusten (OKC, DEN, LAC, GSW och POR) och spelar första hemmamatchen nu. Så som jag gick mot GSW, samma tanke nu, väntar mig en del trötta och sega ben från Celts i den här matchen.
Men även om de vill spela så är Rockets bättre på alla positioner, Celts har ingen som kan stoppa DH och med Parsons i spel får offense en extra dimension.
Ryggade dig på Rockets -6
Pysen84 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-14, 09:35   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td