Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-30, 16:45   #1
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Nattens NBA 30/3


Spoiler:

Milwaukee Bucks - Los Angeles Clippers
Över 190 @ 1.95
5u

Chicago Bulls - Phoenix Suns
Under 217.5 @ 1.92
5u

Philadelphia 76ers - Oklahoma City Thunder
Under 195.5 @ 1.97
5u


Vad spelar ni?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 17:19   #2
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Har samma på Bucks och Bulls matcher hittills.. Inte spelat än, vill se hur det utvecklas..
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 17:25   #3
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Under spelet i bulls/suns är det enda jag sitter på än så länge. Sugen på suns där med men avvaktar och ser hur public lägger sig och hur läget med nash är.
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 17:31   #4
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Jag har för mig att Nash var doubtful men skulle spela ändå, är inte hemma så kan inte kolla upp det, Bulls har ju playoff att spela för...
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 18:26   #5
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Spoiler:
Houston Rockets - Washington Wizards
Houston Rockets -4 1st half @ 1.90
5u

Chicago Bulls - Phoenix Suns
Chicago Bulls +3.5 @ 1.90
5u

Philadelphia 76ers - Oklahoma City Thunder
Philadelphia 76ers +6.5 @ 1.93
5u


papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 20:19   #6
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Jag skippar sideplay i den matchen, känns för knepig och har redan ett stort spel på under.
Just nu:
Spoiler:
NBA
Phoenix Suns/Chicago Bulls U217 6u
Washington Wizards/Houston Rockets U196 5u
Philadelphia 76ers +7 4u
Houston Rockets -7 5u

NCAA
Pacific +6 4u
North Carolina +1 3u
North Carolina/Rhode Island U151 3u

fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 20:46   #7
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2167
Standard

Bokad tidigare, 206.5 duger också
Pacers - Kings Under 207 @ 1.95 5u
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 21:22   #8
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 116
Standard

Underspel i wizards matcher har varit galet bra i matcher där linan är lägre än 199.

Bulls har vunnit ett par matcher nu, men är fortfarnade värdelösa. Kolla vad det är för lag de möter idag jämfört med vilka de vunnit mot.
Vidare har Bulls vunnit två senaste matcherna borta mot Suns. Något vissa ibland vill kalla för revenge för suns.

I år har dragic fått fler minuter, Dudley har fått en hel del speltid också vilket har gjort att de kan minska Nash´s speltid.

Sen februari är Suns 19-5. De enda förlusterna har kommit mot "bra" lag

Portland, borta mot dallas, borta mot spurs, hemma mot Utah och hemma mot Lakers.

De har nu 7 raka segrar med vinster mot bland annat Portland och Utah som de förlorat mot tidigare.

Kan bara se två saker som talar för Bulls. Hemmaplan och jakten på slutspel.

Har ni nåt jag har missat så säg gärna till.

Suns vill nog gärna åt 4:e platsen och hemmaplan i slutspelet också.


Tankar om 76ers - Thunder
Nyfiken på vad du ser i Sixers. Motivationen bör ju ligga hos Oklahoma som fightas om positioner i slutspelet. 8:e plats å Lakers lär ingen va så sugen på.
Oklahoma hade lite problem när Harden va borta. Inte för att han är någon stjärna, men det har ett par tre spelare (förutom stjärnorna) där nästan alltid en av dem gör en bra match. När harden va borta gick det åt helvete även för de andra 2 rollspelarna. Nu har han varit tillbaka ett par matcher och det känns för mig som att det är dags att börja rygga Oklahoma igen. Ägde Lakers totalt från första minuten t ex.

Kanske att linan är för hög, men ska man lira sixers bör man nog även tro att de har en chans att vinna SU. Vilket de kanske har efter 2 raka fina segrar å lång vila innan den här matchen. Kanske är Sixers ett av de utslagna lagen som faktiskt ändå kommer spela hela säsongen ut å kämpa för sin heder. Det låter så på de själva iaf, men jag är inte riktigt övertygad än. Vinner de inatt ska jag överväga att ändra uppfattning om Sixers. Just nu tycker jag nog fortfarande att de är rätt jävla värdelösa.
Rosen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-30, 22:56   #9
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rosen Visa inlägg
Kan bara se två saker som talar för Bulls. Hemmaplan och jakten på slutspel.

Har ni nåt jag har missat så säg gärna till.

Frontcourt, veteranen Miller, plus 2 yngre som har fått speltid pga skadorna, Gibson och Johnson är bättre rebounders än Amare-Frye-Hill och spelar närmare korgen. Faktum är att Frye kommer ofta ut för att skjuta treor och lämna Amare 1 mot 1, men off rbds lider då. Bulls stora kommer att attackera korgen mer.

Rose, äger Nash och är så mycket snabbare, gör minst 25p mot honom. Om Nash missar är det då Dragic (+Barbosa eller Hill) som tar hand om Rose och då bör han få med sig fler fouls. Tror inte refs tillåter Dragic nåt hands-on försvar.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-31, 00:03   #10
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 198
Sharp$: 336
Standard

Game's on
KONTUR är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-31, 00:35   #11
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 116
Standard

Ok, det kan jag köpa.

Gillar verkligen Miller, men känns inte som han vinner en sån här match åt bulls.
Samtidigt som suns tappar returer så är ju även Frye med sina treor är ju en hyfsad miss match för bulls att försvara.

Inte orolig över att Stoudemire är tillbaka i 07-08 form å kommer dominera sin match up på samma sätt som du säger rose kommer äga Nash?
Rosen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-31, 00:36   #12
 
ambrosinis avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 77
Standard

ryggar bucks över 190 , bulls lina nere i under 214 så den skippar jag
ambrosini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-31, 01:33   #13
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rosen Visa inlägg
Ok, det kan jag köpa.

Gillar verkligen Miller, men känns inte som han vinner en sån här match åt bulls.
Samtidigt som suns tappar returer så är ju även Frye med sina treor är ju en hyfsad miss match för bulls att försvara.

Inte orolig över att Stoudemire är tillbaka i 07-08 form å kommer dominera sin match up på samma sätt som du säger rose kommer äga Nash?
Jag gillar Amare och att han är i form, men han lever på Nash, som har ryggproblem och spelar mot starkare, mer atletisk kille. Nash har haft problem mot Rose tidigare också. Frye ska dra ut motståndarnas stora, så Amare får mer utrymme, men han har varit sämre i bortaspel hela året. Ser ut som om Collins också startar som Suns center, coachen måste varit orolig för rebounding.

Lägg till Rose, Bulls desperation och hemmaarenan och jag förstår (och gillar inte) Suns låga lina. De har dock öppnat starkt, så lycka till alla som har Suns.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-31, 04:58   #14
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Uff, bulls/suns under satt på håret, annat var det i carolina/rhode där klarade spelet tom. en OT. Slutade på lillplus tillslut iaf
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td