Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-03-01, 00:18   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA 28/2 01:30


Jag spelar



Cavs under 193.5
Jazz är ett långsamt lag och spelar inte bra borta, Cavs spelar ok hemma, kommer från en storvinst mot OKC. Public på Cavs och över, men jag tror inte jag kan lita på hemmalaget och totalet har gått ner. 92-89 Cavs


Grizz +6, ML 0.5u
Thunder är lite ur slag senaste tiden iom att WBrook har kommit tillbaka och jag tror att det kan finnas lite värde i Grizz som ändå har en bra lineup, nu är Allen också tillbaka, så visst, varför inte


GSW -6, över 200
Här är jag med public all the way, Knicks är så dåliga att det inte är sant. De kan dock sänka mycket pts om det så vill sig, frågan är mest om inställningen. Gillar mycket mer vad GSW gör. Tror på lite tempo och tar med överspelet också.


Bulls +4.5
Mavs kan absolut vinna denna och täcka, men Bulls har spelat bra och spelar bra försvar som alltid och Mavs spelar inte bra försvar och förlitar sig på Dirk och Monta (lite förenklat). Annars är Mavs ganska softa på insidan och det är inget bra mot nån som Noah, Taj och Boozer som ändå kan vara riktigt elaka när det vill sig.



Funderar på att spela på LAL över, det enda som man kan göra angående den matchen, men totalet har gått upp lite...lycka till med era spel
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+10), Rojiblanco (+5)

Senast redigerad av Arch den 2014-03-01 klockan 00:20.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 11:26   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Jag spelar



Cavs under 193.5
Jazz är ett långsamt lag och spelar inte bra borta, Cavs spelar ok hemma, kommer från en storvinst mot OKC. Public på Cavs och över, men jag tror inte jag kan lita på hemmalaget och totalet har gått ner. 92-89 Cavs


Grizz +6, ML 0.5u
Thunder är lite ur slag senaste tiden iom att WBrook har kommit tillbaka och jag tror att det kan finnas lite värde i Grizz som ändå har en bra lineup, nu är Allen också tillbaka, så visst, varför inte


GSW -6, över 200
Här är jag med public all the way, Knicks är så dåliga att det inte är sant. De kan dock sänka mycket pts om det så vill sig, frågan är mest om inställningen. Gillar mycket mer vad GSW gör. Tror på lite tempo och tar med överspelet också.


Bulls +4.5
Mavs kan absolut vinna denna och täcka, men Bulls har spelat bra och spelar bra försvar som alltid och Mavs spelar inte bra försvar och förlitar sig på Dirk och Monta (lite förenklat). Annars är Mavs ganska softa på insidan och det är inget bra mot nån som Noah, Taj och Boozer som ändå kan vara riktigt elaka när det vill sig.



Funderar på att spela på LAL över, det enda som man kan göra angående den matchen, men totalet har gått upp lite...lycka till med era spel




Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rojiblanco (+30)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-03-01, 12:30   #3
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

wtf eddie



Dumma Gasol foular med 0.7 kvar och Ibaka sänker båda för push (jag missade Grizz +6.5 så det sög lite). Annars, inte så illa
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td