Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-13, 09:23   #1
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

13/1 Dagens basket snack


Vid första anblick av dagens möten så gillar jag sjuttisexers, BOS och PHO som har en lina på -3 (wtf?), antagligen ett JM spel, bör dock ses upp.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 10:25   #2
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Varför ligger Suns endast på -3 mot Indiana? Ser ingen egentligen anledning till det alls faktiskt, Suns är bra och Indiana är verkligen inte bra? Hinner dock inte djupgräva någon match idag..
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 10:34   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Stark lean på Hornets samt även överspel om totalen hamnar på lägre 190 nånstans. Dock avhängt på var spreaden hamnar....

Finns en del intressanta skador från nattens matcher som kan gynna även spelaspecialer.
LAC´s Marcus Camby hann med 4p 2Ass och 1Rb innan han klev av efter 12min med magsjuka och frågan är om han lyckas dra med nån annan team kamrat i detta?
Högst troligt är han out i natt mot Hornets. om han spelar, hur pass återhämtad kraft mässigt är han då Clipps går B2B dessutom??
Chris Kaman dras med rygg problem och spelade inte alls igår och listad som doubtfull mot Hornets. Kaman ersattes av DeAndre Jordan som lyckades göra season high i scoring på 23p.

Hornets har verkligen ägt Clippers och har 10-0 SU! och har stiliga 14-3 hemma iår!

Over is 8-0 in the last 8 meetings in New Orleans.
Favorite is 8-1 ATS in the last 9 meetings.

Om CP3 slipper göra allt själv kan få igång bl.a David West ordentligt igen som har potential att göra 44p som mot Rockets 29/12 samt Okafor och Marcus Thornton som börjat producera från bänken nu, så ska detta inte vara några problem.

Senast redigerad av Storchen den 2010-01-13 klockan 12:24.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 10:45   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Vid första anblick av dagens möten så gillar jag sjuttisexers, BOS och PHO som har en lina på -3 (wtf?), antagligen ett JM spel, bör dock ses upp.
Celtics 1Half whatever känns intressant oxå mot Nets som bara är för dåliga!
76ers 1Half oxå intressant då jag inte litar på dom som släppt många games i 2Half nu på sistone. Knicks brukar ju inte briljera för mkt innan HT heller och lever för mkt på sitt 3p skytte.
Bra stats på sixers hemma mot Knicks oxå!
Iverson fortfarande listad som questionable för sitt vänsterknä och detta ser jag som plus för sixers
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 10:46   #5
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Mmm, Suns förlorade förvisso senaste mötet med 110-113, men man har vunnit 7 möten innan dess med mer än 3p. Jag kliver in på Suns -3.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 10:58   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Blazers -5 gillar jag med !

Samt att over 191 ser talar statsen för men Blazers är bra på att dra ner tempot hemma samt att Micheal Redd åter skadat sig och nu för resten av säsongen men helpajjat knä. Surt för´n!
Frågan är lite om hur produktionen kommer se ut i Bucks nu då Jennings som var lysande tidigare under säsongen under Redd´s frånvaro och gjorde bl.a sjuka 55p, men som sett rätt blek ut sistone och inte snitta mer än 12,8p senaste 10 matcher.
Tankar om den nån?
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 11:57   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Om man tittar på first quarters så gillar jag alltid Hawks hemma, Suns mot ett Pacers som brukar inleda svagt och Sixers som också brukar gå ut riktigt starkt. Sedan finns även Thunder mot Spurs där jag hade valt Thunder alla dagar i veckan. Dom är -1 för hela matchen. Okc the play!
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 12:08   #8
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Efter en snabb koll droppar jag suns 1qt och ht som fina spela inför natten.

EDIT: Lägger även till gsw och rockets till observations listan.

Senast redigerad av fuzzy_ den 2010-01-13 klockan 13:19.
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 13:37   #9
 
Lethals avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 523


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gillar även jag Blazers -5 starkt! Rudy Fernandez ser ut vara tillbaka till idag samt att statsen talar för en ATS vinst och även överspel som Storchen sagt.

Portland is 4-1 ATS in its last 5 games when playing Milwaukee
The total has gone OVER in 10 of Portland's last 13 games when playing Milwaukee
The total has gone OVER in 5 of Portland's last 6 games when playing at home against Milwaukee

Sen väntar jag även med spänning på linan mellen Lakers och Mavs!
Lethal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 13:58   #10
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fuzzy_ Visa inlägg
Efter en snabb koll droppar jag suns 1qt och ht som fina spela inför natten.

EDIT: Lägger även till gsw och rockets till observations listan.
Dela gärna med dig info som får dig att droppa ett spel
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 14:15   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Ska Laketrain lyckas bryta sin längsta road loose streak sen 2007 och har 0-4 senaste 4 matcher?
Gasol kommer nog inte till start. Kobe som bokstavligt talat inte kunde gå efter att han klev av efter 3Q inatt mot Spurs p.g.a ryggsmärtor, är en soldier och kommer troligen spela enligt han själv men frågan är då hur mycket han kommer driva mot korgen eller om han kommer kliva bak och fördela spelet?

"Already admitting recently that a splint over his broken right index finger is affecting his shooting touch, Bryant suffered back spasms Tuesday and did not play in the fourth quarter after scoring all 16 of his points in the first half.
"I could barely move," Bryant said. "I tried to orchestrate some things for my team, couldn't walk. I literally couldn't walk. It's the only way I don't play."
Bryant said he's "pretty sure" he'll play against the Mavericks. If he does, he'll try to avoid scoring fewer than 20 points in three straight games for the first time since April 2-7, 2005.
Pau Gasol will likely miss his sixth consecutive game after straining his left hamstring in Los Angeles' 131-96 victory over the visiting Mavericks on Jan. 3."

Mavs å andra sidan har ju sett riktigt svaga ut sistone men Dirk har ju förmågan att avgöra matcherna själv om han behöver.

Mavs 4Q spel känns iaf tänkbart

tankar nån?
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 14:30   #12
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storchen Visa inlägg

Mavs 4Q spel känns iaf tänkbart

tankar nån?
Inte så mycket att tänka på, det vet väl både du och jag att om Lakers leder stort i 3'e så vilar Jackson 1st 5 som vanligt.
Men i de sista matcherna så har dom ju legat på vågen med Odem & Bynum och inte uppnått 15-30p leads som man annars regelmässigt ser.
Men helt klar något att tänka på om man nu sitter uppe om natten och passar på sina investeringar

Ang. PHO så är det ett JM spel, förstår fortfarande inte att bolagen ger bort matchen då Nash & Coo. vinner i snitt med 8p. Pho har heller inga skador och har sen sen tidigare ett 4-1 record hos pacers.

Boston Tea Party är inget att orda om, NJ får stå kvar även denna kväll med sin 3-34 W/L

Dagens fälla blir nog SA, public på spurs och ändå är linan endast på -1.5
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 14:32   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Lakers! Dom kommer inte tillåta en till förlust och vad linan är på vet jag inte. Men jag tror folket kommer spela sönder Dallas. Jag tror Lakers vinner straight out. Jag kommer vänta och se hur linan förändras och se vilka som kommer spela och inte spela, men just nu tror jag på LAKERS.

Mavs kommer vinna om inte Kobe kan spela och dom måste ju vara ute efter revansch. Jag kommer vänta länge innan jag spelar på denna matchen.

Senast redigerad av Yoast den 2010-01-13 klockan 14:44.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 14:47   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
Ang. PHO så är det ett JM spel, förstår fortfarande inte att bolagen ger bort matchen då Nash & Coo. vinner i snitt med 8p. Pho har heller inga skador och har sen sen tidigare ett 4-1 record hos pacers.
Känns som en fälla för mig. Pacers är healthy och Suns kan man inte lita på?

Portland känns annars som the play of the day.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-13, 14:50   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Lagt några spel än iCash? Även jag förstår inte Phoenixlinan alls, försöker hitta någon info som gör den lite mer förklarlig.
klistier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td