|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-05-21, 13:29 | #1 |
AWESOME
|
[22/5] Orlando Tragic Vs. Boston TeaParty
Vad har vi för tankar på denna match?
Boston är typ 25-0 när man har tagit de första 2 matcherna, medan Orlando är 0-5 då man ligger under med 0-2. Boston ML just nu på 1.60 vilket är för lågt, dock tror jag att Orlando kommer ut starkt i 1st QT då man tidigare har bevisat att man är vass på den punkten. Så mina leans just nu är Orlando 1QT och sedan Live spel på Boston ML då dem ligger under! Shoot, så knäcker vi denna
2010-05-21, 15:36 | #2 |
Låter bra. Är också inne på Celtics tror dom fixar detta med tanke på utvecklingen, dom e så säkra defensivt och har större bredd i laget och Magic verkar inte få till nåt. Nej jag tror du är helt rätt ute. Kommer nog köra på samma om nu ingen info mot förmodan skulle komma upp som får en att tänka om lite men knappast.
|
|
2010-05-21, 17:04 | #3 |
Ryggar 1st Q
|
|
2010-05-21, 18:00 | #4 |
Tror Magic tar en seger i Boston, så jag kommer vänta ut den så jag får en bättre #.
Cirka 80% är på Celtic spread så den lär röra på sig i rätt riktining för mig. Gillar också över just nu, inga spel lagda än så länge iaf. |
|
2010-05-21, 19:29 | #5 |
Orlando har vunnit matcher hela säsongen för att dem har fått skjuta öppna 3or och howard har fått dominera fritt under korgen. Men med det tighta defens som boston har sällt upp med har dem inte fått en chans till detta. Orlando måste verkligen hitta på något helt nytt, för matchupen har varit rena mardrömmen för deras spelstil.
Underspelet ser nästan lite skrämmande bra ut, defensiven har varit nyckeln i matcherna och mellan lagen har inte totalen gått över linan de 10 senaste mötena. Själv kommer jag nog vänta tills nästa match och ta boston där, så vidare orlando inte kommer med något överraskande imorgon. Sitter med boston att vinna serien @ 3.44 så har ju redan ganska bra värde där.
2010-05-21, 19:47 | #6 |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 6882Pacmanscorner Twitterpicks Stats: 1093 - 1168 - 229 ROI: 99.65% Vinstprocent: 48.34% |
Lutar åt ett livebet på Boston här med faktiskt.
|
2010-05-22, 20:58 | #7 |
AWESOME
|
ORL Magic 1st QT ML @ 2.15 3u blir mitt spel, hinner inte att se matchen
2010-05-23, 08:42 | #8 | |
Citat:
2010-05-23, 16:00 | #9 |
Rubriken säger allt. Orlando är tragic. Pinsamma.
Boston å andra sidan är tunga defensivt och offensivt. Boston kommer göra det jobbigt för Lakers i finalen Lakers ML ikväll. 2.15 är generöst imo. |
|
2010-05-23, 16:05 | #10 |
Skäms lite att jag föll för Orlando men ingen större skada skedd, ryggade folk från sbr så går det. Bara att komma igen! Tycker också Lakers ser mkt bra ut, tror Suns går ut hårt 1st half och Lakers vänder i 2nd half. Överspelet på den är jag frestad också på kommer nog spela det. BOL till alla!
|
|
Ämnesverktyg | |
|