Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-05-28, 15:56   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Coop Arena
Inlägg: 606
Sharp$: 663


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

28/5 NBA


ORL Magic @ BOS Celtics Spelstopp 29 Maj - 02:30

Blir intressant detta! Jag leanar Magic känner på mig att Celtics går samma väg till mötes som Bruins, vad säger ni gubbar?
Fangtastic är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 16:13   #2
 
Barney Gumbles avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 0

Barney´s tennis
Stats: 10 - 5 - 1
ROI: 143.20%
Vinstprocent: 67.00%

Standard

Vi tänker likadant, tycker oddset känns mkt spelvärt på magic iaf
Barney Gumble är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-28, 21:44   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

I don't believe in Magic

Kommer iaf vänta på nyheter om Sheed, Big Baby och T Allen(?) innan jag spelar på Boston. Om någon av dom inte spelar kommer jag bara följa matchen, tror dock att Boston avgör ikväll, dom är för rutinerade för att förlora tre raka mot Magic imo.

Senast redigerad av Yoast den 2010-05-28 klockan 22:00.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 00:09   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

I got a feeling.....that tonight´s gonna be a good night....

Det är DO OR DIE för Magics nu som har rest sig från 0-3 till 2-3 och det är en mkt stor monumentum situational här i favör Magics.

ORL Magics ML @ 2,40 5u
ORL Magics +3,5 @ 1,91 7u
ORL Magics/BOS Celtics under 188 @ 1,90 7u
Dwight Howard over 20,5 points @ 1,85 7u


Det har vart en helt annan energi i Magics spel i game 4 och 5 och inte bara monumentum faktorn men även Celts skade läge gör att värdet ligger på Magics enligt min mening.
Rasheed Wallace kunde inte ens sitta på en stol i Onsdags efter att ha knäckt till ryggen under game 5 och är game-time decision nu och frågan är om han spelar så lär nån del av hans performance hämmas då det låter mer som vilja och hjärta då han verkar ha haft riktigt tufft med ryggen i veckan men har rapporterats i god form under dagens shootaround

Spoiler:
Rasheed Wallace looked very good in shootaround for the Celtics on Friday, meaning it's very likely he'll play in Game 6. He hurt his back in the last game, but is moving well today and hitting shots. The Celtics should be nearly at full strength tonight, with the exception of Marquis Daniels, who is out with a concussion.

Tea party måste jobba ner magics skytte utanför archen och kommer kräva tuff bevakning av främst Jameer Jameer Nelson och JJ Redick´s 3PA´s och sätta Perkins (vars TF som genererade one-game suspension nu har friats och han får spela inatt) som ryggsäck på Howard. Perkins matchar inte Howard fullt ut innanför bågen hur vi än vänder och vrider på det vilket de även vet så i mina ögon måste Celtics försöka stänga i perimetern som main focus och jag tror på mkt space för Howard som skall anföra Magics inatt för en avgörade hemma i Orlando.
Är medveten om "institutionens" höga önskan om Lakers/Celtics final men then again Magics har chans att bli första lag i NBA´s historia att gå vidare från 0-3 i semifinal serie.
Visst kommer säkert PP och Ray Allen att göra bra ifrån sig inatt, och Rondo helt grym, men förutom att stänga ner Magics 3p skytte som det finns flera exekverare av, samt försöka hålla Howard kort itp så är Vince carter ännu en dimension att döda för Celtics förutom Nelsons och Redicks goda förmåga att driva in mot korgen.
Njä går emot public och håller Magics i handen inatt
Howard nära 30p inatt och täcker points spreaden och Magics fixar en avgörande hemma i regulation!

BOL

Senast redigerad av Storchen den 2010-05-29 klockan 00:37.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 00:31   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Jag kör Celtics, de levererade mot Cleveland, jag tror de gör det igen i game 6!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 01:27   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 155
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

provade under 188.5 till 1.901

samt magics +3.5 till 1.92

let's go SUPERMAN!
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-05-29, 15:40   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Yoast Visa inlägg
I don't believe in Magic
What he said

Howard var den enda som kom för att spela. Pierce, Rondo, Allen och NATE var för mycket för Orlando och Boston är i final.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td