Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-12-15, 04:10   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Gick ju rätt bra det där....hade faktiskt utlagt att ta risk @1.19 B365 blinkade faktiskt till och hade 1.18 några sek, Mavs hade vunnit boll enligt grafiken i underläge 4p men tog bara någon sek så visade det 2p för Pistons istället, sen var det aldrig nära.

Och spurs hade väl 1 eller 3p ledning när jag skrev kort inpå paus, känns som om dom avgjorde den på någon/några minuter där innan paus
Helt OK pris på Boston, så får bli till att backa dom istället, även om jag inte har allt för stora förhoppningar på dom.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:20   #17
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Gick ju rätt bra det där....hade faktiskt utlagt att ta risk @1.19 B365 blinkade faktiskt till och hade 1.18 några sek, Mavs hade vunnit boll enligt grafiken i underläge 4p men tog bara någon sek så visade det 2p för Pistons istället, sen var det aldrig nära.

Och spurs hade väl 1 eller 3p ledning när jag skrev kort inpå paus, känns som om dom avgjorde den på någon/några minuter där innan paus
Scoreboarden är inte att lita på. Enormt frustrerande.

Jag är ju på en 1.09 bokning av SAS istället. Nu är det ju match igen. Men Celts lär ju fadea. Frågan är bara när...
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:22   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
Scoreboarden är inte att lita på. Enormt frustrerande.

Jag är ju på en 1.09 bokning av SAS istället. Nu är det ju match igen. Men Celts lär ju fadea. Frågan är bara när...
Snyggt, min BACK av Boston är ju en Lay av Spurs 1.13 och på 1.11 så du sitter bättre till än mig

Fimpade risk och har lite grönt på Spurs med på 1.48 och 1.49 men borde väl kanske gröna ut helt, då jag inte tror på Boston som sagt
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:24   #19
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Snyggt, min BACK av Boston är ju en Lay av Spurs 1.13 och på 1.11 så du sitter bättre till än mig

Fimpade risk och har lite grönt på Spurs med på 1.48 och 1.49 men borde väl kanske gröna ut helt, då jag inte tror på Boston som sagt
Sagt och gjort, grönar ut på 1.31 och tar en 900lapp, räddar inte dagen på långa vägar dock, då jag är 4-5k röd sen Europabasketen
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:26   #20
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Snyggt, min BACK av Boston är ju en Lay av Spurs 1.13 och på 1.11 så du sitter bättre till än mig

Fimpade risk och har lite grönt på Spurs med på 1.48 och 1.49 men borde väl kanske gröna ut helt, då jag inte tror på Boston som sagt
Ja, det är väl ingen av oss som egentligen tror att Celts kan ta hem det här. Ska vi säga... -7.5 på SAS?
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:29   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
Ja, det är väl ingen av oss som egentligen tror att Celts kan ta hem det här. Ska vi säga... -7.5 på SAS?
Haha, ja fan vet kan nog bli 10+
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:30   #22
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Sagt och gjort, grönar ut på 1.31 och tar en 900lapp, räddar inte dagen på långa vägar dock, då jag är 4-5k röd sen Europabasketen
Trist att höra.

Stängde också ned denna. Nu ska man bara ta sig till det riktiga jobbet och tjäna ihop till hyran...

Har du bra koll på Eurobasketen? Jag har testat nån gång men känner mig enormt lost där.
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:35   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av runtomkring Visa inlägg
Trist att höra.

Stängde också ned denna. Nu ska man bara ta sig till det riktiga jobbet och tjäna ihop till hyran...

Har du bra koll på Eurobasketen? Jag har testat nån gång men känner mig enormt lost där.
Koll och koll, kan ju inte ens reglerna som sagt

Däremot brukar jag kunna känna igen ett bra odds när jag ser det (iallafall ibland)

Tror det är Euroleauge ikväll, kolla in det, brukar kunna vara rätt så bra grejer.

Annars är det ju hur många ligor som helst där det är typ 0kr i oms....
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-12-15, 04:41   #24
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 958
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Koll och koll, kan ju inte ens reglerna som sagt

Däremot brukar jag kunna känna igen ett bra odds när jag ser det (iallafall ibland)

Tror det är Euroleauge ikväll, kolla in det, brukar kunna vara rätt så bra grejer.

Annars är det ju hur många ligor som helst där det är typ 0kr i oms....
Det är ju så obekväma tider! Måste stå på en fotbollsplan och instruera morgondagens stjärnor vid de tiderna

Tacka vet jag NBA. De matcherna ligger ju mycket bättre till tidsmässigt

Men absolut så ska jag kolla upp det vid tillfälle. Har ju faktiskt kollat nån av matcherna på Viaplay. De är lite biased mot Barcelonas matcher...även inom basket...
runtomkring är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td