Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-06-02, 05:54   #1
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

[3/6] Boston @ LA Lakers


Clash of the titans!
Det pirrar i magen inför denna serie som spelas 2-3-2 i Lakers favör!
Befann mig personligen i LA under senaste final mötet lagen emellan och skulle offra diverse prylar för att få vara där.

Första matchen imorn, personligen tror jag att Lakers kommer att slå ned hårt i game #1, spridningen på -5 är kanske tveksam, men något som ser lönsamt ut är ju definitivt spel på Lakers i 1st half.
Rondo är undantaget att Boston skulle kunna klara av detta, enda spelaren som lakers inte har någon att täcka upp med, men fortfarande en 2-3-2 situation och jag tror inte tea party klarar 3 raka hemma.


Tankar inför serien & game #1?

__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 11:42   #2
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Har verkligen saknat dina spel. Är så jävla tacksam att jag får ta del utav era,dina kunskaper
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 13:31   #3
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Blixth1958 Visa inlägg
Har verkligen saknat dina spel. Är så jävla tacksam att jag får ta del utav era,dina kunskaper
Har inte rekat så mycket basket i det sista, stor koncentration på bäverbollen, men tillsammans ska vi nog finna något, inväntar Storch, papaK, avej mfl att komma med sina synpunkter, fyller på med lite tankar:

Hur jag än vrider och vänder på det hela så ser jag inte Boston till att vinna detta, alltså att ta hem Champions!
Kommer att spela alla Lakers hemma 1st qt's!

Los Angeles Lakers 1st QT -1.5 3u @ 1.917 (Game #1)
Los Angeles Lakers 1st QT ML 3u @ 1.65 (Game #1)


Prop's
Los Angeles Lakers to win series 5u @ 1.546
Los Angeles Lakers 4-2 1u 4.300
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 13:33   #4
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Inte hängt med så mycket senaste 2 veckorna så får lov att återkomma med mina tankar men Lakers 1st Q hemma har visat sig vara GULD!
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 16:08   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Lakers 1st Q blir det nog, Hinner inte kolla så mycket idag men Lakers och FT spreads är ingen höjdare imo antingen vinner dem med 20p eller så avgör nr 24 på buzzern lr dylikt

Dags att grilla nu
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 19:37   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 155
Sharp$: 253

macin delar med sig
Stats: 8 - 6 - 0
ROI: 118.20%
Vinstprocent: 57.00%

Standard

Så fort linorna släpptes så lirades -1.5 first quarter till 1.952 hos pinnen.

Jag har provat -5.5 till 1.971 också då 6 poäng generellt sätt inte ska vara svårt att täcka. Man ledde med nästan 20 poäng i hemmamatchen mot Phoenix som slutade 113-112 med Artests buzzer, man slarvade och tappade rytm, och Phoenix är det lag i NBA som kan komma ikapp stora spreads på kort tid, då dom som alla vet har ligans i särklass bästa 3poängskytte.

Har sedan tidigare Lakers att vinna NBA till 3.80, så vore dumt att inte spela vidare på dem. First quarter -1.5 är tasty som fan i alla fall.
macin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 21:46   #7
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Underspel känns alltid aktuellt när det kommer till slutspel. Framförallt i final 1.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 19:11   #8
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Underspel känns alltid aktuellt när det kommer till slutspel. Framförallt i final 1.
L12 öppningsmatcher i finalen så är underspelet 9-3. Underspelet är även 4-1 senaste fem mötena lagen emellan med Lakers som hemmalag. När halftime-total varit 96 det här årets playoff i Game 1 så är underspelet 10-2. Senaste 6 säsongerna så har Game 1 & Game 2 (i finalen) gått 10-2 i favör för underspelet.

Förväntar mig en tight match där lagen går ut för att känna på varandra i början eftersom det är Game 1 och dessa två är bittra rivaler och Lakers har inte glömt 2008 års finals. Totalen öppnade på 194-195 på dom flesta bolagen och trots att pengarna är delade 50/50 så har den sjunkit till 191.5. Underspelet i 1st half, Lakers 1st Q och Underspel för hela matchen är vad jag har på mitt card.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 19:22   #9
 
fuzzy_s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 583
Sharp$: 888
Standard

Ojoj, det här kommer bli något speciellt tror jag. Riktigt svår matchup att förutse då celtics har varit något helt annat i playoff än dem var under regular. Jag tror på en jämn och tight serie, minst 6 games där defensen kommer ha störst betydelse. Eftersom jag tror på en jämn matchserie och att celtics har ett bättre defense så ser jag mest värde i celtics, 2.66 2u för serien, ser ingen omöjlighet att celtics snor första eller andra matchen.

Satt först på lakers inatt men har köpt ut mig då jag blev mer och mer tveksam och man ska aldrig sitta på ett bet man inte tror på. Det jag har kvar inatt är:

Under 192 @ 1.926 4u
Ron Artest över 10.5p @ 1.769 2u
Rajon Rondo över 9.5 assists @ 1.800 2u

Kommer troligtvis bli något livebet när man fått se hur det hela urartar sig.

__________________
"Cruisin' down the street in my 6-fo', Jockin' the bitches, slappin' the hoe's "
fuzzy_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 19:28   #10
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Blir en galen match fo'sho, många sharps som kliver på Boston 1st qt i Vegas nu, dock så spelar jag den trend som har betalat en hel del och kommer att fortsätta med det tills hjulen trillar av!!!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 19:31   #11
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2168
Standard

Sharps hit och dit, finns nog lika många Sharps som är på Lakers 1st Q som du själv så fint uttryckte det fortsätt tills hjulen faller av. Varför ändra på ett vinnande koncept? Angående side i den matchen så har jag lean på Celtics +points, tror helt enkelt det är för många poäng för Lakers att täcka. Får dock se hur det blir med det.
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 23:49   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Lakers 1st Q lirad samt tog u 193.5 @ 1.781 på totalen. Kommer livea Lakers ML/mindre spread om tillfälle ges grym match att vänta hursomhelst

__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
,
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-03, 23:53   #13
 
pr0llans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 345
Sharp$: 342
Standard

1st Q samt underliret tog jag, riktigt go match
pr0llan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 00:12   #14
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 26
Sharp$: 367


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Som de flesta tog jag också Lakers 1st Q och underspelet
Samuel^ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-06-04, 02:46   #15
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Underbart! Tack för 1st Q
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td