Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-07-17, 14:24   #1
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

17/7 U20 EM Damer


Håller mig till dam-basketen idag, EM U20. Dagens lir är:

Bulgarien-Nederländerna U.118.5
Frankrike-15.5

Ukraina+5.5
Litauen-6.5
Ryssland-27.5 Rättar den här matchen redan nu, ryskorna ligger under mot urusla Sverige i 3:e qt med 3p. I normala fall ska man krossa Sverige som är allt annat än bra. Antingen går man på halvfart eller så tullade man för mkt på vodkan igår kväll, eller både och:P Blir dock förvånad om Sverige lyckas vinna, men att ryskorna vinner med 28p (som inte var alls borde ha varit osannolikt), är bara att glömma.
Spanien-7.5 Lajvade Serbien+8.5 i 3:d QT då jag inte tyckte att spanjorskerna övertygade (better safe than sorry), Spanien lyckades dock vinna med exakt 8p, så båda liren gick in -Snacka om flyt

I herr-basketen är det bla semi-finaler idag,tror att Grekland och Spanien kommer att vinna sina respektive matcher, men det finns nog rätt stor risk för att det kan bli tighta matcher, och även om spreaden är låg så avstår jag då det mkt väl kan bli fråga om 1 eller 2p vinster. Har inte heller lust att lira ML då varken Spanien eller Grekland känns som några "säkra" kort. Tror även att Polen kommer att slå norrbaggarna i divB, men spreaden ligger på -14.5, vilket det mkt väl kan klara. Norge gjorde ingen övertygande insats igår mot Rumänien, däremot slog man Belarus med stora siffror i första matchen, så den får jag nog fundera på ett tag till.

Edit: Bulgarien-Nederländerna har redan spelats.

Senast redigerad av Gb den 2010-07-17 klockan 20:25.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 14:58   #2
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gb Visa inlägg
Håller mig till dam-basketen idag, EM U20. Dagens lir är:

Bulgarien-Nederländerna U.118.5
Frankrike-15.5
Ukraina+5.5
Litauen-6.5
Ryssland-27.5
Spanien-7.5

I herr-basketen är det bla semi-finaler idag,tror att Grekland och Spanien kommer att vinna sina respektive matcher, men det finns nog rätt stor risk för att det kan bli tighta matcher, och även om spreaden är låg så avstår jag då det mkt väl kan bli fråga om 1 eller 2p vinster. Har inte heller lust att lira ML då varken Spanien eller Grekland känns som några "säkra" kort. Tror även att Polen kommer att slå norrbaggarna i divB, men spreaden ligger på -14.5, vilket det mkt väl kan klara. Norge gjorde ingen övertygande insats igår mot Rumänien, däremot slog man Belarus med stora siffror i första matchen, så den får jag nog fundera på ett tag till.

Edit: Bulgarien-Nederländerna har redan spelats.
Inge spread på dig nuförtin ?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 15:10   #3
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jorå, men har "latat" till mig över sommaren och inte alltid lagt in matcherna före spelstopp, dock har jag i sådana fall lagt in dem senare. Bara så du vet Ska försöka skärpa mig.

Spreadsheet.se - sportsbetting spreadsheet
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 16:11   #4
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Slutresultat:
Bulgarien- Nederländerna 32-63
Polen-Frankrike 31-80
Serbien-Spanien 67-75
Sverige-Ryssland 71-61 (Dagens stora skräll i dam-basketen iaf).
Turkiet-Litauen 64-62
Lettland-Ukraina 90-61

Dagen började bra, men slutade tyvärr dåligt. 3-3 blev det.

Senast redigerad av Gb den 2010-07-17 klockan 20:27.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 19:40   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

GB spread till sharps asap tack!
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-17, 19:46   #6
Gb
 
Gbs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 324
Sharp$: 1782


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Så fort det går att importera så! Har över 500 lir, finns roligare saker än att lägga in dessa manuellt Men när "riktiga" eurobasket-säsongen startar i höst tänkte jag iofs starta ett nytt spreadsheet. På sharps ofc. Om jag lirar och lägger ut lir under VM som börjar i slutet av augusti kan jag köra ett separat sharps-spreadsheet för dessa lir.
Gb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-07-19, 20:13   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Gärna det GB!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td