Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-16, 07:21   #1
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

NFL Snack 16/1


Två stycken NFL matcher ikväll:

Arizona@New Orleans 22:30
Intressant match i mina ögon. Kommer nog bli rolig att titta på.
Jag tror att Under 57 som den ligger på just nu är stenklart. UNDER 57 till 1.909
Anledning till att jag tror det är bland annat:
Under is 4-0 in Saints last 4 games overall.
Under is 4-0 in Saints last 4 games as a home favorite.
Under is 5-0 in Cardinals last 5 games following a S.U. win.
Under is 4-0 in Cardinals last 4 games following a ATS win.
Under is 4-0 in Cardinals last 4 games after accumulating more than 250 yards passing in their previous game

Sen tror jag inte att New Orleans har hunnit få bukt med sitt passing game som verkligen klickat det tre senaste matcherna. Är även lite sugen på att spela Arizona ML i denna då jag tycker oddset är riktigt bra. Där har jag inte bestämt mig riktigt än.

New Orleans saknar fortfarande många spelare som är skadade men ingen är särskilt viktig så det borde inte avgöra så mkt. Skulle vara ScotT Shanle som är en starting LB men av vad jag läst så kan han kanske starta och det är ju i sådant fall positivt för NO.

Baltimors@Indianapolis 02:30

Inte läst på denna något än. Kommer en liten analys senare i eftermiddag på den.


Mer analys senare idag.

Vad har ni för tankar?
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 09:54   #2
 
fingereds avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 62
Sharp$: 18

såjävlagudnu
Stats: 34 - 31 - 1
ROI: 99.36%
Vinstprocent: 52.00%

Standard

Är också sugen Cardinals, de imponerade förra helgen mot Packers. Har inte jättekoll på Saints, men då ML ligger på hela 3,5 (bet365) känns det som det kan vara värt att gå in med 1u på Cardinals.
__________________
Insert Coin...
fingered är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 10:26   #3
 
ClevelandBrowns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Sharp$: 0
Standard

--> Pecke01. Stirra dig inte blind på statistiken. Drew Brees och Kurt Warner är några av dom absolut bästa QB:a i ligan, och till deras förfogande har dom extremt bra recievers. Sen har respektive lags försvar varit sådär. Med tanke på att båda lagen är extremt pass-happy, plus att man spelar inomhus så tror jag att denna match kommer bli mkt poängrik.
ClevelandBrown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 11:44   #4
 
skolmatsals avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 139
Sharp$: 354
Standard

WD har ARZ Cardinals+7.0 sedan tidigare, ett freepick så jag lirar 3u.
skolmatsal är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 15:25   #5
 
blorks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 16
Sharp$: 46
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av skolmatsal Visa inlägg
WD har ARZ Cardinals+7.0 sedan tidigare, ett freepick så jag lirar 3u.
+7 eller minispel på raka tvåan känns som enda spelbara alternativen. någon som har betalmaterial att posta om saints-cards?
blork är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 16:09   #6
 
ClevelandBrowns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 27
Sharp$: 0
Standard

på bet365:s veckospecialare så kan man spela på vilka runningbacks som når flest yards (med odds för varje spelare).

Ray Rice 3.5
Adrian Peterson 3.6
Joseph Addai 5.5
Thomas Jones 5.5
LaDanian Tomlinson 8.0
Chris Wells 9.0

I grundspelet så slutade San Diego och Indianapolis sist resp näst sist i snitt rush yards per match, så där går Addai och Tomlison bort. Det plus att man båda lagen passar hellre än kör rush. Chris Wells delar carries (antal rushförsök) med Tim Hightower, så jag tror inte att han kommer få tillräckligt många carries för att komma upp i ansenliga yards i matchen. Plus att Arizona förlitar sig mycket på passningsspelet. Det lämnar 3 potentiella spelare att kunna få flest yards. Ray Rice hade en monstermatch senast och Baltimore kommer att kör många rush-spel om man ska han en chans mot Indy. Thomas Jones delar carries Shonn Greene som också hade en bra match senast, så sannolikheten är att han inte kommer att få tillräckligt med carries att nå till många yards. Adrian peterson är en grym runningback som tyvärr möter ett hett Dallasförsvar.

Kan någon komma på ett system där man kan få ut maximalt med vinst trots att man spelar på Ray Rice, Adrian Peterson, Thomas Jones?

Tex:
Ray Rice 100kr*3,5 = 350kr
Adrian Peterson 100kr*3,6= 360kr
Thomas Jones 100kr*5,5= 550kr

Då har man satsat 300kr och garanterat minst 50kr vinst. Finns det något annat sätt att fördela pengarna för att vinna max? Någon som har några kommentarer på detta?
ClevelandBrown är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 21:21   #7
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Det är ju ett skämt att Addai har lägre odds än LT på flest running yards. Både Beanie Wells och Jones har nog för få carries per match för att vinna spelet. Rice och AP är helt klart korrekt satt som favoriter då dom lätt drar iväg 15+ yards om blockarna fungerar bra. Roligt spel där jag tänker lira 1u vardera på Rice och Peterson och 0.5u på Tomlinson, som är helt fenomenal när det fungerar för honom.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 21:29   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Saints -7 och under 57 för mig!
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-16, 22:19   #9
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Dålig start för under spelet
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td