Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-18, 13:42   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

18/1 Dagens NBA MLK-Day


Dags att starta en tråd för dagens matcher. Många startar tidigt och det skulle vara intressant att höra åsikter här inne!

Just nu lutar jag mot Memphis, Bulls och Bucks som dog mot Rockets.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 14:46   #2
 
Gabbamanes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 10
Standard

76ers vs Timberwolves borde bli en målrik match. Både 76ers och TWolves har en stark offensiv samt ett bristande försvar. Twolves gick över linan på 209 i sin senaste match och det blev hela 240 poäng. 76ers gick dock under men tog starkt igen i sista qt mot Kings.

The total has gone OVER in 4 of Philadelphia's last 5 games on the road
The total has gone OVER in 4 of Philadelphia's last 5 games when playing Minnesota
The total has gone OVER in 4 of Minnesota's last 5 games

Denna tror jag blir en jämn men målrik match. Linan ligger på 205.

Warriors 1st qt kan vara intressant.

Senast redigerad av Gabbamane den 2010-01-18 klockan 14:53. Anledning: nya spreads.
Gabbamane är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 15:35   #3
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Bulls öppnade på +1, sjönk dock som en sten då nyheten om att Anthony Morrow antagligen inte spelar ikväll!
Bulls är 4-0 SU & ATS sista mot GS.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"

Senast redigerad av iCash den 2010-01-18 klockan 15:51.
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 15:42   #4
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Kings är ett JM C spel idag, bangar inte på att rida med dem. Naturen av ett C-bet är mer elr mindre dömd till att vinna, tror den har 1 förlust på senaste 3åren!
Ser även att att en del pro cappers rider på Kings ML, Kings har fått igång laget och borde matcha bob's hyffsat, 1u kan vara värt.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"

Senast redigerad av iCash den 2010-01-18 klockan 15:52.
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 16:21   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Jag spelar Sac +6.5 @ 1.990 tack vare att det är ett JM C bet. Precis som iCash säger så förlorar de typ aldrig, även om jag inte följer systemet längre så testar jag den här med 3u.
klistier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 17:40   #6
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

För de första matcherna vid klockan 19 har jag redan bokat Portland. Linan ser dock skum ut och jag tror att booksen har något lurt på G, så akta er. ML kan vara värt där faktiskt, då de antingen går upp, eller faller platt.

Funderar just nu också på Detroit. Linan +8 är också den lite mysko, men det är dock ingen övervägande majoritet på någon sida där. Som vanligt gillar jag Detroit i första halvan av matchen och sitter och letar stats precis nu. Vet faktiskt inte hur NY är i första halvorna, därför jag tvekar.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 17:53   #7
 
hetsarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 382
Sharp$: 1736

hetsarn NFL
Stats: 238 - 208 - 14
ROI: 110.76%
Vinstprocent: 53.36%

Standard

Jag lirar 3u på Wizards -2 då linan på Portland ser ut som en riktig trap. 90% av public är på TBlazers och Wiz har vunnit ATS de senaste två hemmamatcherna mot Portland.
__________________
"Are you gonna bust somebody in their mouth!?"
hetsarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 17:56   #8
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Fick lite mer info om skadeläget i Detroit och bangar på sidorna där. Spelar dock Under 191 då jag tror att detta har bra chans. Bara nu inte Detroits bänk springer arslena av sig i stress så ska det gå.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 18:16   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 358
Sharp$: 1297
Standard

Klart man missar dom tidiga matcherna...

Bulls är nog ett spel även som favoriter.
Yoast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 18:45   #10
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

domination:

Citat:
The Lakers have won 17 of their last 18 home games overall, improving to a league-best 22-3 at home. They defeated the Magic in both meetings at Staples in the finals.
Dwight Howard verkar allt för positiv till denna match, Lakers inte helt friska heller.
Lakers med 2 vinster i ryggen, Magic med 2 förluster.. Linan på -6 Lakers.. tankar?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 18:58   #11
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iCash Visa inlägg
domination:



Dwight Howard verkar allt för positiv till denna match, Lakers inte helt friska heller.
Lakers med 2 vinster i ryggen, Magic med 2 förluster.. Linan på -6 Lakers.. tankar?
Ojojoj, inte alls kommit så långt än, sitter med Kittens och Hökarna och funderar.. Lutar bobcats sånär som på att SAC är JM C-bet, men -6 klarar de nog rätt lätt om jag inte missat någon viktig faktor.

De har vilat några dagar nu, är Pau tillbaka? Ser inga rapporter om att någon ska vara ute på någon sida. Orlando har spelat dåligt på sistone, och Lakers bra trots skadorna, så jag måste nog säga att jag lutar lite Lakeshow preliminärt faktiskt.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 19:52   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Man måste gilla Hornets under här!
Gör jag iaf och har tagit dessa spel!

Hornets under 189 @ 1,83 Bet365
Hornets ML @ 1,93 Betsson

För den som gillar lite stats...

Under is 4-0 in the last 4 meetings in New Orleans.
Under is 5-1 in Spurs last 6 games playing on 1 days rest.
Under is 5-1 in Spurs last 6 road games.
Under is 4-1 in Spurs last 5 overall.
Over is 4-1 in Spurs last 5 Monday games.
Under is 4-1 in Spurs last 5 vs. NBA Southwest.
Under is 6-2 in Spurs last 8 vs. a team with a winning S.U. record.
Under is 10-4 in Spurs last 14 games following a ATS loss.
Over is 4-0 in Hornets last 4 games playing on 1 days rest.
Under is 9-2 in Hornets last 11 vs. Western Conference.
Under is 8-2-1 in Hornets last 11 games following a ATS win.
Under is 16-5-2 in Hornets last 23 Monday games.
Under is 6-2 in Hornets last 8 vs. a team with a winning S.U. record.
Under is 15-6 in Hornets last 21 overall.
Under is 5-2 in Hornets last 7 games vs. a team with a winning % above .600.
Under is 7-3-1 in Hornets last 11 after scoring 100 points or more in their previous game.
Under is 35-16 in Hornets last 51 home games.
Under is 39-18-2 in Hornets last 59 games following a S.U. win.
Under is 17-8 in Hornets last 25 vs. NBA Southwest.

Home team is 12-2 ATS in the last 14 meetings.
Favorite is 9-3 ATS in the last 12 meetings.
Spurs are 1-6 ATS in the last 7 meetings in New Orleans.


Senast redigerad av Storchen den 2010-01-18 klockan 20:13.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 20:03   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Rajon Rondo over 9,5 Assist @ 1,85 NB

(Bet365 har linan 10,5 @ 1,83 som jämnförelse)

Rondo snittar 9,6APG i år och ligger 3:a i Assist scoringe league efter Steva Nash och CP3. Samt leder ligan för steals och vidare en bra turnover spelare.
hade 14A i båda förra säsongens möten med Mavs och gillar detta spel, då den spås gå över oxå och som jag ser det kommer Rondo dra nog igång offensiven i Celtics idag i form av spelfördelare.
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 20:06   #14
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Ser onekligen starkt ut med Under där, gillar infon Storchen .. Mycket möjligt att jag slänger in det alltså. Ska se hur de första matcherna avslutas först innan vidare spel.
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 21:51   #15
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Domination Visa inlägg
Ojojoj, inte alls kommit så långt än, sitter med Kittens och Hökarna och funderar.. Lutar bobcats sånär som på att SAC är JM C-bet, men -6 klarar de nog rätt lätt om jag inte missat någon viktig faktor.

De har vilat några dagar nu, är Pau tillbaka? Ser inga rapporter om att någon ska vara ute på någon sida. Orlando har spelat dåligt på sistone, och Lakers bra trots skadorna, så jag måste nog säga att jag lutar lite Lakeshow preliminärt faktiskt.
Enligt CBS har dom väl bara känningar, men borde vara nog motiverad för en hemma vinst.
Dock några timmar kvar innan tåget rullar ut på staples. Mamba och Gasol spelar.

SAC satt iaf fint =)
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td