Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-10, 11:46   #1
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NBA 10/2


Vad tror ni om ikväll?

Jag är lite inne i banorna på Ö187 Boston-Lakers
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 17:05   #2
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

"Pierce missed practice Wednesday because of an illness, but he is still expected to play Thursday against the Lakers, the New England Sports Network's Evans Clinchy reports.
Spin: The Celtics are already without Shaquille O'Neal, Semih Erden, Delonte West, and Marquis Daniels, so don't expect the flu to keep Pierce out of the lineup as well, especially considering Thursday's matchup is a rematch of the 2010 Finals. Barring a turn for the worse, Pierce is a safe start"


Lakers?

Senast redigerad av Talys den 2011-02-10 klockan 17:10.
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 18:16   #3
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

kört lakers hcp, funderar på att lira mindre slant på rak också.
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 19:43   #4
 
jaktenpamiljonens avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 388


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Boston Celtics - LA Lakers
---> 2.15 @ Unibet

Lakers kommer från 2 raka segrar mot ett Boston som sist fick stryk av Bobcats. Inför matchen så kommer Lakers med skador på Ratliff, Barnes och Ebanks. Boston kommer med skador på Delonte West, Shaq O'Neal, Marquis Daniels, Semih Erden och Jermanie O'Neal. Sett till skadeläget så ser jag inte stora chanser att Boston med sina skador ska vinna över Lakers. Sen har Lakers Kobe Bryant. Mannen som kan göra riktigt sjuka matcher med mycket poäng. Därför spelar jag rak 2a på Lakers samt Ö187.5 poäng (se nedan) då Celtics kommer med skadedrabbad trupp.



Boston Celtics - LA Lakers Ö 187.5 poäng
---> 1.96 @ Unibet


(Se motivering ovan)





Pheonix Suns - Golden State Warriors U 218.0 poäng
---> 1.96 @ Unibet

Här är oddset på 1.96 på Under 218 poäng smått otroligt. På de senaste 6 matcherna för båda lagen har endast 3 matcher slutat över 218 poäng. Alltså av 12 matcher har 9 slutat under 218 medan 3 slutat över. Under 2010 möttes lagen 2 gånger och där slutade ingen match Ö 218.0 poäng. Warriors kommer med en definitiv skada på Lou Amundson medan Dan Garzudic och Acie Law mycket möjligt kommer kunna delta i matchen. Pheonix har Lawal och Dragic borta. Denna match har jag svårt att se sluta Ö 218 poäng.




Denver Nuggets - Dallas Mavericks
---> 2.25 @ Unibet


Denver har 2 vinster och 4 förluster på de senaste 6. Dallas kommer från 6 raka vinster mot bra mostånd som Boston Celtics. Man har andra bästa formen i serien sett till senaste 6 matcherna.

Dallas Mavericks skador:
Rodrigue Beaubois – OUT –
Fractured left foot.
Caron Butler – OUT – Ruptured
right patellar tendon.
Dominique Jones – OUT – Right
foot (stress fracture).

Denver Nuggets skador:
Chauncey Billups – DAY-TO-DAY – Did not play at
Golden State on 2/9 due to a left knee strain suffered on
2/7. His status remains day-to-day.

Här är skadeläget något ljusare för Denver men jag håller fortfarande Dallas som favoriter. Oddset 2.25 är för högt och helt klart värt en insats.

Mina spel för kvällen // JPM
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Mitt spread som följer mina spel från min blogg.

Bet & Love // Mr. X
jaktenpamiljonen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 19:53   #5
 
6asdfs avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 112
Sharp$: 382
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av talysbajare Visa inlägg
"Pierce missed practice Wednesday because of an illness, but he is still expected to play Thursday against the Lakers, the New England Sports Network's Evans Clinchy reports.
Spin: The Celtics are already without Shaquille O'Neal, Semih Erden, Delonte West, and Marquis Daniels, so don't expect the flu to keep Pierce out of the lineup as well, especially considering Thursday's matchup is a rematch of the 2010 Finals. Barring a turn for the worse, Pierce is a safe start"


Lakers?
Tror på Lakers och Mavericks inatt.
Lakers@Boston tror jag kommer bli riktigt tight, Ray Allens motivation att knipa 3p rekordet på hemmaplan men samtidigt känns det inte som något Lakers inte vet om och dessutom, som ovan, så är Celtics rejält tilltygade skademässigt sett.
Mavericks@Nuggets tror jag på Mavericks och Dirk Nowitzki som haft lite problem med fotskadan han drog på sig i måndags men tror ändå han kommer att göra en bra match. Mavericks winningstreak på 11 matcher är inte heller att ignorera.
6asdf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 20:17   #6
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg
Denver har 2 vinster och 4 förluster på de senaste 6. Dallas kommer från 6 raka vinster mot bra mostånd som Boston Celtics. Man har andra bästa formen i serien sett till senaste 6 matcherna.

En fråga, varför öppnar Nuggets som -3 fav då ?
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robbson11 (+2)
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 20:47   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
En fråga, varför öppnar Nuggets som -3 fav då ?
För att Dallas har 10 raka vinster och inte 6 och för att Denver förlorat 5 av de senast 7!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 20:56   #8
imo
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 455
Sharp$: 648
Standard

har du något spel för natten arch?
imo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 21:45   #9
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jaktenpamiljonen Visa inlägg
Sen har Lakers Kobe Bryant. Mannen som kan göra riktigt sjuka matcher med mycket poäng. Därför spelar jag rak 2a på Lakers samt Ö187.5 poäng (se nedan) då Celtics kommer med skadedrabbad trupp.



Boston Celtics - LA Lakers Ö 187.5 poäng
---> 1.96 @ Unibet


(Se motivering ovan)
Så du menar att Kobe ska stå för merparten av dessa 188 poäng inatt, eller vad?

Skämt åsido, det är två lag oncourt så att skadeläget är som det är för Celts talar väl snarare för under.

Får se vad man kan gräva fram i denna match, gillar också Lakers inatt som typ ALLA andra då public är på den sidan.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 22:06   #10
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Så du menar att Kobe ska stå för merparten av dessa 188 poäng inatt, eller vad?

Skämt åsido, det är två lag oncourt så att skadeläget är som det är för Celts talar väl snarare för under.

Får se vad man kan gräva fram i denna match, gillar också Lakers inatt som typ ALLA andra då public är på den sidan.
Sometimes you just have to go with the flow.

Lakers ml/ + anything. Inget bestämt än, lite tid kvar

Kobe kommer göra 101 poäng!

One man vs one team

Har varit tillräckligt poetisk idag, tror och hoppas att det blir en lätt natt.

Dallas + anything kommer nog också att spelas.

Edit; blev
mavs +3.5
fakers +3.5
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-02-10 klockan 22:20.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 22:25   #11
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Let's go, hey hooo!

Ogiltigt spel-ID: 277646


Ogiltigt spel-ID: 277648


Självförtroendet är ju inte alls tipptopp i nuvarande lilla svacka, men måste följa första feelingen för natten och detta blir de enda liren inatt.

Tror på en riktigt, riktigt tät match där defence blir väldigt avgörande. Om jag inte missminner mig så brukar "höjdarmatcherna" där Celts är inblandade bli väldigt snåla och med långsamt tempo.

Orkar inte med någon längre utläggning.

Citat:
La Lakers is 3-2 SU against Boston at Boston over the last 3 seasons.
4 of 5 games in this series at Boston have gone UNDER THE TOTAL over the last 3 seasons.

Senast redigerad av Overkill den 2011-02-11 klockan 03:49.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 22:34   #12
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av imo Visa inlägg
har du något spel för natten arch?
Kanske...men det finns tveksamheter. Melo gnäller igen i Nuggets, skador i LA-BOS matchen, snack om att Lakers vill flytta Bynum för att få Melo kan leda till oron i laget. Följer dock Sloan-dramat just nu

Citat:
After repeated clashes with star point guard Deron Williams(notes) and a belief he had become undermined with ownership, Jerry Sloan resigned as the Utah Jazz coach after 23 seasons, league sources told Yahoo! Sports

http://sports.yahoo.com/nba/news;_yl...retiring021011
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 22:39   #13
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Let's go, hey hooo!

Ogiltigt spel-ID: 277646


Ogiltigt spel-ID: 277648


Självförtroendet är ju inte alls tipptopp i nuvarande lilla svacka, men måste följa första feelingen för natten och detta blir de enda liren inatt.

Tror på en riktigt, riktigt tät match där defence blir väldigt avgörande. Om jag inte missminner mig så brukar "höjdarmatcherna" där Celts är inblandade bli väldigt snåla och med långsamt tempo.

Orkar inte med någon längre utläggning.
Good luck, har lirat under i flera matcher på sistone och allt har gått åt helvete

Hoppas dina sitter dock
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 22:45   #14
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Kanske...men det finns tveksamheter. Melo gnäller igen i Nuggets, skador i LA-BOS matchen, snack om att Lakers vill flytta Bynum för att få Melo kan leda till oron i laget. Följer dock Sloan-dramat just nu




http://sports.yahoo.com/nba/news;_yl...retiring021011
Ja vissa spelare är större och viktigare än laget i sig. Känns skumt, trodde inte riktigt det om Deron!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 22:50   #15
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Kanske...men det finns tveksamheter. Melo gnäller igen i Nuggets, skador i LA-BOS matchen, snack om att Lakers vill flytta Bynum för att få Melo kan leda till oron i laget. Följer dock Sloan-dramat just nu




http://sports.yahoo.com/nba/news;_yl...retiring021011
Såg matchen Williams va lite darrig i andra halvan,speciellt i sista kvarten,kasta bort ett par bollar som kunde vänt matchen.Du har säkert sett det själv!

Sloan e ju en legend,men williams e känd för o va kaxig o dålig på samarbete.....!

kul att följa såpan......
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td