Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-22, 08:37   #1
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

NBA Blockbuster 22/2


Inga spel just nu, men daaamnn

(NYK) Gallo, Chandler, Felton, Mozgov, 2014 1st rnd pick för (DEN) Melo, Billups, Shelden Williams, Carter, Balkman


Nuggies fick till det ordentligt. Sen snackas det 3-way deal med Nuggets, Mavs och Nets som skulle inkludera Felton och Mozgov till Nets och Devin Harris till Mavs.
2 dagarkvar till deadline.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 08:53   #2
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

ÄNTLIGEN NBA IGEN

Fasiken var swingsen varit illa på allt möjligt under detta oerhört jobbiga uppehåll!

Vid en första anblick så känner jag lite för Bucks, om man ska titta på traditionsenlig statistik så talar det för dom.. Eller vad säger panelen?
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 12:53   #3
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Inga spel just nu, men daaamnn

(NYK) Gallo, Chandler, Felton, Mozgov, 2014 1st rnd pick för (DEN) Melo, Billups, Shelden Williams, Carter, Balkman


Nuggies fick till det ordentligt. Sen snackas det 3-way deal med Nuggets, Mavs och Nets som skulle inkludera Felton och Mozgov till Nets och Devin Harris till Mavs.
2 dagarkvar till deadline.
Tycker att Melo hade kunnat skippa de där extra 12 millarna det handlade om,och istället gått som free agent i sommar.Nu har Knicks bränt sina chanser att bli en contender de närmaste åren.Känns som att Nuggies och Melos bankkonto är de stora vinnarna här,inte Knicks.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 13:10   #4
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Tycker att Melo hade kunnat skippa de där extra 12 millarna det handlade om,och istället gått som free agent i sommar.Nu har Knicks bränt sina chanser att bli en contender de närmaste åren.Känns som att Nuggies och Melos bankkonto är de stora vinnarna här,inte Knicks.
Wut? Melo+Stat=Contender nu. Visst de kommer inte vinna ett skit men garanterat playoffs varje år och Knicks kommer vara kul att se på

Grymt bra trade för Nuggets ändå,Gallo kommer bomba med treorna nu när han slipper alla volume-chuckers men jag funderar på vad Mavs egentligen ska med Devin Harris till. Kommer väl klarna snart.
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 13:11   #5
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 637
Standard

tar oskulden här och bränner av min stora undran för ikväll, kommer galo och övriga knicks-grabbar lira för nuggets ikväll mot grizzlies?

EDIT: hittade nog svaret på min egen fråga. "The trade is expected to be finalized Tuesday, which almost certainly means the Nuggets will be without their new additions until Thursday's visit from Boston." I så fall känns väl nuggets ganska rejält försvagade ikväll?

Senast redigerad av skalleper den 2011-02-22 klockan 13:16.
skalleper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 13:13   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Kan bli en skojig natt, återkommer när man är hemma istället.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 13:22   #7
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av skalleper Visa inlägg
tar oskulden här och bränner av min stora undran för ikväll, kommer galo och övriga knicks-grabbar lira för nuggets ikväll mot grizzlies?

EDIT: hittade nog svaret på min egen fråga. "The trade is expected to be finalized Tuesday, which almost certainly means the Nuggets will be without their new additions until Thursday's visit from Boston." I så fall känns väl nuggets ganska rejält försvagade ikväll?
Nej de kommer inte spela. Alla de verkar ju inte stanna i Denver ens så kommer vara lite kaos i några dagar fram till trade-deadline. Finns ingen lina ute på Nuggets-matchen så bäst att vänta på linan innan vi börjar spekulera om ev spel
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 14:15   #8
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Wut? Melo+Stat=Contender nu. Visst de kommer inte vinna ett skit men garanterat playoffs varje år och Knicks kommer vara kul att se på

Grymt bra trade för Nuggets ändå,Gallo kommer bomba med treorna nu när han slipper alla volume-chuckers men jag funderar på vad Mavs egentligen ska med Devin Harris till. Kommer väl klarna snart.
Hey Vlad,jag är närking.Då gnäller man över sånt här och ser bara det negativa,capice?
Visst det underlättar kanske för Knicks att få CP3,eller D-Will eller Howard nu.Men att tvingas ge bort Galli det gillar inte jag.

Knickerbockers har väl alltid varit roliga att titta på?Faktiskt mitt andralag efter Celtics.Två lag som påminner mycket om varann.
Spoiler:

Senast redigerad av eddieh den 2011-02-22 klockan 14:20. Anledning: hustla med Vlad.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 14:26   #9
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Books vet att folk vill helst fejda Nuggets nu, deras 2 bästa spelare är borta + 3 till, ett gäng nya kommer inte att spela, vidare trejds kan hända osv. Nuggets var också 4-5 i feb innan all-star och har spelat dåligt, medan Griz var 6-2 och har spelat bra.
All-star helgen är en sån momentum förstörare för lag som har radat upp vinster och Grizz är utan Rudy Gay och är bara 12-18 borta i år.

Å andra sidan kommer Nuggets att ha sina andra ordinarie spelare, som dessutom har vilats och kan ta fler minuter. Nene, KMart, Harrington, Birdman bör alla kunna spela bra minuter, man har Afflalo på SG, tror JR Smith flyttas till SF för att fylla för Melo där han kan spela och Lawson är en PG som organisationen litar väldigt mycket på och vill att han ska ta över efter Billups. Därför pratas det redan nu om att man flyttar Felton och skaffar sig andra (typ av) spelare.

Deras lineup kommer att vara väldigt bra på det stora hela (mindre ISO spel på Melo, mer lag spel) och det faktum att viktiga spelare kan få extra minuter talar bara för dem.
Skulle inte förvåna om linan öppnar med Denver som liten fav eller pk och låter public lasta på Grizz. Tror inte de vågar öppna Nuggets som 3+ dog hemma för då blir det sharp pengar som ramlar in (mina inklusive ) på Nuggies
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2011-02-22 klockan 14:29.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 14:49   #10
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 7
Sharp$: 637
Standard

men hur bra kommer deras bänk vara nu när man ger ovan nämnda spelare mer speltid?
skalleper är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 15:00   #11
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Blir intressant att se hur oddsen och spread blir i Nuggies, minst sagt!
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 15:03   #12
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Hey Vlad,jag är närking.Då gnäller man över sånt här och ser bara det negativa,capice?
Visst det underlättar kanske för Knicks att få CP3,eller D-Will eller Howard nu.Men att tvingas ge bort Galli det gillar inte jag.
This. Will. Happen. FACT!

D-Will FA 2012 och vill till Knicks,det var därför Knicks gav upp Felton. Landry Fields kommer bli en bra spelare så D-Will-Fields-Melo-Stat-Någon Defensiv C.

Nya big three
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 15:07   #13
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Books vet att folk vill helst fejda Nuggets nu, deras 2 bästa spelare är borta + 3 till, ett gäng nya kommer inte att spela, vidare trejds kan hända osv. Nuggets var också 4-5 i feb innan all-star och har spelat dåligt, medan Griz var 6-2 och har spelat bra.
All-star helgen är en sån momentum förstörare för lag som har radat upp vinster och Grizz är utan Rudy Gay och är bara 12-18 borta i år.

Å andra sidan kommer Nuggets att ha sina andra ordinarie spelare, som dessutom har vilats och kan ta fler minuter. Nene, KMart, Harrington, Birdman bör alla kunna spela bra minuter, man har Afflalo på SG, tror JR Smith flyttas till SF för att fylla för Melo där han kan spela och Lawson är en PG som organisationen litar väldigt mycket på och vill att han ska ta över efter Billups. Därför pratas det redan nu om att man flyttar Felton och skaffar sig andra (typ av) spelare.

Deras lineup kommer att vara väldigt bra på det stora hela (mindre ISO spel på Melo, mer lag spel) och det faktum att viktiga spelare kan få extra minuter talar bara för dem.
Skulle inte förvåna om linan öppnar med Denver som liten fav eller pk och låter public lasta på Grizz. Tror inte de vågar öppna Nuggets som 3+ dog hemma för då blir det sharp pengar som ramlar in (mina inklusive ) på Nuggies
Kan inte vara så skarp angle då jag tänkte samma

Jr Smith kan ha monstermatcher när han väl får minuter och Lawson/Afflalo är legit. Bara för en match kan de spela 40min så fuck om de har bänk eller inte.

Ska vi gissa spreaden för sharp$? Jag säger Nuggets +1.5 men jag har alltid fel
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 15:10   #14
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av skalleper Visa inlägg
men hur bra kommer deras bänk vara nu när man ger ovan nämnda spelare mer speltid?
Jag kan inte säga att jag vet hur Karl tänker, men om friska:

C Nene, Birdman
PF KMart, Al Harrington
SF JR 40min
SG Afflalo 40min
PG Lawson 40min

Forbes kan få spela runt 20min som G/F och på så sätt avlasta JR/Afflalo. Sen har man 9:e spelare som förmodligen bör vara PG backup, men jag vet inte vem kan vara det. Nuggets har bra front för att spela mot Gasol/ZBo combo och deras enda problem är vem tar minuter bakom Lawson.

Bänken kommer att vara bra, för man kommer inte att använda mycket utav den Grizz bänk är en av de sämre i ligan också.
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-22, 15:12   #15
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Jr Smith kan ha monstermatcher när han väl får minuter och Lawson/Afflalo är legit. Bara för en match kan de spela 40min så fuck om de har bänk eller inte.

Ska vi gissa spreaden för sharp$? Jag säger Nuggets +1.5 men jag har alltid fel
Haha on the money bro! Vi kommer bli dödade inatt Jag tror books drar en mindfuck lina med Nuggets -2.5



Edit: -2.5 är för nära pick för att vara mindfuck. 2 possessions, Denver -4.5
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$

Senast redigerad av Arch den 2011-02-22 klockan 15:14.
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td