Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-24, 20:31   #1
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NBA 24/2


Två matcher idag.

Miami Heats - Chicago Bulls

Boston Celtics - Denver Nuggets

Har två spel för dagen, Heats -2.5 och Nuggets + 4.5.

Public är helt över Heats, men tror de kommer att täcka. Bulls spelade en lång och hård match mot craptors(!), frågan är hur väl man hade denna match i åtanke då Rose spelade hela 38 minuter.

När Wade, Lebron och Bosh är i form dessutom så måste jag säga att det ser ljust ut.

Vad har ni för leans?

Kan inte komma på så fyndiga namn som ni har till trådarna, haha
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 20:43   #2
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Celtics trade Perkins to Thunder

Thunder get:
• C Kendrick Perkins
• G Nate Robinson

Celtics get:
• F Jeff Green
• C Nenad Krstic
ihiiiii! Kan bli skoj att se Green i Celts! Vilka tycker ni andra är vinnarna i denna trade?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 20:49   #3
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Två matcher idag.

Miami Heats - Chicago Bulls

Boston Celtics - Denver Nuggets

Har två spel för dagen, Heats -2.5 och Nuggets + 4.5.

Public är helt över Heats, men tror de kommer att täcka. Bulls spelade en lång och hård match mot craptors(!), frågan är hur väl man hade denna match i åtanke då Rose spelade hela 38 minuter.

När Wade, Lebron och Bosh är i form dessutom så måste jag säga att det ser ljust ut.

Vad har ni för leans?

Kan inte komma på så fyndiga namn som ni har till trådarna, haha
Hård match mot Raps en Oxymoron surely

Hade de inte haft denna match mot Heat i tankarna så hade de aldrig förlorat mot Raptors. NBA handlar bara om motivation då de flesta spelarna i ligan är bra och ja jag gick i fällan och spelade Raptors TT Under igår men Bulls struntade helt i att spela Defense igår.

Sköna trades idag

Gerald Wallace till Blazers för Vanilla Gorilla Przybilla+Cunningham och 2 1st round picks

OJ Mayo till Pacers för McBob+1st round pick
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 20:56   #4
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Brooks till Suns för Dragic + nåt hör jag också...det var officiellt mitt hela fantasy lag som blev trejdad...
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 20:57   #5
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
ihiiiii! Kan bli skoj att se Green i Celts! Vilka tycker ni andra är vinnarna i denna trade?
OKC är vinnarna,hade hoppats på Battier till Celts han hamnade nu istället i Memphis.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 21:03   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Två matcher idag.

Miami Heats - Chicago Bulls

Boston Celtics - Denver Nuggets

Har två spel för dagen, Heats -2.5 och Nuggets + 4.5.

Public är helt över Heats, men tror de kommer att täcka. Bulls spelade en lång och hård match mot craptors(!), frågan är hur väl man hade denna match i åtanke då Rose spelade hela 38 minuter.

När Wade, Lebron och Bosh är i form dessutom så måste jag säga att det ser ljust ut.
Att Rose spelade 38min igår, är inte speciellt ovanligt om man får säga så. Denna säsong har han snittat just 38min/game och senast när Bulls mötte Heat så var han oncourt 43min och bidrog starkt till segern med sina 34p. Ska ju dock sägas att LeBron inte var med i senaste mötet och hade han deltagit så hade antagligen Heat vunnit den.

Leanar faktiskt åt Bulls ATS men låter pengaflödet från public skjuta upp spreaden någon poäng till som jag tror/hoppas blir fallet.

Fallet är detsamma med Celts, public på där så låter det falla igenom ytterligare och tar en högre spread på Nuggies som jag är sugen på inatt. Eller om jag cockar upp mig ytterligare något snäpp och går med Nuggies SU?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 21:03   #7
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Mayo stays with MEM after nullified trade

O.J. Mayo was headed to Pacers in a last minute deal but the trade was nullified after it was revealed that it was submitted after the deadline.

WTF? Bunch of amateurs
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 21:18   #8
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arch Visa inlägg
Brooks till Suns för Dragic + nåt hör jag också...det var officiellt mitt hela fantasy lag som blev trejdad...
Vältajmad trade, jag har hållt i Brooks nu när han varit värdelös i Rockets och skjutit 4-163 FG's typ... nu lär det väl regna poäng från honom när Nash ska mata med sked!

Baronen till Cavs (och han kommer vara förbannad) för Emo Williams och Moon som går till Clippers (de firar)!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 21:31   #9
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Vältajmad trade, jag har hållt i Brooks nu när han varit värdelös i Rockets och skjutit 4-163 FG's typ... nu lär det väl regna poäng från honom när Nash ska mata med sked!

Baronen till Cavs (och han kommer vara förbannad) för Emo Williams och Moon som går till Clippers (de firar)!
Mo Williams hurt at news of trade to LA
According to teammate Ramon Sessions, Mo Williams was "definitely hurt" at the news that he had been traded to the Los Angeles Clippers.

Tydligen inte,han ska hem och packa och skära sig i armarna lite nu. Fuckin Emo Han borde vara glad för större möjligheter att skaffa sig bögiga tatueringar i LA
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 21:48   #10
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Att Rose spelade 38min igår, är inte speciellt ovanligt om man får säga så. Denna säsong har han snittat just 38min/game och senast när Bulls mötte Heat så var han oncourt 43min och bidrog starkt till segern med sina 34p. Ska ju dock sägas att LeBron inte var med i senaste mötet och hade han deltagit så hade antagligen Heat vunnit den.

Leanar faktiskt åt Bulls ATS men låter pengaflödet från public skjuta upp spreaden någon poäng till som jag tror/hoppas blir fallet.

Fallet är detsamma med Celts, public på där så låter det falla igenom ytterligare och tar en högre spread på Nuggies som jag är sugen på inatt. Eller om jag cockar upp mig ytterligare något snäpp och går med Nuggies SU?

Jepp Lebron var inte med som du säger samt att Bosh blev tvungen att kliva av tidigt, så Wade var "ensam" i den matchen. Det gör att man leanar åt Heat men samtidigt har de inte varit bra mot topplagen förutom en grym match mot Lakers. Nöjer mig med Celtics till att börja med, visst de är borta där de haft problem men annars mot Denver har man haft de lätt och snittar stora vinster. Denver har också ett nytt lag och då vill man inte möta Boston, vi såg hur de gick i första matchen för säsongen när Heat kom med nytt lag men blev uppätna större delen av matchen. Lycka till ni som är på de gröna!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 21:52   #11
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Mo Williams hurt at news of trade to LA
According to teammate Ramon Sessions, Mo Williams was "definitely hurt" at the news that he had been traded to the Los Angeles Clippers.

Tydligen inte,han ska hem och packa och skära sig i armarna lite nu. Fuckin Emo Han borde vara glad för större möjligheter att skaffa sig bögiga tatueringar i LA
Och bättre pot...
Jävla gnällkärring det där.1 av 6 amerikaner lider av fattigdom,och då har man mage att gnälla över en trade.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 21:59   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 185
Sharp$: 2374
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
ihiiiii! Kan bli skoj att se Green i Celts! Vilka tycker ni andra är vinnarna i denna trade?
Jag gillar Celtics och fattar INGENTING, de verkar inte ha råd att betala tillräckligt med pengar. Perkins var jätteviktig, Robinson var bra back up för Rondo. Jag kan ha fel men tror inte Celtics har en chans att utmana om någon titel med det här laget båda O´Neal har stora skadeproblem och då ska Krstic stå upp lika bra som Perkins, mycket tveksamt!

Dessutom Erden och rookien Harangody borta.
Ajjaajjaajaj känns inte alls bra.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Record: 597-486-16 ( 55.1% , +6229)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Boyd Tennis

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av timadolf den 2011-02-24 klockan 22:00.
timadolf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 22:05   #13
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av timadolf Visa inlägg
Jag gillar Celtics och fattar INGENTING, de verkar inte ha råd att betala tillräckligt med pengar. Perkins var jätteviktig, Robinson vara bra back up för Rondo. Jag kan ha fel men tror inte Celtics har en chans att utmana om någon titel med det här laget båda O´Neal har stora skadeproblem och då ska Krstic stå upp lika bra som Perkins, mycket tveksamt!

Dessutom Erden och rookien Harangody borta.
Ajjaajjaajaj känns inte alls bra.
Jag är också duktig förbannad.Dom tar en väldigt stor gamble med tanke på fitnessen av 2x O´Neal.Kristic är dessutom en cunt.Verkar som ägarna gör det av long term reasons,man kommer göra allt för att få Howard när han går som FA.Det känns dock helt osannolikt enligt mig.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 22:15   #14
 
Archs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 910
Sharp$: 6757

Smirnoff Ice
Stats: 1059 - 1080 - 44
ROI: 98.87%
Vinstprocent: 49.51%

Standard

Heat ML @1.69 4u
Heat -3 @1.971 2u
Heat under 192 @1.952 1u
Nuggets ML @2.66 0.5u
Nuggets +4.5 @1.971 1u
Nuggets över 204 @1.925 1u
__________________
[aka illen]
MLB 2010 74-83-7 +1.25u
NBA 2013 158-111-5 $$
Arch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-24, 22:20   #15
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vlad Visa inlägg
Mo Williams hurt at news of trade to LA
According to teammate Ramon Sessions, Mo Williams was "definitely hurt" at the news that he had been traded to the Los Angeles Clippers.

Tydligen inte,han ska hem och packa och skära sig i armarna lite nu. Fuckin Emo Han borde vara glad för större möjligheter att skaffa sig bögiga tatueringar i LA
Borde kanske ha sagt "de LÄR fira", men Emo har väl fått för sig att Cleveland är centrum på jorden, normalt borde det ju vara roligare att spela med Griffin och Gordon då man faktiskt kan vinna matcher då.

Boston skickade iväg Perkins, Erden, Harangody, Daniels och Kryptonate och fick i stora drag bara Green tillbaka (Krkrkrkrkrsiticicic räknas inte)... känns konstigt av Boston som ändå seglat ut som en av favoriterna till att vinna då de har edge på Miami och Lakers har gått sämre. Visst Green är duktig men knappast där som Boston behöver förstärkning. De lär be till gudarna att 2xO'neal blir friska nu, annars är de fucked för Krstic och Big-baby kan inte göra något mot Howard, Bosh, Melo-Stoude, Noah-Booz, Horford-Smith eller vilka de nu ställs mot!

Känns lite som du säger eddieh, men man kan undra varför de kanske riskerar titeln i år för det!?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td