Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-10, 22:51   #1
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

NBA 10/3


Postade detta i gårdagens tråd, så flyttar över det till nattens. Vad har ni andra för gottigt?

Ogiltigt spel-ID: 315237


Tog för övrigt denna redan nu, Heat är just nu äckligt dåliga med fem raka torsk, Lakers ligans hetaste med eight straight. Många frågetecken angående Heat nu, är det en spricka i laget? Hur kommer spelarna att fungera tillsammans? För på sistone har det som sagt sett riktigt illa ut och jag kan inte göra annat än att backa LAL imorgon natt med en het Bryant (25.125ppg last eight).

Citat:
It didn't sound like Chris Bosh's pleas for a different role in the Miami Heat's offense were well received by coach Erik Spoelstra.

As the Heat attempted to pick up the pieces following their fifth straight loss and prepare for a stern test against the red-hot Los Angeles Lakers Thursday, Spoelstra all but dismissed Bosh's statements about wanting more low-post plays.

"I think our minds were cluttered last night," Spoelstra said. "Today, it wasn't about talk. It was about working and practicing."

After bringing up his frustration about not getting the ball where he wants it in a postgame news conference Tuesday night, Bosh said that he didn't even talk to Spoelstra or teammates Dwyane Wade and LeBron James about the issue before or during practice Wednesday. He did say he planned to address it before the game with the Lakers.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+1), Dahl (+1)

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-11 klockan 07:34.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 23:48   #2
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Postade detta i gårdagens tråd, så flyttar över det till nattens. Vad har ni andra för gottigt?

Ogiltigt spel-ID: 315237


Tog för övrigt denna redan nu, Heat är just nu äckligt dåliga med fem raka torsk, Lakers ligans hetaste med eight straight. Många frågetecken angående Heat nu, är det en spricka i laget? Hur kommer spelarna att fungera tillsammans? För på sistone har det som sagt sett riktigt illa ut och jag kan inte göra annat än att backa LAL imorgon natt med en het Bryant (25.125ppg last eight).
Tror också på lakers, högg dem tidigt då jag trodde public skulle vara över dem. Ser nu att -2 har gått från 1.95 till 2.14 på sbobet.

Aja, ibland kan det vara på det hållet också

Under 216 ser också lovande ut, blir nog långa anfall. Får se när jag vaknar, kan inte vara uppe och får se matchen i repris!

Ha det
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-10, 23:57   #3
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

någon som har ett bra streaming tips på vart man kan se matchen, eller det kanske inte går ?

Edit: fixat

Senast redigerad av zlotys den 2011-03-11 klockan 00:01. Anledning: hittade en sida
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 00:02   #4
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fondell Visa inlägg
Tror också på lakers, högg dem tidigt då jag trodde public skulle vara över dem. Ser nu att -2 har gått från 1.95 till 2.14 på sbobet.

Aja, ibland kan det vara på det hållet också

Under 216 ser också lovande ut, blir nog långa anfall. Får se när jag vaknar, kan inte vara uppe och får se matchen i repris!

Ha det
Public är på LAL inatt.

Tre picks ytterligare för natten, kortare kommentarer då sängen väntar/jobb imorgon och direkt när man slutar vid 16:00 bär det av till Jönne för att se QF 3:7 i SM-slutspelet mellan Hv71/AIK.


Ogiltigt spel-ID: 316887


Ogiltigt spel-ID: 316901


Ogiltigt spel-ID: 316896


Tror på en match där defence avgör och LAL har visat tidigare i dessa stormatcher att det är just i denna del de avgör matcherna till sin fördel. Tror inte på något trendbrott inatt.

Suns har skrämmande enkelt för Nuggies at homecourt, så jag väljer att kliva på ATS då jag kan se de vinna med +7/+8 på ett relativt komfortabelt sätt mot Nuggies som är lite beskedligare på resande fot.

Jag väljer dessutom att kliva in på under, egentligen en ren fade på public då jag tycker de är fel ute som väljer över i denna matchup.
Citat:
13 of 25 games in this series have gone UNDER THE TOTAL when Phoenix playing at home since 1996.
4 of 5 games in this series have gone UNDER THE TOTAL when Phoenix playing at home over the last 3 seasons.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zlotys (+3)

Senast redigerad av Overkill den 2011-03-11 klockan 07:35.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 01:55   #5
 
jooonasps avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 13
Sharp$: 161
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zlotys Visa inlägg
någon som har ett bra streaming tips på vart man kan se matchen, eller det kanske inte går ?

Edit: fixat

http://www.myp2pforum.eu/threads/533...ay!-March-10th

Här finns x antal
__________________
»» The question if winning or losing is defined in whether it concerns you or the bookies ««
jooonasp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 07:35   #6
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Undertotalerna gick fint, matchliren något sämre. 2-2 och litet -.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-11, 10:12   #7
 
zlotyss avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 426
Sharp$: 62
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Undertotalerna gick fint, matchliren något sämre. 2-2 och litet -.
Lakers ledde inför 4QT men tappa allt sen. Synd.....
zlotys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td