Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-27, 10:27   #1
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

27/1 Dagens Basket Snack


Många matcher ikväll.

Jag är inne på Mempis borta mot Detroit. Tror Memphis har ett bra momentum nu när de fick behålla sin streak hemma. Detroit får kanske tillbaka Ben Gordon men tror inte han kommer hjälpa. Ingen lina på den än.

Funderar också på Minnesota borta mot Cleveland. Tror public kommer spela Cleveland som galningar och då kanske linan flyttas ännu mer till fördel för Min. +13 just nu.
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 11:12   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Sundbyberg
Inlägg: 558
Sharp$: 1303

AvejIshockey
Stats: 1336 - 1585 - 25
ROI: 106.97%
Vinstprocent: 45.74%

Standard

Minnesota låg på +14 för ett par timmar sedan.

If there is ever a bet where I can swear to you on my dead mother's grave that it
will win, then this [C] wager with Minnesota will be the one wager I will boldly
raise my right hand and pledge to you under oath that it is by wide and far,
the most sure-fire bet you will ever come across in the entirety of your betting
lifetime to bank in the most gigantic of all fortunes to remember for the ages!
/JM

Som du noterar ett C bet av herr jm
Avej är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 11:20   #3
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
Minnesota låg på +14 för ett par timmar sedan.

If there is ever a bet where I can swear to you on my dead mother's grave that it
will win, then this [C] wager with Minnesota will be the one wager I will boldly
raise my right hand and pledge to you under oath that it is by wide and far,
the most sure-fire bet you will ever come across in the entirety of your betting
lifetime to bank in the most gigantic of all fortunes to remember for the ages!
/JM

Som du noterar ett C bet av herr jm
Kommer inte åt thespread från jobbet

Jo om man köper ytterliggare 3 poäng på det så borde de ju överleva. Men det var starka ord av JM. Men jag tror inte Cle kommer köra på bara för att vinna stort. Kommer lufta bänk och vila stjärnor.


BTW
Om någon undrar varför denna inte är med i JM tråden så började denna serien innan min tråd började.
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 13:12   #4
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Vid första anblick Heat +3.5 mot mina Raps.

Har inte ens börjat cappa denna så bara en känsla än så länge. Raptors från en seger över Lakers och Heat från en tung förlust mot Cavs. Wade har varit förbannad över sin behind the back pass som LeBron snodde och avgjorde och har bett om ursäkt till laget.

Kan se public gilla mina Raptors här och det finns lite trender som stöder det bla.

MIA are 4-12 ATS in the last 16 meetings.
MIA are 2-6 ATS in the last 8 meetings in Toronto

Känslan säger Miami-seger SU här. Får räkna lite sen och se om linan går till +4 eller inte.

Edit:Hittade detta också.

"Rookie shooting guard DeMar DeRozan limped out of practice on Tuesday on what team officials said was a sprained right ankle. He had come down on the foot of teammate Hedo Turkoglu during a drill and was scheduled to see team doctors later Tuesday.

There was no suggestion it was a long-term issue – Bosh hoped DeRozan might be able to play Wednesday – but since the rookie also tweaked his left ankle during Sunday's game with the Lakers, chances of him playing Wednesday have to be considered slim."

Antoine Wright eller Sonny Weems att starta då,spelarspecial på D-Wade kan vara en bra idé inatt.

Senast redigerad av Vlad den 2010-01-27 klockan 13:29. Anledning: Back to work now :)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 13:15   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Lirar nog Cavs på BetUS ikväll eftersom jag är flaggad JM spelare hos dem, får riktigt bra linor på reversed C bets då, det enda positiva med den bookien iofs.
klistier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 14:21   #6
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Avej Visa inlägg
Minnesota låg på +14 för ett par timmar sedan.
Hoppas du tog en del utav kakan

Det jag personligen lutar mot nu:

T-pups +14 (Spelad)
CLE är 4-10 ATS när spridningen är 10+ och med naturen av ett JM c spel samt skade läget i Cavs så blir det en no brainer.

Baby Bulls +5,5 / ML, Kings smiskade baby bulls borta, revenge faktorn är inget argument, dock bulls form har varit ruggigt bra i det sista.
Chicago är 4-1 SU sista 5 matcherna on the road mot OKC.

Spurs -3,5
10-1 ATS mot Hawks hemma.

Sjuttisexers +3
Phillies är 5-1 ATS när man spelat on the road sista 6 matcherna mot Bucks.
Kollar man på samtliga 6 senaste matcherna så är man 6-0 SU och man har vunnit med en snitt poäng på 16.3.
"If it seems to good to be true, it usually is"...

Indy +6
Indiana är 5-1 SU när man spelar mot Lakers hemma och nu kommer Laketrain med sin 5'e on the road match på 7 dagar.

IND/LAL Över 105 1st half
Man snittar 106p i 1st halfs lagen emellan, och med LAL på en "back end" så tror jag man klämmer ur det sista och Indy kommer att haka på.
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 15:33   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Oh helvete, JM svär på sin döda morsa. Det är ju lågt, tom för att vara honom...
Fina motiveringar icash! Får bli vargarna då till +13.
klistier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 15:35   #8
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Lite mer tankar.

Totalen är 195 i Spurs-Hawks. Högre än något av de 10 senaste mötena där snitttotalen ligger på 185. 6 av dessa matcher har gått under och den högsta totalen som passerats är 186.

Line makers verkar alltså tro på ett ovanligt high-scoring game inatt. Kanske kommer Spurs upp i 100 poäng och gör de det kommer de ha mycket bra chans att täcka spreaden.

Spurs är 17-4 SU och 15-5-1 ATS denna säsong när de gör 100 Poäng eller mer.

Detta tillsammans med att Spurs verkligen behöver denna match efter 3 raka hemmaförluster och iCashs ATS-trend på dem mot Hawks gör att jag går med San Antonio inatt.

Spurs -3.5 3U
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 17:00   #9
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Galet fint tugg i dessa NBA trådar! Fina spel mestadels igår frågan är bara vad Maggette sysslade med!? Helt sjukt

Högg underspelet i Spurs tidigt idag, va inne på samma som dig Fuzzy, totalen har inte varit över 189 på 8 matcher mellan lagen och förstår inte varför den ska vara 195 nu!? 10 av de senaste 12 matcherna mellan lagen har slutat under 195 och som du säger Spurs behöver vinna och hur vinner Spurs? Jo de spelar bra defense deras kännemärke!

Intressant med JM på Minny... det läskiga är att Minny är så brutalt dåliga så de kan förlora med 14 poäng mot Plannja men samtidigt så lär väl Cavs ta det ganska lugnt ikväll!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 17:39   #10
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Skriv oftare Lazlo.

Mina siffror säger runt 192 total i Spurs och det känns lite som bookies ber om action på under där,läskigt. Spurs har inte samma defensiva kraft som förr då Timmy och Manu börjar bli gamla. Håller på ditt under där så länge Spurs täcker

Har kört

Heat +4.5 (köpt 1= 2 possesions) 4U
Spurs-3.5 3U
Storch-Special Raptors-Heat HT/FT 7.0@Bet365 0.5U

Måste ge mig ut i snökaoset i Skåneland så hinner inte mer men förväntar mig bra grejer att rygga när jag kastar mig in här innan tipoff med allt praise för trådarna
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 17:57   #11
 
Dominations avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 122
Sharp$: 29
Standard

Cleveland tar det lugnt ikväll.. de har 3 matcher med vinst på 1 poängs marginal av de senaste 5, riktigt nervigt.. Minnesota är inget lag de behöver oroa sig för på den fronten..

Dessutom är Mo och West lite småskadade, så de tar det måhända lite lugnt? Lebron har jobbat stenhårt den senaste tiden och behöver softa han med. Det finns inte heller någon som helst hämndfaktor från Clevelands sida och det enda jag kan se förstöra +14 för Minnesota är att Cavs inte är som Lakers.. Cavs gillar att fullständigt krossa motståndarna, i motsats till att ta det lugnt och vinna med 5 poäng.

Minnesota play of the day (Morrison C-bet gör det inte sämre... Finns ingen med mer flyt än honom, så jag känner mig lugn)
Domination är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 18:51   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 471
Sharp$: 750
Standard

Gillar ju oxå Spurs under men som säger Fuzzy och Lazlo så känns totalen lite omotiverat hög!? Kommer invänta line movements för info men under känns rätt! Men avvaktar för att se om bookkisarna har nå lurt på g.
Följande spelat hittills:

Spurs -3
TWolves +14,5
Clippers -2 1Q

Clipps som har kommit ut riktigt starkt sen ett bra tag tillbaka i 1Q och framför allt on the road! hade 15p up på Nets för 8 dar sen hemma med 39-25 i 1Q! Nets saknar nu Devin Harris oxå!
Clipps förvisso i back-end av roadie men har gjort den riktigt bra vad gäller 1Q stats. 2p up på Celtics senast, 4p up på Wizzars och even 24-24 borta i Denver i 1Q.
Nets AVG -3,1 1Q margin Home och AVG scoring på 23,6p 1Q Home
Clips AVG +0,5 1Q margin Away och AVG scoring på 26p 1Q Away
Nej Nets är för dåliga helt enkelt!
Storchen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 19:16   #13
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Storchen Visa inlägg
Gillar ju oxå Spurs under men som säger Fuzzy och Lazlo så känns totalen lite omotiverat hög!? Kommer invänta line movements för info men under känns rätt! Men avvaktar för att se om bookkisarna har nå lurt på g.
Följande spelat hittills:

Spurs -3
TWolves +14,5
Clippers -2 1Q

Clipps som har kommit ut riktigt starkt sen ett bra tag tillbaka i 1Q och framför allt on the road! hade 15p up på Nets för 8 dar sen hemma med 39-25 i 1Q! Nets saknar nu Devin Harris oxå!
Clipps förvisso i back-end av roadie men har gjort den riktigt bra vad gäller 1Q stats. 2p up på Celtics senast, 4p up på Wizzars och even 24-24 borta i Denver i 1Q.
Nets AVG -3,1 1Q margin Home och AVG scoring på 23,6p 1Q Home
Clips AVG +0,5 1Q margin Away och AVG scoring på 26p 1Q Away
Nej Nets är för dåliga helt enkelt!
Amen, Clipps är de nya Cavs när det kommer till första kvartarna, så det är bara att rida tills hjulen trillar av!
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 19:20   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 34
Sharp$: 17
Standard

Ja Clips har gjort det jävligt bra på siståne, det trodde jag inte om det laget. Om bara spelet kan komma upp på pinny så

Sjysst info som alltid Storch!
klistier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-27, 19:35   #15
 
pecke01s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: St. Barts
Inlägg: 180
Sharp$: 60

Pecke01
Stats: 92 - 80 - 7
ROI: 104.81%
Vinstprocent: 53.00%

Standard

Jag spelade Timberwolves +14 tidigare idag.

Har lirat Clippers 1Q nu och tror de kommer kötta ner Nets.

Memphis FT har jag också lirat då jag tror stenhårt på dem ikväll. Bra momentum med en bra streak hemma samt ett segt Pistons som vilat ett tag nu. Go Grizzlies!
pecke01 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td