Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-03-22, 06:44   #31
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
lazlo,

tro vad du vill. Sluta ta ut din ilska över dina spel i ditt inlägg mot personer.
"Självklart visste du vad det stod i matchen då du skrev eftersom du hade aldrig postat att du spelat"
Finn ett liv, allting handlar inte om att ha rätt i sina spel. Alla är inte som du.
Hade man kunnat igga personer så hade du varit det nu.
Har precis "nergraderat" dig till det lägsta steget; sosse.

Mvh
Marling du är en tomte

Du har inte bidragit nba tråden mer än ilska när du har postat. Det säger nog mer om dig än oss.

För vad det är värt så är jag moderat.
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-03-22 klockan 06:49.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 07:20   #32
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 329218

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg

Ogiltigt spel-ID: 329243

Nämen, hallå hallå sexiga mini-sweeeeep!

Lite medrigg i Nuggies som slutade med 213 efter 40 i 4Q.

Knicks/Celts slutade på 182 och det var väl inte helt oväntat att Celts plockade fram ligans bästa defence när det behövdes i 2H vid underläge med 14.

Och för det andra, marling går ju bara från klarhet till klarhet. Vilken lirare!
Nu blir det att dra till jobbet, later!

MVH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
fondell (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 18:29   #33
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3106
Standard

"Du har inte bidragit nba tråden mer än ilska när du har postat. Det säger nog mer om dig än oss."

Säger väl mer om er då som blir förbannad över en post

Inte ofta man ser sharps visa sådan ilska över en sådan liten sak, kvarstår vid att det beror på era dåliga spel under gårdagskvällen.

"För vad det är värt så är jag moderat"

Vad vill du säga med det? Jag s-kiter tyvärr i de


Mvh
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 18:36   #34
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
"Du har inte bidragit nba tråden mer än ilska när du har postat. Det säger nog mer om dig än oss."

Säger väl mer om er då som blir förbannad över en post

Inte ofta man ser sharps visa sådan ilska över en sådan liten sak, kvarstår vid att det beror på era dåliga spel under gårdagskvällen.
Skulle mer vilja påstå att det handlar om en oskriven regel på bettingforum, att spel postas inte, inte, inte (ska jag skriva det en gång till?) inte i efterhand på grund av många orsaker. Vilka dessa är? Ja, det tror jag absolut att du kan komma fram till på egen hand om du tänker till lite.

För övrigt, anser du själv att du bidragit med något specifikt till NBA-trådarna här på Sharps?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:12   #35
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3106
Standard

Som sagt visste jag inget om hur det låg till i matchen så det var ingen post av vad ni verkar tro "för att visa att man har rätt".

Vilket som instämmer jag med att poster icke bör läggas i efterhand, men då jag inte hade en avsikt att vilseleda på något sätt tycker jag bara det är roligt hur förbannade folk blir på detta forum pga en post.

"För övrigt, anser du själv att du bidragit med något specifikt till NBA-trådarna här på Sharps?"
Yes, de flesta av mina spel som jag har postat här på sharps har suttit. (och ja, pre-match).


Mvh
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:32   #36
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg

Sluta skriv MVH i varje inlägg för i helvete, det är ingen jävla brevkonversation!
Harsh but fair
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:45   #37
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Man kan bara ÄLSKA dessa troll som förgyller forumet med sina roliga inlägg

MVH
__________________
Citat:

Citat:
Sätt in pengar på Plusgiro 52 90 49 - 9 eller Bankgiro 5223 - 9159 märk talongen "Shaking Generation - Björn Hellkvist".
Citat:
Give Sharp$, not "Tack"!

Senast redigerad av kingscania den 2011-03-22 klockan 19:49.
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 19:55   #38
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
Som sagt visste jag inget om hur det låg till i matchen så det var ingen post av vad ni verkar tro "för att visa att man har rätt".

Vilket som instämmer jag med att poster icke bör läggas i efterhand, men då jag inte hade en avsikt att vilseleda på något sätt tycker jag bara det är roligt hur förbannade folk blir på detta forum pga en post.

"För övrigt, anser du själv att du bidragit med något specifikt till NBA-trådarna här på Sharps?"
Yes, de flesta av mina spel som jag har postat här på sharps har suttit. (och ja, pre-match).


Mvh
Nu pratade jag specifikt om NBA-trådarna och ser man till ditt sheet så är du 1-2 på NBA-spel. Du påstår med andra ord att 3 spel är mycket och att sätta 33% är de "flesta" spelen?

Fortsatt stort lycka till.

MVH
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 23:07   #39
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
"Du har inte bidragit nba tråden mer än ilska när du har postat. Det säger nog mer om dig än oss."

Säger väl mer om er då som blir förbannad över en post

Inte ofta man ser sharps visa sådan ilska över en sådan liten sak, kvarstår vid att det beror på era dåliga spel under gårdagskvällen.

"För vad det är värt så är jag moderat"

Vad vill du säga med det? Jag s-kiter tyvärr i de


Mvh
Citat:
Har precis "nergraderat" dig till det lägsta steget; sosse.
Tydligen så skiter du inte i folks politiska åsikter, eller vad syftade du annars med att påpeka att han hade "nedgraderat" sig till sosse?

Jisses, du postade efter. Skriver att du vinner hela tiden, men du bokför inte regelbundet.

Men man får ju inte glömma att du påminner oss när du postar dina spel?

Citat:
I mitt spreadsheet spelar jag enbart spel jag ser extremt stort spelvärde i. Därav mitt fina ROI på 149 % sedan starten.
Måste säga att 149 % är imponerande efter 9 matcher
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 23:31   #40
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3106
Standard

"Nu pratade jag specifikt om NBA-trådarna och ser man till ditt sheet så är du 1-2 på NBA-spel. Du påstår med andra ord att 3 spel är mycket och att sätta 33% är de "flesta" spelen?"

Inte många spel (som du kanske ser) som jag lägger i mitt spreadsheet

Fondell
Var iaf bättre än de flesta här på detta forum efter 9 matcher xD
Men jag gör detta väl till en utmaning.
Starta ett spredsheet idag, så får vi se hur du står om 9 matcher


Mvh
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 23:36   #41
 
fondells avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 608
Sharp$: 445


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
"Nu pratade jag specifikt om NBA-trådarna och ser man till ditt sheet så är du 1-2 på NBA-spel. Du påstår med andra ord att 3 spel är mycket och att sätta 33% är de "flesta" spelen?"

Inte många spel (som du kanske ser) som jag lägger i mitt spreadsheet

Fondell
Var iaf bättre än de flesta här på detta forum efter 9 matcher xD
Men jag gör detta väl till en utmaning.
Starta ett spredsheet idag, så får vi se hur du står om 9 matcher


Mvh
Vad man står på efter 9 matcher är inte så relevant. Om du tex ser i mitt spread så hade jag 8 matcher på rad och det säger ingenting. Känns nog mer som att man vill ha en bra roi efter 500 spel än att bry sig om 9 matcher.

500 är nog inte heller tillräckligt men allt över 100% (roi) är bra

Kvittar även om du hade bra facit efter 9 matcher, att du bara postar för att folk ska se att du hade 149 % roi är ju rent ut sagt skrattretande och patetiskt.

Känns ju inte som att det är hela poängen med roi, hade du förlorat 1 spel hade din roi sjunkit avsevärt.


Citat:
Inte många spel (som du kanske ser) som jag lägger i mitt spreadsheet
Och varför detta? Bokför du inte dina spel, eller du kanske kör ett "dolt" med awesome roi??
__________________
Citat:
"I don't care if you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."

Senast redigerad av fondell den 2011-03-22 klockan 23:40.
fondell är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 23:40   #42
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av marling Visa inlägg
"Nu pratade jag specifikt om NBA-trådarna och ser man till ditt sheet så är du 1-2 på NBA-spel. Du påstår med andra ord att 3 spel är mycket och att sätta 33% är de "flesta" spelen?"

Inte många spel (som du kanske ser) som jag lägger i mitt spreadsheet

Fondell
Var iaf bättre än de flesta här på detta forum efter 9 matcher xD
Men jag gör detta väl till en utmaning.
Starta ett spredsheet idag, så får vi se hur du står om 9 matcher


Mvh
Vad är det du inte förstår? 9 matcher är ingenting, det är inte ens ett applicerbart sample att stoltsera med för andra. Det är en bra start, absolut. Men ska du ha ett ordentligt sample krävs det minst +500 spel.

Om du vill ha en utmaning, fine. Filtrerade i mitt NBA-sheet, mina första 9 spel.

Här har du facit:

6-3 +11.45u med en ROI på 160.26%

Vad var det för siffror man skulle slå?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kingscania (+1)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 23:43   #43
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Thats nothing dude hade 9-1 första 10 när jag startade min Sydamerikadagbok,ashög ROI

Fan vad ni låter trollet vinna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+2)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 23:45   #44
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Om du nu är så mycket bättre än de flesta andra på detta forum så kan du väl söka dig till ett forum som ligger på din nivå, det vore ju önskvärt!

Hur kan du göra det till en utmaning? Återigen, det är ju enkelt att skryta i efterhand och när du väl hade fått fattiga 149 % ROI efter 9 spel så va det ju lägligt att upplysa alla om det och försöka verka duktig, hade du haft 103 % hade du varit tyst, precis som dina livespel, de som sitter talar du om men inte de som missar. ALLA kan ju få 149 % ROI efter 9 spel, det är ju bara att försöka om och om igen om man så vill det.

Själv hade jag 184 % ROI efter 7 spel tex men inte fan är man så korkad så man talar om det för andra och försöker verka duktig.

Senast redigerad av Lazlo den 2011-03-22 klockan 23:46.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-03-22, 23:47   #45
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3106
Standard

fondell,

orkar inte bokföra varje spel samtidigt som jag enbart spelar i snitt ett spel per dag som jag då väljer ut väldigt noggrant (som nets/pacers HT/FT igår tex)

"Vad är det du inte förstår? 9 matcher är ingenting, det är inte ens ett applicerbart sample att stoltsera med för andra."
När sa jag att jag stoltserar med det?
Sade bara att jag har högt ROI för att jag enbart har spelat 9 spel. Förstår fortfarande inte vad ni klagar på. samtidigt tror jag inte många har haft en sådan start på sin spredsheet.

Men den som letar efter fel, ja, han finner dem tillslut

"Här har du facit:
6-3 +11.45u med en ROI på 160.26%"

Snyggt jobbat, inte många som hade en sådan start!

Mvh
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td