Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-08, 17:43   #1
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

NBA 8/4 The End Is Near


Torsk igår men det räknas inte för det var TNT-Thursday och då förlorar jag alltid året runt så jag kör en dag till

Bulls-Cavaliers Över 193

Bulls körde över Celts igår och har säkrat No1Seed. Lär vara betydligt mindre intensitet i försvaret idag och Cavs har spelat kanske sin bästa basket för säsongen på sistonde. Kanske Cavs bör kunna täcka +9.5 men de är samtidigt ihåliga som fan,förväntar mig iaf att de hänger tillräckligt länge för att pusha denna över.

Pacers -6

Hawks 3-0 SU+ATS mot Pacers i år och 9 raka segrar så +6 ser nice ut eller? Nah,Smoove och Collins out och Hawks väntar bara på playoff,Pacers outscorar dem basically.

Bucks ML 1.90


Bucks spelar fortfarande hårt trots att playoffchansen är borta. Måste ta dem som en PK mot värdelösa omotiverade Stones.

Hornets-Suns Över 199.5

Clippers +9.5

Dinnertime now but likin' those two as well.

Whatcha got?,if anything post here
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 19:51   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

If anything Vlad,I think that you has lost the fight for the remote,as you keep posting picks despite the fact that you had a losing day,yesterday.

Ingenting från min sida hittils för natten,men jag tänke delge att jag förra veckan tog två långtidsspel;

Vinnare NBA-finals;

Lakers @ 3.50 UB

2 u

Bulls @ 6.50 UB

1 u

Oddsen har droppat litegrann vad det verkar på samtliga ställen nu.Jag tror det är ganska stor chans att det är de här två lagen som slutligen möts i finalen.Jag orkar inte skriva någon längre motivering (är lite lullig ATM)men eftersom jag såg att squarejones55var inne i samma tankebanor som mig i sin tråd på SBR så är jag gangsta och snor hans motivering;

Spoiler:
Bulls have just been rock solid all season. Heat have no shot at winning because they are a top 5 worst team in the league in the points in the paint category. Teams will pack the paint and dare them to shoot. The Heat aren't really a good shooting team to begine with and when you couple that with a long season and the outside shots won't fall with their tired legs in games 5-7 of a tough series. Dallas is showing they aren't capable now, same problem for them as Heat with no points in the paint. SA is falling apart, they got hot way too early. Boston messed up their chances for a championship this year in my mind with the trade.

LA is the only challenge to Chicago but I just think they matchup great with LA. They got Boozer on Pau and Noah on Bynum. LA can't defend PG's which is a slight problem with Rose. Chicago has tons of bodies to bother Kobe with Bogans, Deng, and Brewer. Rose is playing the best basketball right now by far. No one is doing a better job coaching than Thibbodeau. This team always comes out focused and kept winning through all kinds of injuries.


Bara be en stilla bön att inte Tonya Hardings exmake har lirat på något annat lag,och pays a visit at Kobe and DRoses place.

Och Nets är ju heller inte något play-off lag än,därför kommer mannen på min avatar ej vara något hot.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
maddmax (+1)

Senast redigerad av eddieh den 2011-04-08 klockan 20:00.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 20:16   #3
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Ingenting idag när det är så fina matcher eddieh,come on bro! Skulle joina i playoff-soffan men Perfa ville kolla på "så ska det låta" och Arch drack upp all whisky och yrade om någon jävla baseball

Pacers ML+Hornets [email protected]

Nu är jag klar.Tänkte posta lite stats och skit men pallar inte jag ska chilla och dricka istället. BOL alla som inte fadear mig rakt av
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+1)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 20:35   #4
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Lurar på ett limiteringsbet på Betsson,har inte nått dit än.

Cancer Anthony över 27,5 pts @ 1.75

Med Amare borta kommer väl Melo att ta en sisådär 25-30 skott?Lägg därtill charity-line,och han borde fixa det här.Men 1.75 känns lite lågt.Får fundera en stund till.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-08, 23:44   #5
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Nah,ligger lågt med Melo någon annan har lastat kebabrullar så oddset har droppat till 1.55
Provar istället;

Jrue Holliday över 23 pts+ast @ 1.85 Betsson

2 u

Med Baby-Lou sidelined måste Jrue utnyttjas mer.Även om hans skytte har varit dåligt på slutet så borde det vara fint läge att bättra på statsen mot Raptors.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 03:30   #6
 
Leehrs avatar
 
Reg.datum: okt 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 202
Standard

Jag gör ingen besviken. 0-5 på spelarprestationer inatt. Same old same old...
Leehr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 04:38   #7
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Leehr Visa inlägg
Jag gör ingen besviken. 0-5 på spelarprestationer inatt. Same old same old...
Du är åtminstonde man nog att erkänna när du förlorar så du vinner min respekt,lindrar förmodligen inte förlusten ett skit men vafan.

3-3 -0.08u för mig. Clippers upp med 16 efter 1Q och kan inte täcka +9.5 utan förlorar med 11. Classic Clip-Show,bunch of bitches...

My man eddieh med lite flyt iaf. Jrue 13+11 med 2FT med 1.5sek kvar,helt enligt planerna eller hur? Hugg Betsson!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Leehr (+2)
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 09:24   #8
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Haha,var beredd på att trycka ner mig i soffan med er boys,men samtidigt vilket jävla aber "Så ska de låta" give me the creeps.Antar att perfa paxar kontrollen bara för att få spana in den småländska landskapsmadrassen Lena PH.

Hade jag vetat i förväg att Jrue skulle få 40 minuter,och göra 11 assist hemma mot Raptors,skulle jag ha ökat på insatsen.Men 3/11 är ju rena Ariza statsen,missade ju även en slam dunk,thank god for the free-throw line.

Skönt att man inte valde att lira på Melo,stannade på 25 pts.Trodde inte att Knicks skulle vara så överlägsna att han bara behövdes 30 minuter.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-04-09, 13:31   #9
 
Vlads avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 626
Sharp$: 1722
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eddieh Visa inlägg
Haha,var beredd på att trycka ner mig i soffan med er boys,men samtidigt vilket jävla aber "Så ska de låta" give me the creeps.Antar att perfa paxar kontrollen bara för att få spana in den småländska landskapsmadrassen Lena PH.

Hade jag vetat i förväg att Jrue skulle få 40 minuter,och göra 11 assist hemma mot Raptors,skulle jag ha ökat på insatsen.Men 3/11 är ju rena Ariza statsen,missade ju även en slam dunk,thank god for the free-throw line.

Skönt att man inte valde att lira på Melo,stannade på 25 pts.Trodde inte att Knicks skulle vara så överlägsna att han bara behövdes 30 minuter.
Jrue måste nästan få 40 min eller mer i varje match nu när Lou Williams är skadad,Sixers har ingen annan PG. Inte så att han behöver vila i slutet på säsongen heller han är 20år,får hålla ögonen på specialer med honom med bättre skytte kan han ha riktigt fina statlinor
Vlad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td