Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-31, 13:59   #16
 
Exaktes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 74
Sharp$: 307
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bobbobula Visa inlägg
Intressant att veta
Ja, jag antar att du bara tycker att jag skulle ha skrivit något om natten när det har gått åt helvete? För då verkar det vara intressant för alla att veta plötsligt. "-60u inatt jävla wunderdog basket är en fittsport jävla skit ska bara betta hockey nu " som man ser chatten dagligen fyllas av är ytterst intressant.
Exakte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-31, 14:29   #17
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Exakte Visa inlägg
Ja, jag antar att du bara tycker att jag skulle ha skrivit något om natten när det har gått åt helvete? För då verkar det vara intressant för alla att veta plötsligt. "-60u inatt jävla wunderdog basket är en fittsport jävla skit ska bara betta hockey nu " som man ser chatten dagligen fyllas av är ytterst intressant.
Hähä så sant =)

Folk ser gärna 125-25 i resultat när den reèlla siffran är 300-200
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td