Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-05-08, 17:17   #1
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Back to business!



Tillbaka efter en kortare semester under semestern. Lyckades få tag i ett öppet nätverk en gång under hela vistelsen och fick ut ett underspel som blev push i spreaden men tidigt idag kom jag tillbaka till Bangkok och har hittat ett spel för dagen:


2011-05-08 20:10MLBKansas City Royals vs Oakland Athletics UNDER U 8.5 FT 4 2.020

Söndagar brukar vara bra för underspel och dagens matchup mellan A's och Royals bjuder på två bra pitchers i form av Ross och Francis. Ross har bara gett upp en run på sina senaste 13 innings och har pitchat 7 raka undermatcher för Oakland. Francis har inte levt upp till sin potential och gett upp 15 runs över sina tre senaste starter, men jag tror han har en QS i sig idag mot Oakland. Visst kan det verka långsökt, men innan hans tre senaste icke-QS (mot bra lag som Cleveland(), Texas och Seattle) hade han pitchat fyra raka QS. Tror på en pitcher-duell ikväll där vi förhoppningsvis håller oss under 9 runs.

4u @ 2.020

BOL
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+4), henke111 (+1), Thore10 (+1), Vlad (+1), eddieh (+5), Philjay (+5), zleeper (+5), Henkepe (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 18:02   #2
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Bara att haka på.

Btw,håller SVT på med en nylansering av Packat och Klart?
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 19:32   #3
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2201
Standard

Här hemma går vi i shorts. 10-12 timmar på flyg för att gå omkring i långbyxor känns som ett nerköp.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 20:02   #4
 
Philjays avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 649
Sharp$: 3798


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Skänker 5 fina poäng och undrar om det är du som e tuffingen på bilden?
Philjay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:09   #5
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Royals v Athletics 2-5
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:10   #6
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Här hemma går vi i shorts. 10-12 timmar på flyg för att gå omkring i långbyxor känns som ett nerköp.
Hoho, true that, går faktiskt i jeans stundtals trots 30 grader för att inte se ut som turist här nere. Plus att brännan skulle bli jävligt ful.

Citat:
Ursprungligen postat av Philjay Visa inlägg
Skänker 5 fina poäng och undrar om det är du som e tuffingen på bilden?
Haha, tackar. Yes, guilty.

Spelet vann btw, 5-2 A's.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:12   #7
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Hoho, true that, går faktiskt i jeans stundtals trots 30 grader för att inte se ut som turist här nere. Plus att brännan skulle bli jävligt ful.
Så blek som du är hade du sett ut som en turist även i de mest södra delarna utav antarktis.

Tack för spelet
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:16   #8
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Så blek som du är hade du sett ut som en turist även i de mest södra delarna utav antarktis.

Tack för spelet
Har medvetet inte solat för att jag vet jag kommer befinna mig på stranden sista 2 veckorna här i Thailand och vill inte vara kolsvart när jag kommer hem.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:17   #9
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Varför vill man inte vara brun?
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:46   #10
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av O12 Visa inlägg
Varför vill man inte vara brun?
Vill vara brun, men inte kolsvart. Har lätt att få en bränna så jag behöver bara lite grundfärg från Thailand.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:46   #11
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Boone, kan man gå och lägga sig med gott mod i vetskap om att man inte missar några nattliga picks?
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-05-08, 22:48   #12
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Boone, kan man gå och lägga sig med gott mod i vetskap om att man inte missar några nattliga picks?
Är bara en sen match idag och den rör jag inte med en tång så du kan sova med gott samvete.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
performance (+3)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td