Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-07-20, 16:19   #31
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Rätta mig om jag har fel nu men vinstprocenten är väl irrelevant här då du inte flatbettar?
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-20, 16:27   #32
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shell Peppe Visa inlägg
Rätta mig om jag har fel nu men vinstprocenten är väl irrelevant här då du inte flatbettar?
Kommer flatbetta tills dess att toppspelen går såpass bra att jag kan lägga in de spelen till lägre unit som jag känner är mindre EV+.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-20, 17:11   #33
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

Ok det ändrar ju förutsättningarna markant, hur som helst inget är omöjligt!
Lycka till...
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-21, 00:21   #34
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Varför inte bokföra spelen i bägge sheeten ? Gb tex hade ju sina helgspel i ett separat sheet samtidigt som han bokförde dem i sitt vanliga. Tar inte mer än några sekunder att lägga in spelet i ett extra sheet
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 13:47   #35
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

2011-05-25 01:05 MLB Rygg@Pittsburgh Pirates vs Atlanta Braves ÖVER Ö 7.0 FT 4 1.926 Levande

Denna match är inte rättad än? Är det en vinst eller förlust? Kan ju påverka sheetets ROI nämnvärt.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 13:52   #36
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nik Visa inlägg
2011-05-25 01:05 MLB Rygg@Pittsburgh Pirates vs Atlanta Braves ÖVER Ö 7.0 FT 4 1.926 Levande

Denna match är inte rättad än? Är det en vinst eller förlust? Kan ju påverka sheetets ROI nämnvärt.
Förlust är den. Och jag kan tänka mig den blivit till efter att spreadsheetet "hoppat till" när jag skulle rättat ett annat spel. Ändrar till det rätta nu; förlust dvs. 4-2 slutade den för övrigt.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 14:15   #37
Nik
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 131
Sharp$: 405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Förlust är den. Och jag kan tänka mig den blivit till efter att spreadsheetet "hoppat till" när jag skulle rättat ett annat spel. Ändrar till det rätta nu; förlust dvs. 4-2 slutade den för övrigt.

Jag förstår. Ville bara kolla.
Nik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 16:31   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Fråga: 2011-05-29 21:05 Texas Rangers vs Kansas City Royals UNDER

Gick inte den över?

I övrigt anser jag du kan få stänga och öppna hur många sheets du vill.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-07-22, 16:33   #39
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Fråga: 2011-05-29 21:05 Texas Rangers vs Kansas City Royals UNDER

Gick inte den över?

I övrigt anser jag du kan få stänga och öppna hur många sheets du vill.
Hmm, jo det gjorde den. Rättade den nu långt senare och valde fel dag. Bra att nån har koll i alla fall. Meh
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 10:08   #40
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Dags att dra igång bloggen igen ?

Hur ser de ut med årets upplaga? Har du mer tid iår eller man ska hålla sig borta från ryggningar ?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 10:10   #41
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Dags att dra igång bloggen igen ?

Hur ser de ut med årets upplaga? Har du mer tid iår eller man ska hålla sig borta från ryggningar ?
Håll er borta tills känslan är tillbaka.

Kommer nog ha lite mindre tid än förra säsongen t.o.m, men det återstår att se. Återkommer med en seriös dagbok om mina aktiviteter visar sig ta mindre tid än förväntat.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 17:40   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Citat:
Kommer nog ha lite mindre tid än förra säsongen t.o.m, men det återstår att se. Återkommer med en seriös dagbok om mina aktiviteter visar sig ta mindre tid än förväntat
daaah - hur mycket aktiviteter kan man ha i BKK?:-)
Du måste ju ha gått igenom Soi Cowboy, Nana etc för länge sedan...

Fan vad gott det vore med en Sangsom o Coke just nu....
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-28, 23:04   #43
 
Soaps avatar
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Det karga nord
Inlägg: 852
Sharp$: 1843
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Återkommer med en seriös dagbok om mina aktiviteter visar sig ta mindre tid än förväntat.
Då hoppas jag att du håller på att sätta dig in i thaiboxning på plats och börjar reka sporten! Signera varje rek med "Sharps egna utsände på plats", basebollen kan du köra parallellt
__________________
"I must inform you that your betting account has now been closed and no further business may be executed on your behalf. We would like to take this opportunity to thank you for your past custom."
Soap är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-19, 21:27   #44
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur går det med återkomsten, finner inga lir?
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td