Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-02-02, 20:25   #736
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

100% + 400%?

Haha, det är ju sorgligt att man inte kan veta om han skämtar eller inte.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jespaah (+3)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 21:51   #737
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

http://www.rekatochklart.se/rekar/10863/

Dagens bästa ändå där Holms får lite välriktad kritik från de första kommentarerna men försöker rikta bort det och avslutar med att det ju egentligen inte är någon rek (men nog fan står de med bland hans 10 senaste "rekar"). Men visst, sitter den så är det en rek och om de inte gör det så är de ingen rek är väl kul att bara slänga bort 500 spänn sådär, eller hur?

Blev rätt förvånad att kommentarerna fick stå kvar, DÄREMOT var Holms smart nog att radera bort kommentaren som tog upp att han lär ju tjäna minst lika mycket om sjulingen missar liksom den sitter, för 35% av förlusterna går ner i hans ficka.

Inser inte människan att det är så sjukt många som STARKT ogillar honom och tycker det han gör är FEL? Han måste väl fan ha sån bra koll i alla fall, för som han säger: "Vi är inte utvecklingsstörda här på R&K. Varken jag, eller ni.".

Antar att pengar är viktigare för den fåntratten än att vara omtyckt av andra.
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 22:06   #738
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Helt otroligt!! jag e fortfarande bannad, mina inlägg går ej fram!

Bara för jag ifrågasatte en rek i Holms blogg,för flera dar sen!

robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 22:12   #739
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 111
Sharp$: 828
Standard

Ni som klagar på att ni inte kan skriva på den skitsidan, varför vill ni överhuvudtaget skriva där? Varför "sponsra" med era besök och öka trafiken dit?

Har väldigt svårt att förstå problemet med att ni är bannade. Personligen skulle jag aldrig göra nånting för att bidra till en så brutalt dålig sida.
kakan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 22:16   #740
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jespaah Visa inlägg
"Vi är inte utvecklingsstörda här på R&K."
Tänkte väl.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jespaah (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-02, 22:31   #741
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Gotland
Inlägg: 271
Sharp$: 654

Fotboll Side plays "t
Stats: 39 - 24 - 0
ROI: 136.71%
Vinstprocent: 61.90%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kakan Visa inlägg
Ni som klagar på att ni inte kan skriva på den skitsidan, varför vill ni överhuvudtaget skriva där? Varför "sponsra" med era besök och öka trafiken dit?

Har väldigt svårt att förstå problemet med att ni är bannade. Personligen skulle jag aldrig göra nånting för att bidra till en så brutalt dålig sida.





Va klagar du på? Inget problem med att vara bannad,ser gärna att sidan försvinner för gott!! Nyfiken att se hur länge man blir bannad för att svara på Holms blogg inlägg.

Bidra gärna med nåt vettigt än o klaga på mig!!

Senast redigerad av robbson11 den 2011-02-02 klockan 22:36. Anledning: fel skrivning
robbson11 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-03, 06:10   #742
 
Talyss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boston, Massachusetts
Inlägg: 495
Sharp$: 554
Standard

Citat:
Tänk på det framöver för jag vill att DIN site ska vara så överjävligt bar som det bara går, men den är till för oss spelare...inte bolagen!

Hehe godnatt
Talys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-08, 22:54   #743
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 11
Sharp$: 104
Standard

jag är inte sosse, men är jävligt trött på holms snack om sossarna hela tiden..
det är väll folk som han som är såna riktiga JUMBO SOSSAR!

skäms han? ljuger han ?

svar: JA, JA klart han gör det, en typisk speltorsksosse skulle jag villa säga.

/mot miljonen, spela mot holms. +47 units sedan April 10
spelexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-09, 23:20   #744
stolt same som älskar hojt
 
Bodens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Boden
Inlägg: 808
Sharp$: 1430

Mina rekar
Stats: 0 - 0 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Skickade ett mail till Timrås klubbdirektör eftersom två av Timrås spelare (Lander och Erixon) bloggade på R&K

Varför jag mailade kan ni se nedanför.

Mailet:

Citat:
Hej!

Jag och en vän till mig har båda söner som spelar ungdomshockey uppe i norr. Igår så slog jag mig ner för att titta på min sons surfvanor på internet. Jag klicka då in mig på en sida som hette rekatochklart.se från hans historik som han har besökt frekvent.
Jag läser lite på hemsidan och vid första anblicken så verkar det vara ett trevligt ställe som handlar om "sportsbetting".

Jag läser vidare och då förstår jag varför min son är inne och besöker denna sida. Anton Lander som är en stor förebild för våra pojkar bloggar på denna hemsida.
Jag bläddrar omkring lite bland de andra bloggarna och kommer in på ägarens blogg som går under signaturen "Holms".
Jag blir förskräckt efter att ha läst ett av hans blogginlägg där han förespråkar droger??!?!! Jag citerar "Jag håller med. mer droger till alla elitidrottsmän!!! det är ni värda efter att vara så hårt hållna under säsongerna"
http://www.rekatochklart.se/blogg/holms/4116/ (direktlänk till det citatet)

Det gör mig mycket orolig som hockeyförälder att mina barns idoler bloggar på en sida varav deras ägare skriver dylikt.
Timrå IK accepterar detta är skamligt. Droger och Sport ska inte förknippas. Nu säger jag inte att Anton med flera förespråkar detta men att behöva läsa det på den sida de bloggar för känns väldigt oseriöst.
Jag blev då intresserad av att ta reda på lite mera om "rekatochklart" och sprang då över denna hemsida www.rekatochklart.nu (den officiella hemsidan slutar på -.se istället för -.nu.)
Jag vet inte exakt vad som är sant på -.nu men det låter trovärdigt och isåfall tynger det mina axlar ännu mer att dessa fina killar som Lander och Ericsson är har valt att blogga just här.
Det går även att länka sig via Timrås hemsida till Antons hemsida och vidare till RoK.
Jag hoppas verkligen inte, om allt detta stämmer, att Timrå IK står bakom att deras spelare bloggar på rekatochklart.se


Mvh Två stycken mycket oroliga hockeyföräldrar.

Fick svar redan dagen efter:


Citat:
Ursprungligen postat av Thomas Johansson
Hej,

Tack för Ditt mail och att Du gör oss uppmärksam på detta. Efter att tittat runt på sidan Du beskriver kan jag direkt säga att detta är inte något som Timrå IK vare sig står bakom eller haft någon vetskap om. Det känns direkt osmakligt och att Anton och Sebastians namn förknippas med denna sida känns naturligtvis inte bra. Tror heller inte att killarnas avsikt varit att förknippas med de inlägg som finns där.

Vi kommer att ta upp detta med killarna med avsikt att de slutar skriva där
Ni kan titta efter själva på R&K...dom finns inte kvar som bloggare där.

Bra initiativ av Timrå att dom inte står bakom detta.
Droger och politik mm ska inte ha något med sport att göra.

Timrå IK ska ha en eloge för detta!
__________________
Vad är det för likhet på spermier och lulebor? Det finns många av dom, men få blir människor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
htsolna08 (+1), Qirren (+318), boored (+100), mackyyy (+10), capital-pb (+50), performance (+1), Boone (+150), psyace (+5), Simpa (+50), eddieh (+10), KP (+50), snooze (+1), Pacman (+10), timadolf (+4), sox (+5), linusjkpg (+1), Iamthelegion (+50), Thore10 (+10), Sandy (+1), robbson11 (+5), dillehal (+20), Sonadar (+1), papak (+10), comprende (+10), snickarn (+50), Rigoletto (+10), Migge92 (+1), Shell Peppe (+5), forgetful (+5), HG (+1), gbkalle (+20), Pohjan (+5), perry (+5), Savve (+22), Hjosse (+5), prop (+5), Generator (+10), androj (+5), Slurf (+5)

Senast redigerad av Boden den 2011-02-09 klockan 23:28.
Boden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 04:41   #745
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Haha,snyggt jobbat Boden.Du är dagens hjälte och förtjänar inte bara en jävla massa Sharp$,utan också en;

eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 09:40   #746
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Borlänge/Sthlm/Marbella
Inlägg: 366
Sharp$: 703


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Helt rätt! Fruktansvärt bra jobbat!
Iamthelegion är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 10:10   #747
 
Sandys avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 393
Sharp$: 2610

Tennis 2015
Stats: 81 - 118 - 5
ROI: 103.27%
Vinstprocent: 40.70%

Standard

CREDZ! Fy fan vad bra gjort! Du är min hjälte
Sandy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 12:44   #748
 
Shell Peppes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Blue Berry Hill
Inlägg: 1 045
Sharp$: 987

NHL Grind 14-15
Stats: 19 - 31 - 3
ROI: 93.74%
Vinstprocent: 38.00%

Standard

BODEN FOR PREZ!!!
Shell Peppe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-10, 14:30   #749
 
Pohjans avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Båstad
Inlägg: 419
Sharp$: 1704

Crusher
Stats: 177 - 177 - 12
ROI: 97.88%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

hehehe.. Då kanske man ska gå in på planket och fråga var dem tagit vägen??
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Se där Sveriges bästa, Stolt och stark, Och när stormen river, Ger vi allt, Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana,står vi upp, För himmelsblått
Heja Malmö
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Pohjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-02-11, 14:25   #750
 
Whitelights avatar
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 10
Sharp$: 23
Standard

Jag har läst nästan allt om Holms och håller med er 100% men,men, jag fattar inte en sak.-Varför skulle man inte följa hans rekar men spela tvärtom, om han t.ex. spelar 1 vi spelar x2 eller 2 DNB osv? Då går vi i vinst eller?
Whitelight är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara


LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/boones-corner/2122-rekat-och-klart-far-storhetsvansinne-och-bevisar-varfoer-vi-aer-mycket-baettre-rekatochklart-se/
Postat av For Type Datum
Twitter / Tjalanizle: @AxelFranzen http://t.co/I2pIZ8ki This thread Refback 2012-08-19 21:47
• Mediatippen • Kalmar • KALMAR • Reklambyr This thread Refback 2011-03-19 00:01
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:17
Fragbite - Den svenska sidan f This thread Refback 2010-12-02 08:15

td