Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-04-25, 14:36   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Bra chans för underdogsen!


Vinst på NBA reken igår då båda överspelen sitter med ganska god marginal.

Skyttet mellan Raptors - Bucks gick från uselt i senaste matchen till lysande i denna matchen och totalen landar på 211 poäng vilket räcket gott och väl för vårat spel på Över 184.5. Raptors offensiv kom äntligen igång och gjorde hela 118 poäng och Bucks gjorde ändå sitt för spelets skull då man gjorde 93 poäng vilket hade räckt om båda gjort 93. Ingen fara på taket i det spelet.

Precis som jag anade så kom Wizards ut med en helt annan energi i denna matchen för att undvika att falla efter för mycket tidigt som man gjorde i game 3. 35 poäng av Wizards i 1Q och 63 totalt i den är ju en lysande start för överspelet och totalen landar tillslut på 212 poäng vilket också det är klart över dom 203 som vi hade.

Inga problem alls där och jag går redan nu på dagens NBA rek där jag tycker spelen är solklara.


Spel Nr1:

Grizzlies +14.5 @ 1.44
Jazz +8.5 @ 1.37

Totalt odds: 2.02 @ bet365

Insats: 8 Units


Motivering:

Jag trodde inte att Grizzlies skulle orka resa sig efter storförlusterna i game 1+2 borta mot Spurs utan det kändes som starka Spurs skulle kunna städa av denna serien snabbt och enkelt. Det är bara att inse att man hade fel och det är inga konstigheter med det för fel har man ibland. Det så evigt kämpande Grizzlies har bjudit upp till rejält fight och har nu utjämnat serien till 2-2 efter en klar seger i game 3 och nu senast så vann man i OT.

Serien vänder nu tillbaka till San Antonio och jag tror inte att Grizzlies lägger sig ner och dör nu när man kämpat sig till 2-2. Jag tror inte heller att Spurs spel nu bara stämmer för man är på hemmaplan. För ser man till grundserien så är Spurs lika bra borta som hemma och det är aldrig så att Spurs ger bort matcher på grund av slarv eller underskattning utan det är så att Grizzlies verkligen höjt sig och förtjänat vinsterna i game 3+4.

Segern i game 4 är extra imponerande anser jag. Grizzlies hade 22 turnovers mot Spurs 9 och Spurs superstjärna Leonard var bäst i matchen med sina 43 poäng, ändå är det Grizzlies som kämpar sig till segern och utjämnar serien till 2-2.

Matchen förväntas också bli lowscoring vilket gör att ett högt hcp är ännu mera värt. För det är svårare att vinna med 15+ poäng i en match som förväntas innehålla 185 poäng än i en match som förväntas innehålla 225 poäng. Det är svårt att det rinner iväg i en match där inget lag når 100 poäng eftersom oavsett hur dåliga man är så kommer man ju ändå göra en hel del poäng i en sport som basket.

Visst ska Spurs vara favorit i kraft av hemmaplan men jag tycker man är alldeles för stor favorit. Grizzlies har visat att man kan bjuda upp till dans och jag tror det är stora chanser att vi får se ännu en stenhård match mellan lagen likt den i game 4 och Spurs är nog lite oroliga nu när Grizzlies kommit igång. +14.5 känns mycket bra i en match som har stora möjligheter att bli väldigt jämn!


------------------------------------------------------------------

Spurs kanske ska vara favorit i matchen ovan, det ska inte Clippers enligt mig.

Även denna serien står 2-2 där lagen vunnit varsin bortamatch så här långt. Senast var det Jazz som vann med 7 poäng på hemmaplan.

Clippers har åkt på ett enormt stort avbräck då lagets superstjärna Blake Griffin skadat sig och kommer missa resten av säsongen. Han missade en del av grundserien och man såg genast hur mycket sämre Clippers blev. Han saknas nu igen och tyvärr så innebär det också att Clippers säsong är över då man inte kommer kunna hota rejält i slutspelet längre.

Mycket ansvar faller nu på lagets guards, Paul, Redick och Crawford att leverera framåt vilket dom kan i sina stunder men det blir ett betydligt mer osäkert spel när guardsen ska bära laget kontra om Griffin kan dominera under korgen.

Utöver det så har Jazz fått tillbaka en av sina viktigaste spelare i form av centern Gobert som missade dom 3 första matcherna men gjorde comeback i game 4.

Så Clippers har tappat sin offensiva kraft under korgen och är rejält försvagade samtidigt som Jazz fått tillbaka en av sina bästa spelare som brukar dominera under korgen.

I mina ögon så är Jazz favorit i denna matchen med rådande förutsättningar och att då få +8.5 på Jazz känns som ett lysande spel.

Clippers kan med tur och lite skicklighet kriga sig till en seger men jag har mycket svårt att se hur Jazz ska förlora med stora siffror i denna matchen där man utan tvekan är det starkare laget så som saker och ting utvecklat sig senaste dagarna.



Hörs eventuell senare med någon MLB rek!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-25, 22:49   #2
SH
 
Reg.datum: dec 2015
Inlägg: 134
Sharp$: 3747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg

Clippers har åkt på ett enormt stort avbräck då lagets superstjärna Blake Griffin skadat sig och kommer missa resten av säsongen. Han missade en del av grundserien och man såg genast hur mycket sämre Clippers blev. Han saknas nu igen och tyvärr så innebär det också att Clippers säsong är över då man inte kommer kunna hota rejält i slutspelet längre.

FYI: Clippers utan Griffin men med Chris Paul gick 8-3 efter hans skada, och 30-15 eller nåt liknande förra året utan Griffin, och vinnande record året innan dess med utan honom. Man har mer eller mindre varit bättre på allt varje gång han har skadats. Sen om det håller i sig över en hel säsong är ju svårt att svara på, men det ser onekligen ut så. Finns oändligt med artiklar om varför Clippers är bättre och/eller vinner mer utan Griffin. Tror/hoppas han blir trejdad nästa år.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
SH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-04-26, 06:51   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SH Visa inlägg
FYI: Clippers utan Griffin men med Chris Paul gick 8-3 efter hans skada, och 30-15 eller nåt liknande förra året utan Griffin, och vinnande record året innan dess med utan honom. Man har mer eller mindre varit bättre på allt varje gång han har skadats. Sen om det håller i sig över en hel säsong är ju svårt att svara på, men det ser onekligen ut så. Finns oändligt med artiklar om varför Clippers är bättre och/eller vinner mer utan Griffin. Tror/hoppas han blir trejdad nästa år.
Jag tycker iaf att ett Clippers med Griffin har en klart högre kapacitet än ett Clippers utan honom. Visst klarar man sig utan honom i perioder av grundserien där motståndet är av varierande kvalitet men i slutspel mot tufft motstånd så behövs han.

Kan dock hålla med att det kan vara dags att trejda bort honom under offseason. Uppenbarligen så räcker inte Clippers nuvarande stomme till för att gå långt i slutspelet utan det blir bara okej men inget mer. Dom har ju haft några år på sig nu och ambitionerna är högre än resultatet som uppnåtts. Samtidigt lär man ju försöka befästa sin position som kungar av LA nu när Lakers är så klena, annars kan det ju bli tronskifte när Lakers hunnit bygga om.

Dock så innebär ju en trade av Griffin att man får en hel del tillbaka eftersom han är ju trots allt all star och en av ligans mest produktiva spelare. Så det blir ju inte bara Clippers med/utan Griffin utan det blir Clippers med Griffin eller Clippers med andra bra spelare istället för Griffin och som sagt så börjar det nog bli dags att röra om i grytan om Clippers ska kunna nå framgångarna man söker.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td