Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-01, 17:24   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Lördags MLB!


Gårdagens spel slutar med insatsen tillbaka efter att matchen slutar på precis 9 runs när vi hade Under 9 i matchen mellan Royals - Twins.

Sett till chanserna i matchen så blev det väl orättvist många runs då vi endast hade 13 hits vilket i normala fall leder till 5-6-7 runs men denna gången hade lagen otroligt bra utdelning på dom relativt få chanserna som var i matchen och får till hela 9 runs.

Spela matchen igen med endast 13 hits och jag tar Under 9 runs alla dagar i veckan då det garanterat kommer vara extremt lönsamt i längden men denna gången får vi nöja oss med insatsen tillbaka.

Idag är det full rulle i MLB då vi har hela 17 matcher trots att den endast finns 30 lag i ligan och det är för att vi har två stycken double headers där Royals - Twins och Tigers - Indians ska spela 2 matcher mot varandra idag om vädret tillåter.

Jag väljer att börja med att reka följande idag:


Spel Nr1: OBS Game 1 med start kl 20:15

Twins ML @ 1.90 (bet365) ... Insats: 6 Units


Kort Motivering:

Berrios som startar för Twins är en av ligans mest lovande pitchers och har verkligen fått till det denna säsongen då han har en fin ERA på 2.98 över 9 starter och då ska man han med i beräkningen att han mött väldigt tuffa lag i majoriteten av sina matchen men ändå har riktigt fina resultat. Royals offensiv är bland ligans sämsta och spelar Berrios i närheten av hur han gjort hela säsongen så kommer han vara klart mycket bättre än sin motståndarpitcher idag.

Red Sox manager John Farrell kommer nog inte följa sitt lag Red Sox mest denna dagen utan han är nog mer intresserad av sin son Luke Farrell som här gör MLB debut för Royals som 26-åring. Att göra debut i MLB så här pass sent brukar i regel innebära att man inte riktigt har vad som krävs för denna nivån men i dagens läge när Royals ska spela 2 matcher samma dag så får man ta till någon form av nödlösning och kastar därför in Farrell. På dom lägre nivåerna så har Farrell endast okej stats tidigare och det är enligt mig stor chans att han får rejäla problem mot MLB batters som såklart är mycket svårare att möta än dom han möter i dom lägre divisionerna.

Båda lagen är mer eller mindre ordinarie i denna första matchen för dagen och kommer säkerligen vila några spelare till den andra matchen som spelas under natten då det är dumt att slita på sina viktiga batters över 2 hela matcher samma dag.

Enligt mig är det ingen tvekan om att Berrios normalt är klart bättre än Farrell vilket ger Twins stor fördel i pitchingduellen. Lagen som helhet är väl ganska jämna men jag håller Twins offensiv som den vassare och när man då också har fördel i pitchingduellen så bör man vara klar favorit i denna matchen!




Kanske fyller på med något mer under kvällen och om så blir fallet så lägger jag in dom spelen i denna tråden. Ha en fin lördagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 17:47   #2
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Fyller på med ett spel som går emot ännu en MLB debutant som knappast ska ha så här jämna odds mot regerande mästarna:


Spel Nr2:

Cubs ML @ 1.94 (sbobet) ... Insats: 6 Units


Kort Motivering:

Vi har ännu en MLB debutant denna dagen då Jackson Stephens gör MLB debut för Reds och anledningen till att han får göra debut just nu är för att i stort sett alla pitcher i Reds varit urusla denna säsongen och man måste hitta på någonting. Stephens är den som får chansen idag mot regerande mästarna Cubs. Vad man kan döma av Stephens siffror från dom lägre divisionerna så är han inte en speciellt bra pitcher då han har ganska klena siffror så chansen är stor att han får stora problem i dagens match mot MLB batters.

Butler som startar för Cubs har gjort det ganska bra denna säsongen med sin ERA på 3.71 över 9 starter och senast så släppte han inte till en enda run mot ligans bästa offensiv i form av Nationals över 5 pitchade innings vilket är otroligt imponerande. Reds är ett av ligans sämre lag som också rasat rejält i tabellen under juni där man var usla så jag tror Butler har goda chanser att fortsätta spela bra och han bör ha mycket goda chanser att vara bättre än sin motståndarpitcher idag.


Cubs får idag tillbaka en av sina viktigaste batters när Kris Bryant gör comeback efter att ha missat några matcher på grund av skada. Det innebär att Cubs lineups nu har alla dom stora hoten med och man bör kunna prestera bättre än vad man gjort på slutet och mot en MLB debutant som inte är speciellt bra så kan det lossna rejält.

Cubs är ett mycket bättre lag än Reds och har också stor fördel i dagens pitchingduell samtidigt som man får tillbaka en av sina viktigaste batters till lineupen så jag tycker det känns som goda vinstchanser för Cubs, betydligt högre chanser än oddset indikerar utan tvekan!


Kanske fyller på med något mer från nattmatcherna senare!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
karpafan (+20)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-01, 22:09   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Jag fyller på med två spel från nattens matcher där det blir riktigt korta motiveringar. Jag har precis som vanligt gått igenom allt för matcherna men denna gången tar jag bara några korta rader om spelen:


Spel Nr3:

Nationals ML @ 2.01 (5dimes) ... Insats: 6 Units

Kort motivering:

Jag anser att det är klar fördel Gonzalez (2.87 ERA) för Nationals mot Wacha (4.50 ERA) för Cardinals i pitchingduellen.

Nationals har alla sina stora namn med i lineupen och ska enligt mig inte vara underdog i en match där man har fördel i pitchingduellen och även har den bättre offensiven samt att man är det bättre laget overall!




Spel Nr4:

Mariners ML @ 1.95 (pinnacle) ... Insats: 6 Units

Kort motivering:

Även här anser jag det är fördel Mariners i pitcingduellen då man har Gaviglio (3.38 ERA) mot Nolasco (4.86 ERA) för Angels.

Mariners vann gårdagens match mot Angels övertygande med 10-0 och nu när Angels saknar sin bästa batter Trouts som man gjort på slutet så är laget overall ganska klent.

Mariners har mycket bättre battingorder och också fördelen i pitchingduellen här så man bör vara klar favorit enligt mig.




Då får det räcka för idag, ha en fin lördagskväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td