Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-07-10, 10:31   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Round of 16, Wimbledon!


Senaste tennisrekarna gick inte speciellt bra och det var väl tur att vi spelade dubblar så vi endast behövde förlora hälften så mycket.

Både Nishikori och Tsonga förlorar sina matcher som stora favoriter och dessa var väl omgångens två stora skrällar. Vi lyckades pricka in båda, men det gjorde ju som sagt inget eftersom spelen var förlorade när Nishikori inledde med att förlora för första gången mot Bautista-Agut.

Söndagen är helig i Wimbledon så därför var det vilodag igår och idag inleder vi nästa runda med utvilade och fräscha spelare. Tvärtom är det med planerna i Wimbledon som nu så här på andra veckan börjar bli rejält slitna då gräset försvinner där spelarna gnuggar som mest vid baslinjen vilket gör spelet ännu svårare att bemästra.

Idag väljer jag att rikta mina blickar mot en match där jag tycker vi får klart för höga odds på mina "specialspel" tiebreakspelen.


Spel Nr1+2+3+4: Wimbledon - planerad start kl 14:00

S.Querrey - K.Anderson = OVER 44.5 games @ 1.88 (unibet) ... Insats: 6 Units

S.Querrey - K.Anderson = OVER 12.5 games 1st set @ 2.15 (bethard+coolbet+10bet) ... Insats: 5 Units

S.Querrey - K.Anderson = OVER 12.5 games 2nd set @ 2.20 (10bet) ... Insats: 5 Units

S.Querrey - K.Anderson = OVER 12.5 games 3rd set @ 2.20 (10bet) ... Insats: 5 Units


Motivering:

Tycker vi har riktigt bra läge för tiebreakspelen i denna matchen där bolagen är lite oense. En del är ganska säkra på tiebreak och erbjuder ca 1.70 i odds medans några andra ligger en bit över 2.00 vilket känns klart för högt enligt mig.

Detta är en match där serveessen kommer dugga tätt då båda dessa herrarna har en nästan identisk spelstil vilket är en monsterserve och en stark forehand men man är extremt begränsade i returspelet och i spelet överlag.

Både Anderson och Querrey är killar som är 2 meter långa och bygger upp hela sitt spel på en bra serve och döda bollen snabbt vilket lämpar sig perfekt på det extremt snabba underlaget gräs. Hittills i turneringen har båda snittat mer än 1 serveess per servegame och vunnit 70-80% av sina servar i matcher där man mött bra returspelare och den siffran kan stiga idag när man istället möter en spelare som är dålig i returspelet.

Anderson förlorade bara 9 poäng på 17 servegame i sin senaste match men eftersom serven är så dominant på gräset så lyckades han ändå inte komma åt sin klena motståndare Bemelmans utan det blev 2 tiebreak på 3 set i den matchen.

Dessa herrarna har också mötts väldigt mycket genom sina karriärer och känner därför till varandra väldigt väl. På deras senaste 10 möten har det blivit tiebreak i första set i 8 av matcherna och 9 av matcherna har innehållit tiebreak. Då ska man ha med i beräkningen att ingen av matcherna har varit på det snabba gräset vilket gör serven än mer dominant. Senaste mötet slutade med dubbla tiebreak när Anderson vann 6-7, 7-6, 6-4.

Som jag skrev innan reken så är gräset nu ganska slitet på Wimbledonbanorna vilket gör att det är ännu svårare att få tillbaka bollen i spel efter serven då man helt enkelt inte har fäste i banan för att kunna röra sig till bollen. När vi då kommer ha förstaservar som konstant kommer i mer än 200 km/h så blir det extremt svårt för dessa stora och tunga killarna att hinna röra sig till bollen för att få till en bra retur.

Förutsättningarna inför denna matchen innebär att vi inte kommer få någon rolig tennis för publiken för det kommer bli extremt korta bolldueller då serven kommer vinna många poäng direkt, blir det inte ess så kommer inte bollen tillbaka i spel eller så blir returen så dålig så att servaren avgör direkt på nästa slag.

Serveessen kommer vara många och breakchanserna få i denna matchen så enligt mig är det betydligt högre chans för tiebreak än dessa oddsen. Det har vi ju också tydligt sett när dessa herrarna mötts tidigare och tiebreaken varit många. Idag när underlaget också talar ännu mer för tiebreak så anser jag att dessa oddsen är riktigt bra och allt över 2.00 känns spelbart enligt mig!


Ha en härlig måndag!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 18:03   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 168
Sharp$: 579
Standard

Baseboll-lir idag?
anre24 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-07-14, 20:02   #3
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Baseboll-lir idag?
Nej, tyvärr inte!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td