Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-11-17, 15:37   #1
 
Reg.datum: dec 2016
Inlägg: 194
Sharp$: 8863
Standard

2017-11-17 20:53 Jolly Frost - Övriga (Trav)


2017-11-17 20:53TravJolly Frost vs Övriga 1 ANNAT 5 5.500

Romme lopp 8:

Här väljer vi att spela 7 Jolly Frost som har kanonform för dagen och borde ha bra chans att leda detta från start till mål. Hästen har varit ute mot tuffa hästar på slutet och haft dåliga lägen men gjort det mycket bra. Näst senast avslutade han 1.11,0 sista 800 som trea och senast gick han bra som tvåa på V75 men blev hårt diskad. Bättre form än raden och Klaus Kern säger såhär om hästen "Jolly Frost känns kanonfin och är snabb ut han också. Jag tycker att han går minst lika bra bakifrån, men jag vill inte låsa mig vid någon taktik. Jag tror på honom". Kern brukar vara offensiv och borde få överta av 6 Cash Lady i ett tidigt skede. Tveksam form på favoriterna och till fina 5.50 kliver vi in med 5 units utan att tveka!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
LuckySam är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td