Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-01-19, 10:47   #1
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

2018-01-19 16:00 Vega Squadron - North (Counter Strike)


2018-01-19 16:00Counter StrikeVega Squadron vs North -2.5 FT 8 2.930

Spel Nr1+2:

Vega Squadron -2.5 rundor vs. North @ 2.93 (pinnacle) ... Insats: 8 Units

Most kills in match = chopper (Vega Squadron) @ 6.00 (unibet) ... Insats: 3 Units


Motivering:

Så äntligen dags för den stora Majorn där världens bästa lag ska tampas om en åtråvärd titel och hela 1 miljon dollar i prispengar.

Dessa majors är dom största turneringarna som finns inom CS:GO så man kan räkna med att samtliga lagen kommer göra precis allt för att prestera sitt yttersta i varje match.

Utav första dagens 8 matcher kommer jag att reka spel i 4 av matcherna där jag anser att vi har favoriter i stor fara.

Jag väljer även att ta dom lite högre oddsen med "köpta linor" eftersom jag anser att oddsen är på tok för stora för 1 enskild runda.

Först ut av alla matcher i turneringen är North som ska möta Vega Squadron som faktiskt är med i sin andra raka major nu.

North har nu inte spelat en match på över 6 veckor vilket gör att man kommer in här med helt oviss form. I regel så brukar sparsamt matchande vara negativt då man inte är i samma form helt enkelt, precis som i vilken annan sport som helst. Givetvis har North tränat på inför majorn men det blir aldrig samma sak som riktig match där mycket helt plötsligt står på spel och nu är det ingen vanlig match heller utan det är en major där pressen är ännu större.

Formen för North innan semestern var också usel då man på sina senaste 11 matcher endast lyckades vinna 2. Man förlorade klart mot lag som inte ens är med i majorn nu, 9-16 mot både NRG och Misfits samt 2-16 mot NiP.

North har kapacitet som många andra lag men mot slutet av 2017 var man långt ifrån bra och jag tror inte ledigheten har gjort några större mirakel utan det finns fortsatt klara brister hos laget som nästan helt säkert kommer göra förändringar inom kort om inte saker och ting bli bättre.

Vega Squadron fick kvala sig in i majorn och som man gjorde det. Vinster mot Renegades, Liquid och utklassningsvinst mot värlstvåan FaZe med 16-6 är riktigt imponerande. Enda förlusten kom mot topplaget G2 efter OT så ingen skam i det.

Formen är på topp för Vega som med sin speciella och aggressiva spelstil ställer till problem för dom flesta lagen och ett North i väldigt osäker form kan vara en favorit i stor stor fara, framförallt i första matchen innan dom kommit igång.

Vega är i full gång och har presterat bra mot bättre motstånd än North för bara några dagar sedan så jag tror man vinner denna matchen!

Det är "chopper" som varit loket i Vegas framgångar i kvalet då han är spelaren i laget som fått mest kills i 3 av 4 matcher under kvalet. 22 i vinsten mot FaZe var bäst av alla, 29 i förlusten mot G2 var bäst i laget men slagen av NBK i G2 som fick 31 och i sista matchen mot Liquid så bombade han in 35 kills.

chopper spelar kanske sin bästa CS för karriären just nu och jag tycker oddset är för bra för att släppa då han har självförtroende så det räcker och blir över vilket gör att han borde kunna leverera även denna gången!

BOL!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-19, 16:21   #2
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Vega vinner med 16-10!

chopper har dock inte en bra match så spelet på han missar men ändå +12.44 units på matchen!

Inga rekar från kommande 3 matcherna men beroende på vilken map det blir så kanske man lirar något privat iaf.

Sen har vi 3 matcher i rad med spel framåt kvällen!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-19, 18:44   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 738
Sharp$: 9169
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Vega vinner med 16-10!

chopper har dock inte en bra match så spelet på han missar men ändå +12.44 units på matchen!

Inga rekar från kommande 3 matcherna men beroende på vilken map det blir så kanske man lirar något privat iaf.

Sen har vi 3 matcher i rad med spel framåt kvällen!
Alltså, du har fått mig att se fram emot en fredagkväll med annat än enbart travplugg eller utgång.

Ikväll blir det hästar OCH e-sport i en härlig kombo!
(Kanske slinker ner lite rött dessutom så blir kvällen fulländad!)

TACK för att du fått upp mitt intresse för detta! Har ryggat samtliga dina lir om än med mindre insatser men ändå!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazlo (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-19, 19:15   #4
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Alltså, du har fått mig att se fram emot en fredagkväll med annat än enbart travplugg eller utgång.

Ikväll blir det hästar OCH e-sport i en härlig kombo!
(Kanske slinker ner lite rött dessutom så blir kvällen fulländad!)

TACK för att du fått upp mitt intresse för detta! Har ryggat samtliga dina lir om än med mindre insatser men ändå!
Härligt att höra!

Trevlig kväll!
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-01-19, 21:10   #5
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 2637


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tack för denna, Lazlo ????
roaben är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td