Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-21, 17:48   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-25 20:00 Spanien - Marocko (World Cup)


2018-06-25 20:00World CupSpanien vs Marocko ÖVER Ö 2.5 FT 8 1.890

Spanien - Marocko Ö2.5 @ 1.89 (Pinnacle), insats 8 units (ca 4%)

En match där Spanien i första hand vill ha en poäng för säkrat avancemang men där de vinner gruppen vid vinst med fler mål än Portugal om de nu också vinner sin match. Spanien kan spela lite på placering och vilken väg de vill ha framåt, åtminstone om de ska möta Ryssland eller Uruguay i åttondelsfinalen. Jag vill dock inte spekulera för mycket i just detta.

Däremot vet jag att Marocko haft ett underbart anfallsspel hittills även om de är mållösa. Nu slipper de tänka defensivt då de redan är utslagna och nu gäller det mest att visa upp att de hade i VM att göra. Hellre förlust med 4-5 här än 0-0. Så full fart framåt enligt mig.

Det kommer öppna upp det bakåt när Spanien vill kontra. Så att bägge lag kommer hjälpa till för att nå över linan här vågar jag nog påstå och det får vi till hela 2.30 på vissa sajter. Men blir det 3-0 så vinner vi här medan "BLGM" inte skulle sitta och för att ha den bakdörren väljer jag hellre detta, Marocko har ju trots allt inte gjort mål och går de mest ut och surar och inte bryr sig kan det rinna iväg istället.

Jag tycker bägge spelen är bra men väljer Ö2.5 då jag inte behöver fundera så mycket om Marocko nu inte lyckas hjälpa till.

Oddset har gått upp från runt 1.65 bara för någon dag sedan. Jag hugger direkt då det tidigare behövdes över 61% för att vara vinnande, medan det nu endast krävs över 53% för att vara ett bra spel. Nog når detta över 2.5 mål åtminstone 55-56 procent? Så ner till runt 1.80 vill jag säga att det här är värde.

BOL!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-26, 23:16   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Formen på G och spelet satt ju fint med 2-2 som matchresultat.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td