Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-06-26, 17:09   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-06-30 20:00 Uruguay - Portugal (World Cup)


2018-06-30 20:00World CupUruguay vs Portugal 1 FT 7 2.900

Uruguay - Portugal @ 2.90 (Expekt), insats 7 units (ca 3.5%)

Jag måste in här och gräva då jag tycker det är så stor skillnad mellan dessa två lag. Uruguay har en stark defensiv, men även Suarez och Cavani på topp. De har förvisso inte haft ett riktigt tufft motstånd än, och två stycken 1-0 segrar mot Egypten och Saudiarabien övertygar inte. Sen blev det 3-0 mot Ryssland och det är ändå starkt att ta en så komfortabel seger mot värdnationen. Oavsett har de vandrat igenom utan att släppa in mål. Vi har inte fått se toppen här ännu.

Vad gäller Portugal så har de inte imponerat någonstans mer än att en filmande Ronaldo ramlat lite här och där och fått både frisparkar och straffar med dig. Visserligen nickade han in en hörna också men mycket mer än så är det inte. Att de spelade 3-3 mot ett halvdåligt Spanien i invigningsmatchen värderar jag inte heller upp något.

Att de ska vinna den här matchen känns helt osannolikt och att det kan vara en slantsingling enligt spelbolagen köper jag inte ens om de skulle haft 75% rabatt! Dock valde jag länge mellan DnB eller den raka ettan här. Det skiljer från 1.95 till 2.90 och jag tycker det är trevligare med nästan tre gånger i odds då jag ser Uruguay som favoriter och då vill jag inte tappa värde här.

Möjligen en högre insats men håller igen till 7 units här. Hade jag gått DnB hade jag ökat till max (10) då sannolikheten ökat att åtminstone inte gå förlorande från matchen.

Spelvärt ner till 2.40 utan problem och det betyder att Uruguay behöver vinna över 42% av dessa matcherna. Till oddset ovan behöver de endast vinna 35%.

Nu jobbar vi in det här och hoppas att Uruguay klättrar upp något steg. Portugal är inte mycket bättre än Ryssland. Samtidigt var portugiserna nästan ute efter gruppspelet då Iran hade ett sånt läge i slutet av matchen strax efter deras kvittering till 1-1 på straff. Portugal levererar ju inte ens när de måste - det har åtminstone Uruguay gjort!

BOL!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-26, 22:12   #2
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 142
Sharp$: 69
Standard

Ryggar!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+5)
nomasporfavor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-06-30, 23:15   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 121

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nomasporfavor Visa inlägg
Ryggar!
Easy money! Förstår verkligen inte oddset och än mindre oddsrörelserna... men visst, enkelt efteråt alltid!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td