Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-09-19, 00:40   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

2018-09-19 21:00 Viktoria Plzen - CSKA Moskva (Champions League)


2018-09-19 21:00Champions LeagueViktoria Plzen vs CSKA Moskva +0.5 FT 6 1.790

Viktoria Plzen - CSKA Moskva +0.5 @ 1.79 (Pinnacle), insats 6 units (ca 3%)

Tycker att hemmalaget har blivit på tok för stora favoriter här då ryssarna har klart mer rutin från att spela i gruppspelet i Champions League. Bortaplan är alltid oroväckande så klart i den här turneringen och att det gamla armélaget saknar en del skadade spelare påverkar så klart också.

Men oddset öppnade på 1.52 i slutet av augusti och för två dagar sen var det i 1.65. Nu tycker jag det har blivit så pass bra att jag väljer att kliva in. Förra säsongen i Champions League vann man mot både Basel och Benfica borta. Det tjeckiska laget här håller inte samma kvalité vill jag påstå trots att de är framgångsrika i den inhemska ligan. Sen handlar ju allt om utfall och segrarna för ett år sen betyder inte så mycket nu.

Var dock länge inne på att köra den raka tvåan då det oddset på 3.85 så klart är väldigt lockande. Men jag sansar mig lite här och vill ha med det oavgjorda enbart pga att det är bortaplan och Champions League vilket ofta är en halvdålig kombination.

Två lag som i första hand riktar in sig på att plocka tredjeplatsen då de kommer få det tufft mot både Roma och Real Madrid som är de två övriga lagen i gruppen. Av den anledningen kommer så klart CSKA inte bara trampa in här och se vad som händer utan en poäng här kan en seger hemma sen räcka för att ta tredjeplatsen.

Att ryssarna sen inte briljerar i den inhemska ligastarten påverkar nog också oddset här och det tackar åtminstone jag för. Nu behöver de ordna ett oavgjort resultat minst 56% av gångerna och i mina bättre stunder inbillar jag mig att de gör det så ofta som 60% men då skulle allt över 1.67 vara spelbart. Jag tvekar och blir lite passiv här och nöjer mig med sju units och säger att det är värde på allt över 1.72, vilket betyder en brytpunkt på drygt 58%. BOL!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-19, 05:52   #2
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Hugger rak till 3.8 för snabbares 200kr riskfritt. Tackar för rek.
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-09-21, 17:55   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Hugger rak till 3.8 för snabbares 200kr riskfritt. Tackar för rek.
Själv hade jag redan bockat av förlusten så jag blev ju positivt överraskad av att det där efterlängtade flytet nått mig också. Straffmål i 90+5 men dessvärre föll det raka spelet :( Nya tag där bara!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td