Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-01-14, 21:21   #1
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2929
Standard

Sharps storhetsvansinne


Tycker det rent ut sagt är SJUKT att Sharps så kallade admins spärrar trådar och raderar inlägg så fort minsta lilla inte handlar om det rubriken säger. Ok, om det rinner iväg till en flod men herregud!

Nyss hände det mig och Wagner bara för att vi från ST:s ord stekhet kom in på svunna tider om ett forum mycket matnyttigare än detta.

Men, men... Ni får väl pyssla med censur och ha milslånga trådar om varför Manchester United vinner på lördag.

Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 21:23   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Flyttad till rätt forumdel. /mod
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
greedy (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 21:32   #3
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Vad är det som är så svårt att förstå att INGA önskningar angående speltjänster får läggas öppet utan de ska läggas i en avsedd tråd?

Vad är det som är så svårt med att läsa ett regelverk?

0.03. Inlägg ska hålla sig i närheten av ämnet för gällande forum
Var noga med att posta ditt inlägg i rätt forum. Ditt inlägg ska ha anknytning till det ämne som forumet avser. Ifall det finns flera forum som passar för ditt inlägg väljer du det forum som du tycker är lämpligast.


0.04. Håll er till ämnet i tråden
Istället för att frångå aktuellt ämne i tråden, så starta hellre en ny tråd med ny rubrik. Är off-topicinlägget riktad till en medlem skall PM-funktionen användas. Inlägg som är off-topic kan raderas utan förvarning eller motivering.

Om du kallar det för storhetsvansinne då vi modererar en tråd där dina inlägg inte berör någon annan medlem än just en specifik individ så ja då får du ha den åsikten. Dessutom då dina inlägg är av privat karaktär och INTE bidrar till någon information i tråden alls.

Att börja hojta till om censur och annat trams när du själv bryter mot de solklara regler är löjligt. Det är du som börjar posta offtopic. Dina frågor till vad en medlem lagar för mat på fritiden kan du ta via PM och inte i en tråd avsedd för annat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1), superduffy (+1), limeburn (+3), boored (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 21:36   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Och ni andra nyfikna. Detta är vad som skrevs i en tråd under Serviceplaysavdelningen under rubriken Sporttjänsten 13/1

Prints finns i spoilern nedan
Spoiler:
Citat:


Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+1)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 21:58   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Va bra då fick jag också tillfälle att läsa det som tillkommit.

Och visst jag tog mig tillfället att sväva iväg lite då tråden ändå var en fullständig katastrof från första början och spelen avgjorda sen länge. Får väl försöka lägga band på mig så inte allt svammel skymmer sikten för dom mer högkvalitativa inläggen.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+38)
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 22:16   #6
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Va bra då fick jag också tillfälle att läsa det som tillkommit.

Och visst jag tog mig tillfället att sväva iväg lite då tråden ändå var en fullständig katastrof från första början och spelen avgjorda sen länge. Får väl försöka lägga band på mig så inte allt svammel skymmer sikten för dom mer högkvalitativa inläggen.
Har inte du redan en egen tråd i offtopic där du kan sväva iväg?
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+1), kusagwa (+1)
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-14, 23:08   #7
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Så självupptagen är jag inte så att jag öppnar egna trådar.

Men jag antar att du syftar på den Perfa öppnade. https://www.sharps.se/forums/offtopic...iga-anekdoter/

Sen så föredrar jag att svara i aktuell tråd. Blir lite löjeväckande om jag ska svara på tilltal i en helt annan tråd än den jag blir tillfrågad i. Så viktigt är det inte att göra min stämma hörd. Utan då kan jag lika gärna vara tyst, som dom flesta andra är.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-01-18, 12:40   #8
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 1
Sharp$: 120
Standard

Det är väl inte svårare än att man följer trådens ursprungspunkt?

Jag har varit läsare länge på Sharps men gjorde mitt medlemskap idag, jag tycker inte alls om att det handlar om någon form av storhetsvansinne, snarare är det väl bra att admins är strikta så att det inte offtopicen eskalerar och gör trådarna oläsbara.

Det finns ju två alternativ som postare om man vill diskutera ett sidospår:

1: Skapa en utbrytartråd som behandlar det nya ämnet

2: Skicka ett pm och diskutera vidare frågan privat mellan er!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+3), Migge (+1), boored (+5), Boone (+5)
megapixel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td