Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-16, 12:53   #1
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Frågor kring ny speldagbok


Hej

Skapade konto på Sharps för länge sedan men har inte varit aktiv. Har rekat på Flashback i flera år och funderar på om jag kanske skulle göra det på Sharps med nu.

Frågor jag har: kan jag posta rekar utan motivering? Jag rekar tennis och tidigt i turneringarna (första 3 rundorna) brukar det bli uppemot 10 matcher per turnering och då blir det jobbigt för mig att skriva motiveringar varje gång.

Kan jag använda mitt spreadsheet på spreadsheet.se eller måste mina spel bokföras på Sharps?
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 13:12   #2
 
maddmaxs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Cbus
Inlägg: 2 254
Sharp$: 3250


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Du behöver inte skriva motivering för dina spel (i en speldagbok) men om du aldrig skriver något motivering kan man ju fråga sig varför du behöver en tråd/dagbok. Då räcker det väl med ett spreadsheet. Självfallet finns det undantag (det var längesen jag skrev en rek i min dagbok själv) men då och då borde man plita ned några rader.

Hur du bokför dina spel är helt upp till dig. Fördelen med att ha det här på Sharps är att du kan länka dina spel i dagboken och även ha den i din profil så att folk lätt kan hitta det.

Välkommen och lycka till!
__________________
"Jag behöver en jävla iPhone 4. Fyfan. Kom igen nu alla fucking spel. Bara gå in."
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 13:37   #3
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 40
Standard

Var inte du på någon annan nystartad betalsida förut? Bara nyfiken.
mahajorvi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 14:07   #4
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av maddmax Visa inlägg
Du behöver inte skriva motivering för dina spel (i en speldagbok) men om du aldrig skriver något motivering kan man ju fråga sig varför du behöver en tråd/dagbok. Då räcker det väl med ett spreadsheet. Självfallet finns det undantag (det var längesen jag skrev en rek i min dagbok själv) men då och då borde man plita ned några rader.

Hur du bokför dina spel är helt upp till dig. Fördelen med att ha det här på Sharps är att du kan länka dina spel i dagboken och även ha den i din profil så att folk lätt kan hitta det.

Välkommen och lycka till!
Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av mahajorvi Visa inlägg
Var inte du på någon annan nystartad betalsida förut? Bara nyfiken.
Nej det har jag aldrig varit..
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 14:25   #5
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 4
Sharp$: 40
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av iniestaone Visa inlägg
Tack!



Nej det har jag aldrig varit..
Ok. Mitt misstag. Det var visst bettingexpert.com jag tänkte på. Kul att du är här i alla fall. Själv har jag nyligen hittat hit efter att ha hängt på andra sidor tidigare.

http://www.bettingexpert.com/user/st...ter=iniestaone
mahajorvi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-16, 14:48   #6
 
iniestaones avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 37
Sharp$: 336

Tennis 2014
Stats: 15 - 18 - 0
ROI: 86.27%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mahajorvi Visa inlägg
Ok. Mitt misstag. Det var visst bettingexpert.com jag tänkte på. Kul att du är här i alla fall. Själv har jag nyligen hittat hit efter att ha hängt på andra sidor tidigare.

http://www.bettingexpert.com/user/st...ter=iniestaone
Aha, jodå BE var jag på förr i tiden
iniestaone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td