Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-17, 09:32   #31
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3616
Standard

Infoga-funktionen i spreadsheet fungerar ej, inga lag kommer upp överhuvudtaget.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-12, 09:00   #32
 
Nillsons avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 51
Sharp$: 765
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Seebbo Visa inlägg
Dumpar tråden lite. Bara för mig som NBA matcherna inte kommer upp? Fungerade inte igår heller,
Hittar inte LA Kings - Nashville inatt. Kan det bero på att nedsläpp är kl 00:00 som det strular?

__________________
...my famous last words.
Nillson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-13, 09:52   #33
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 232
Sharp$: 534
Standard

Många basket matcher saknas, nästan samtliga från europaleauge, spain abc och italy lega 1, nba matcher den 24e också.
Mcdonkey är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 07:54   #34
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hej jag undrar över en sak, eftersom jag placerar mellan 1 till 4 units med mitt upplägg och spreadsheet, men bara vinner hälften av vinstsumman, eftersom jag kör Cash Out på på hela vinstsumman på Betfair Spelbörs.

Kan jag markera det med -1/2 funktionen i verktygs fältet?
Betyder den funktionen att hela summan halveras eller betyder det något annat.
Vill bara att vinst och ROI ska stämma överens med verkligheten med mitt spreadsheet.

upload image

MVH
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-06, 12:48   #35
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Hej jag undrar över en sak, eftersom jag placerar mellan 1 till 4 units med mitt upplägg och spreadsheet, men bara vinner hälften av vinstsumman, eftersom jag kör Cash Out på på hela vinstsumman på Betfair Spelbörs.

Kan jag markera det med -1/2 funktionen i verktygs fältet?
Betyder den funktionen att hela summan halveras eller betyder det något annat.
Vill bara att vinst och ROI ska stämma överens med verkligheten med mitt spreadsheet.

upload image

MVH
Den funktionen ger halvvinst eller halvförlust på spelet och är tänkt att användas när man spelas AH som ger såna resultat. Såsom Ö/U 1.25 eller +-1.25.

Om det funkar för dig när du kör cashout på betfair vet jag inte faktiskt.

Det går ju att redigera spelet i efterhand så du får exakt samma vinst/förlust i spreadsheetet som du fick på ditt spel och då blir ju din ROI korrekt.
__________________
Gå med i Sharps lag på
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
och
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-26, 21:45   #36
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Bland top-spreadsheetsen längst ner borde det vara de som lägger spelen innan match och inte de som lägger in i efterhand. Man bör i alla fall ha en lista med de som har (iaf majoriteten av spelen i förhand) eller att man kan filtrera bort de.

Kanske ha en lista med livespel också?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td