Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-15, 15:09   #1
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Posta bild i forumet - får det inte att funka


Hej jag har laddat upp bild och fått en länk, sedan lägger jag till bild när jag ska göra ett inlägg och klistrar in länken, sedan när jag förhandskollar inlägget så visas bilden som ett kryss, alltså funkar det inte.

Har någon en länk där man kan ladda upp bilder samt vars länkar funkar när man skriver inlägg i forumet.

MVH Patrik
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 15:34   #2
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Hej jag har laddat upp bild och fått en länk, sedan lägger jag till bild när jag ska göra ett inlägg och klistrar in länken, sedan när jag förhandskollar inlägget så visas bilden som ett kryss, alltså funkar det inte.

Har någon en länk där man kan ladda upp bilder samt vars länkar funkar när man skriver inlägg i forumet.

MVH Patrik
Jag använder bilddump.se

Funkar bra.
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 15:39   #3
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Testar och satte tiden på 300 tim

Det funka tack för hjälpen :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2020-01-15 klockan 15:41.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td