Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Stängt ämne
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-10-25, 20:32   #1
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

släng ut dem!


Förstår inte varför ni tillåter folk som Wagner att husera här alls. Det gör ju bara att vi andra inte ville bidra med mer. Känns inte direkt lönt att sitta och fixa med grejjer och sen posta när det bara kommer "snillen spekulerar" osv tillbaka. Och då ska man tänka att det dessutom var i tänkarhörnan, vilket är just för spekulation och teorier. Meh.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:35   #2
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Använd rapportera inlägg eller skicka PM till mod, lika dumt att hänga ut folk som du gör nu som det Wagner har gjort.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:37   #3
 
LosKrikons avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 463
Sharp$: 58
Standard

Alla vet vem han är och vad han gör, ingen hemlighet där. Jag hänger gärna ut folk som honom, om moddarna inte gillar det så kan de banna mig istället för honom för då är forumet ändå inte värt min tid.
LosKrikon är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:48   #4
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av LosKrikon Visa inlägg
Alla vet vem han är och vad han gör, ingen hemlighet där. Jag hänger gärna ut folk som honom, om moddarna inte gillar det så kan de banna mig istället för honom för då är forumet ändå inte värt min tid.
Du är mer än välkommen här vågar jag lova, men som sagt detta är nog inte rätt väg att gå.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:48   #5
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 46
Standard

Om någon av moddarna har någon som helst insikt eller respekt för matematik så slänger man inte ut Wagner.
Trollet är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2010-10-25, 20:52   #6
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Tittat igenom hans inlägg och tycker du överdriver lite, först förstod jag faktiskt inte alls vad du syftade på men sen såg jag hans signatur som nu är nekad. Om det finns särskilda inlägg du reagerat på så kontakta gärna mig med adress till dem så tar jag absolut en andra titt.

Vi ska absolut inte smutskasta varandra på forumet och det är absolut eftersträvansvärt att behålla den goda stämning det brukar vara här.

Tråd låses.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne



td