Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-08, 10:57   #1
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Bunta ihop trådar/inlägg


Jag tillhör dem som i princip läser allt som skrivs här.

Jag tycker det vore bra om alla nya inlägg med respektive tråd listas som ett enda långt dokument inom varje avdelning så att man snabbt kan läsa igenom allt genom att trycka på PgDown.

MVH/
Anders Larsson
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 11:04   #2
AWESOME
 
iCashs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: London
Inlägg: 1 874
Sharp$: 1591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EKAALA Visa inlägg
Jag tillhör dem som i princip läser allt som skrivs här.

Jag tycker det vore bra om alla nya inlägg med respektive tråd listas som ett enda långt dokument inom varje avdelning så att man snabbt kan läsa igenom allt genom att trycka på PgDown.

MVH/
Anders Larsson
Du har senaste inlägg på startsidan, men du kanske syftar på ett "players talk" forum som sbr?
__________________
"If Vegas where to make a shit load of money on this game, what would have to happen?"
"Betting is a marathon, not a sprint!"
"Statistics are like bikinis. What they reveal is suggestive, but what they conceal is vital"
iCash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 11:18   #3
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Nej, jag vet att alla nya inlägg finns på startsidan. Jag tänkte göra mig lite bekväm genom att bara snabbt dra igenom allt nytt i en enda lång lista och tryck PdDown när jag loggar in. Kanske ett lyxproblem.

MVH/
Anders
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 11:19   #4
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ganska smart idé faktiskt.
Jag skulle själv behöva en sån funktion för att slippa gå in i varje tråd och läsa vad som står.

Frågan är om den är genomförbar. Har du exempel på andra forum som använder den funktionen så kan vi ta oss en titt och se hur de har löst det.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-08, 11:23   #5
 
Sonadars avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 258
Sharp$: 500
Standard

Typ som covers fast allting i samma lista? (Alla sporter, off-topic o.s.v.?)
http://www.covers.com/postingforum/p...spx?spt=27&t=0
Sonadar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-15, 21:21   #6
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1511
Standard

Nej, jag har inte sett det i andra forum. Jag vet inget om programmeringen bakom sådana här forum. Funktionen att man ska kunna lista allt i ett enda dokument finns bla i en del e-postläsare.
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td