Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-11-12, 21:55   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 65
Standard

Hjälp med vägledning för Spredsheet


Tjenare!
Jag brukar följa många genom spredsheeten, har gjort det ett tag, det finns många riktigt duktiga spelare där!
Men, nu, sedan igår så har alla börjat att skriva "FT" på sina matcher... Detta har jag inte sett innan, och undrar alltså vad som menas?

Jag har kollat igenom spelskolan och googlat men inte fått fram något svar, så är det något som kan förklara eller visa mig någon sida där jag kan hitta infon vore jag väldigt tacksam!

Ha en grym helg nu på sharps så hoppas vi på + i spelkassan i helgen!

Ciao a tutti!
Makz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 21:57   #2
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 86
Sharp$: 524
Standard

Full time. Oftast menas utan övertid då det skulle stå FT+OT.
Exempelvis i hockey är FT 1x2 medan FT+OT är samma som moneyline.
kropotkin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 21:59   #3
 
comprendes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 013
Sharp$: 1245

comprende
Stats: 943 - 958 - 42
ROI: 106.09%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Makz Visa inlägg
Tjenare!
Jag brukar följa många genom spredsheeten, har gjort det ett tag, det finns många riktigt duktiga spelare där!
Men, nu, sedan igår så har alla börjat att skriva "FT" på sina matcher... Detta har jag inte sett innan, och undrar alltså vad som menas?

Jag har kollat igenom spelskolan och googlat men inte fått fram något svar, så är det något som kan förklara eller visa mig någon sida där jag kan hitta infon vore jag väldigt tacksam!

Ha en grym helg nu på sharps så hoppas vi på + i spelkassan i helgen!

Ciao a tutti!
efter en uppdatering så går det nu att välja om man spelar tex 1st quarter eller half time osv vidare. så de du ser är fulltime som FT betyder, sen finns det FT inc OT också för hockey o andra sporter med förlängning.
__________________



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
comprende är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-12, 22:00   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 36
Sharp$: 65
Standard

hahaha det tog inte många sekunder!
Jaså okej, då förstår jag!
Tack som fan för svaret kropotkin, riktigt schyst att du tog dig tid!

Ha de gött!


edit: Okej comprende, då förstår jag.
fyfan vilket bra forum, man ställer en fråga och får perfekt formulerade svar inom bara några sekunder!!!!!!!!!!

TACK!!!
Makz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td