Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-09-06, 19:02   #1
 
dablos avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 114
Sharp$: 885
Standard

Betfair bonusen?


Undrar bara lite hur den funkar? När jag reggar och sätter in 400:-. Läger ett spel för 400:- och vi säger att jag vinner den matchen.. får jag 400:- ändå? Eller är det ett riskfritt spel bara? Vilket odds måste jag spela för?

Eller är det sätt in 400:- lägg ett spel för 400:- och jag får 400:- vad som än händer?
dablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 19:39   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dablo Visa inlägg
Undrar bara lite hur den funkar? När jag reggar och sätter in 400:-. Läger ett spel för 400:- och vi säger att jag vinner den matchen.. får jag 400:- ändå? Eller är det ett riskfritt spel bara? Vilket odds måste jag spela för?

Eller är det sätt in 400:- lägg ett spel för 400:- och jag får 400:- vad som än händer?

Du får läsa in dig på vilka omsättningskrav de har... Det är oftast att du måste omsätta bonusen + det insatta beloppet ett visst antal gånger till ett minimumodds, ex. 1.80 eller något - allt står på deras hemsida... Du kan oftast inte ta ut varken ditt insatta kapital eller din bonus - då förfaller bonusen direkt men du behåller ditt insatta kapital...



/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-09-06 klockan 19:41.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 20:16   #3
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Dock så står det ju numera "Bonus: 0 kr" på https://www.sharps.se/spelbolagens-basta-bonusar
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 21:59   #4
 
dablos avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 114
Sharp$: 885
Standard

Jo, jag brukar allt läsa på... Men funderade mer då det står i Fotbollsforumet i Betfair guiden att man får 400:- i bonus genom denna sidan. Tyckte det va otydligt HUR bonusen fungerade där.
dablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 22:01   #5
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Betfair har gjort om sin bonus till att innefatta någon sorts cashback system, vi håller på att se om det går att ordna något mer likt den gamla.

Edit: Sorry missat uppdatera den tråden - åtgärdat nu, kommer förhoppningsvis en bättre bonus (än bara cashback) om cirka en vecka.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 22:24   #6
 
dablos avatar
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 114
Sharp$: 885
Standard

tack för svaret Väntar in det då
dablo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-09-06, 22:30   #7
 
capital-pbs avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Stockholm/Ludvika
Inlägg: 13
Sharp$: 1289


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dablo Visa inlägg
Jo, jag brukar allt läsa på... Men funderade mer då det står i Fotbollsforumet i Betfair guiden att man får 400:- i bonus genom denna sidan. Tyckte det va otydligt HUR bonusen fungerade där.
Vet inte om det intresserar någon längre då bonusen inte längre är kvar (men ev blir det liknande på nästa uppkommande bonus?). Men det man behövde göra var egentligen bara att omsätta 400 kr och därefter kom pengarna in på kontot och dessa kunde man faktiskt ta ut direkt.
Åtminstone har jag utfört denna process 2 gånger både med sharps bonus och en när jag värvade en vän.
capital-pb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td