Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-25, 20:08   #16
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Zultanen Visa inlägg
Tycker ni borde lägga till en flik som heter "Vad har ni på kupongen?" så fixar ni till så att det automatiskt skapas en ny tråd där varje dag med datumet som namn.

Om det går att ordna dvs, för det känns som det skulle bli mycket mer rekar/tips lagda där än dagens rekar. Man visar helt enkelt vad man har spelat på för dagen och behöver inte ha en jättelång motivering som spelet kanske skulle behövt för att ligga på dagens rekar.

Har lagts upp sånna trådar i fotbollsfoumet vissa dagar och många verkar gilla det så tänkte ge det som ett förslag till V2.0
Har funderat i liknande banor men tankegångarna slutade när jag ställde frågan, ska man ha en tråd för varje sport eller ska man ha en slags gemensam tråd för alla sporter på något logiskt ställe?
Brainstorma på
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-25, 21:13   #17
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 38
Sharp$: 33
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Har funderat i liknande banor men tankegångarna slutade när jag ställde frågan, ska man ha en tråd för varje sport eller ska man ha en slags gemensam tråd för alla sporter på något logiskt ställe?
Brainstorma på
Tänkte mer att man kör ett gemensamt ställe då jag tror dom flesta spelar på dom flesta sporter. Möjligtvis att man delar upp dom amerikanska sporterna för sig. Tror det blir bäst för alla.
Zultanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-25, 23:42   #18
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Har funderat i liknande banor men tankegångarna slutade när jag ställde frågan, ska man ha en tråd för varje sport eller ska man ha en slags gemensam tråd för alla sporter på något logiskt ställe?
Brainstorma på
Tycker det känns som att det är bra att forumet är uppdelat i en tråd per sport.

Jag skulle inte läsa en "sticky" tråd som bombas av 1000 speltips utan motiveringar från Kalle och Pelle. Ända gången det är givande är ju om picksen kommer från säkra källor som visar positivt ROI över tid. De som vill får ju gärna starta "Vad har du på kupongen idag?"-trådar, men jag vill inte se forumet svämma över med trådar om speltips.

Så tycker jag.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 05:11   #19
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Kan inte vårat spread komma upp snart!!! För då skulle en sån funktion faktiskt vara värdelös att ha
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 07:48   #20
 
papaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 101
Sharp$: 2164
Standard

Hur ser det ut med spreadsheetet? Anställt någon ny kodare?
papak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 08:13   #21
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av papak Visa inlägg
Hur ser det ut med spreadsheetet? Anställt någon ny kodare?
Boone har ansvaret över det så bäst att fråga honom, har varit away själv ett tag IRL och kommer vara det lite framöver med.
Ta gärna alla spreadsheetfrågor i den tråden är ni snälla så vi håller denna ren från det
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-26, 23:31   #22
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Det vore fint om vi kunde få bort alla idiotfrågor från forumet och jag har en idé till lösning.

1. Nya konton måste läsa spelskolan innan de får aktiveringslänk.
2. Aktiveringslänken leder till ett formulär med slumpvis utvalda kontrollfrågor som ska besvaras korrekt, all info ska har man självklart lärt sig genom att ha läst spelskolan ordentligt.
3. Först vid typ 4 av 5 rätta svar på kontrollfrågorna får man börja skriva i forumet.
(4. Läsrättigheter kan ju dock beviljas utan passerat test om ni så vill.)

Kommentarer? Vettigt?
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-27, 13:30   #23
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Tycker det där låter lite hårt, då ska ju forumet enbart vara riktat till experter om man inte kan få fråga saker. Tror inte det där med kontroll frågor och dylikt är något som skulle hålla i längden.

Alla är ju nya någon gång, jag tror säkert du också Olof har ställt någon fråga i något forum när du var ny där någon säkerligen ansåg dig vara en idiot.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-27, 14:47   #24
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Inser att det lät lite hårt (ordvalet "idiotfrågor" var väl tveksamt också) men jag menade inte att vara fascist Utan bara ett förslag för att ta bort frågorna som inte behöver ställas, för att höja nivån på forumet utan att för den skull vara elitistisk.
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson

Senast redigerad av olof86 den 2010-03-27 klockan 14:59.
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 17:27   #25
 
kingscanias avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Norr om Skåne = Norrland
Inlägg: 1 416
Sharp$: 56


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är det bara jag som enbart får en svart sida när jag försöker gå in på chatten?
kingscania är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-31, 09:57   #26
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Inser att det lät lite hårt (ordvalet "idiotfrågor" var väl tveksamt också) men jag menade inte att vara fascist Utan bara ett förslag för att ta bort frågorna som inte behöver ställas, för att höja nivån på forumet utan att för den skull vara elitistisk.
Tycker din ide är bra, kanske modifieras till något lite barmhärtigare men det är sant, det vore schysst att gallra lite utan att stänga ute allmänheten. Provet behöver ju inte vara svårt, typ tre frågor.

Vad motsvarar oddset 2.00 i procent?
A: 20%
B: 50%
C: 80%

När vinner man om man spelar följande spel på lag A: Asian Handicap -1.0
A: Om lag A vinner med ett mål
B: Om lag A spelar oavgjort
C: Om lag A vinner med två mål eller mer

Vilken är den huvudsakliga anledningen till att använda flera olika bookmakers?
A: Man ökar möjligheterna att hitta det högsta oddset
B: Man sprider ut sina pengar och sprider risken för eventuell konkurs
C: Man får tillgång till att spela på fler sporter


eller något liknande...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 07:33   #27
 
1nces avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 535
Sharp$: 1877


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går det att ordna så att spelen under "Dagens populäraste spel" på framsidan försvinner efter att spelstoppet passerat?

Just nu är hela dagens lista fylld med spel från andra sidan pölen som redan är avgjorda.
1nce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 08:37   #28
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Jag har ett önskemål om att utfallet syns i texten. Färger följer inte med när man kopierar till Excel.
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:09   #29
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av EKAALA Visa inlägg
Jag har ett önskemål om att utfallet syns i texten. Färger följer inte med när man kopierar till Excel.
På resultatet får du +/- framför. Sen är det ju bara att ställa in cellerna på att att visa grönt på positiva resultat och rött på negativa.

Eller jag kanske inte förstod det inlägg.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-11-04, 16:21   #30
ALA
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 227
Sharp$: 1512
Standard

Hjärnsläpp av mig. Sorry
ALA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td