Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-10-07, 13:50   #1
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Blockera forumdelar?


Börjat lessna på att halva forumet är travtrådar och hittade en flik under alternativ där det står att en möjlighet till att blockera vissa delar av forumet finns, men jag har inte klurat ut hur man gör. Det står att man skall välja vilka forumsdelar som skall blockeras, men inte hur. Finns ingen drop down-lista eller annat sätt att markera specifika forumsdelar.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 14:36   #2
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Skrivs det verkligen så mycket, om något, att man måste blockera?

28 trådar detta dygn varav 2! handlar om trav. Vet inte hur du navigerar på för sätt. Men om man klickar "Nya inlägg" så är det ganska enkelt att beta av det man är intresserad av och ge fan i resten.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 15:03   #3
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Det brukar vara väldigt mycket travtrådar så jag håller med TS. Skulle gärna med veta hur man blockar vissa forumdelar.
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 15:32   #4
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Skrivs det verkligen så mycket, om något, att man måste blockera?

28 trådar detta dygn varav 2! handlar om trav. Vet inte hur du navigerar på för sätt. Men om man klickar "Nya inlägg" så är det ganska enkelt att beta av det man är intresserad av och ge fan i resten.
Innan jag skrev den här tråden räknade jag på "kul" hur många travtrådar det var i spalten nyaste inlägg, då var 3-4 av 10 trådar som nyligen uppdaterats travinriktade. Jag navigerar mig alltså via huvudsidan och spalten till vänster där man ser senaste uppdaterade trådarna, har dessutom ingen användning av travsnack så därför vill jag blockera den delen av forumet.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-10-07, 17:19   #5
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Okey. Men prova Nya inlägg så blir det mycket enklare att hänga med. Tycker åtminstone jag.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td