Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-13, 11:39   #1
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Europa League 14-15 dec (Sista gruppspelsomgången)


Har kollat in följande lag som potentiella skrällar utifrån "lagetsommåstevinnaharallpresspåsig"-perspektiv.

Wien-MFF: Malmö har uppehåll, ingenting att spela för och har kunnat lada upp inför matchen och spela avslappnat. Austria Wien har fyra matcher all comps utan vinst och blev överkörda, 1-5 borta mot Sturm Graz i helgen. Måste som sagt gå för vinst samtidigt som AZ förlorar mot Metalist hemma. 7 i odds på MFF är högt.
Stan james: 8.00 på tvåan, Bet365 7.50

Andra matchen i gruppen: AZ-Metalist. Metalist har uppehåll i ligan, kan spela avbslappnat mot ett AZ som verkligen inte imponerat i gruppen och som bara lyckades ordna 0-0 mot MFF senast när de kunde säkrat avancemang vid vinst. Är dock svårslagna hemma och nöjer sig som sagt med kryss då – Lyonmatchen i färskt minne – Austria Wien inte kan vinna med massvis med mål? Oddset på kapabla Metalist känns ändå för högt.
William Hill: 7.00 på tvåan

Tredje skrällen: Birmingham mot Slovenska Maribor. Club Brugge och Sporting Braga kan kryssa och båda två avancerar. Club Brugge har då tjing på förstaplatsen samtidigt som Sporting Braga får förlita sig på att Birmingham inte vinner mot Maribor.
Phu.. Alltså: Birmingham är piskade att vinna samtidigt som Club Brugge vinner mot Sporting Braga för att Birmingham skall gå vidare.
Maribor vann Slovenska ligan överlägset och har inte spelat match sedan 3 december. Birmingham är inne i ojämn osäker form och är tveksam till om de mäktar med vinsten här.
Pinnacle 7.85 på tvåan

Edit: Shamrocks sopighet till trots: Mot ett Tottenham som inte vill vara med i Europa League, juniorlag, bortaplan och utan realistisk chans att ta sig vidare. Visst är krysset lockande?

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-12-13 klockan 12:01.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-13, 14:28   #2
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det luktar verkligen stay away för mig. Men tycker också att Metalist känns som ett okej spel.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 11:49   #3
 
marlings avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 290
Sharp$: 3105
Standard

Gillar Haifa idag till 1,90 som har möter ett reservbetonat Schalke. Haifa måste trots allt, förmodligen, vinna denna för att behålla sin andraplats
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 13:43   #4
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag har spelat Salzburg sedan tidigare borta mot Bratislava till 1.80. Salzburg ligger på samma poäng som PSG och vinner man idag går man vidare ur gruppen.

Bratislava har en ynka poäng på fem matcher och den kom hemma mot PSG (0-0) trots att PSG fick 2 spelare utvisade.

Salzburg vann hemmamötet med stabila 3-0 och jag tror man är motiverade att vinna här.
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 15:12   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av FrankieJr Visa inlägg
Tredje skrällen: Birmingham mot Slovenska Maribor. Club Brugge och Sporting Braga kan kryssa och båda två avancerar. Club Brugge har då tjing på förstaplatsen samtidigt som Sporting Braga får förlita sig på att Birmingham inte vinner mot Maribor.
Phu.. Alltså: Birmingham är piskade att vinna samtidigt som Club Brugge vinner mot Sporting Braga för att Birmingham skall gå vidare.
Nja, det stämmer väl inte riktigt eller - det är ju inbördes möten som gäller så ologiskt nog är det laget som ligger 2a i tabellen som är klart för avancemang, Braga. De slår Birmingham i inbördesmöte om båda slutar på 10p (vilket är Birminghams max poäng), däremot så laget som leder tabellen, Brugge - kan bli passerat av Birmingham vid ev förlust och Birmingham vinst då båda hamnar på 10p...
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 18:01   #6
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Nja, det stämmer väl inte riktigt eller - det är ju inbördes möten som gäller så ologiskt nog är det laget som ligger 2a i tabellen som är klart för avancemang, Braga. De slår Birmingham i inbördesmöte om båda slutar på 10p (vilket är Birminghams max poäng), däremot så laget som leder tabellen, Brugge - kan bli passerat av Birmingham vid ev förlust och Birmingham vinst då båda hamnar på 10p...
Hmmm. Var det inte det jag skrev? Eller kanske skrev det rörigt hur som helst...

Klantigt med Metalist. Inga sydamerikaner spelar.

Senast redigerad av FrankieJr den 2011-12-14 klockan 18:35.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 20:56   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4762
Standard

Nej det var inte det du skrev - du skriver att Birmingham vid har chansen att ta sig förbi Braga om Braga förlorar, det är fel - Braga har inbördes på Birmingham. Däremot så har Birmingham chansen att ta sig förbi Brugge om de skulle förlora hemma mot Braga. Men å andra sidan så påverkar ju det inte ditt spel på Maribor som jag förövrigt tycker är ett bra spel.
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 22:12   #8
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Bullo. Det jag menade, tydligen inte vad jag skrev. Rörde ihop det där
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-14, 22:32   #9
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: Skåneland
Inlägg: 66
Sharp$: 848

Alla spel våren 2013
Stats: 238 - 210 - 39
ROI: 110.23%
Vinstprocent: 53.13%

Standard

Maribor och Malmö är precis de skrällar som jag tror på. +1 på båda tror jag kan vara bra spel imorgon.
thesaints är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 00:56   #10
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

I två matcher går båda lagen vidare vid oavgjort.

PAOK - Rubin Kazan finns krysset till 2.42 (PAOK redan klara för nästa omgång)

Club Brügge - Sporting Braga finns krysset till 2.88

Men inte finns det väl uppgjorda matchern inom UEFAs värld?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
strd (+10)
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 08:30   #11
 
Redbulls avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 2858
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dellgren Visa inlägg
I två matcher går båda lagen vidare vid oavgjort.

PAOK - Rubin Kazan finns krysset till 2.42 (PAOK redan klara för nästa omgång)

Club Brügge - Sporting Braga finns krysset till 2.88

Men inte finns det väl uppgjorda matchern inom UEFAs värld?
Men det är ju ganska stor skillnad på att vinna gruppen och komma tvåa. Vid gruppseger slipper man möta lagen som hamnade på tredjeplats i CL. (Man City, Trabzonspor, Man Utd , Ajax, Valencia, Olympiacos, Porto och Viktoria Plzeň).

Frågan är vad dessa fyra lag som du nämner helst siktar på. Att säkra avancemanget (vilket dom gör vid X ikväll) eller att försöka vinna gruppen och på så vis få en "lättare" lottning?
Redbull är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 08:35   #12
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Redbull Visa inlägg
Men det är ju ganska stor skillnad på att vinna gruppen och komma tvåa. Vid gruppseger slipper man möta lagen som hamnade på tredjeplats i CL. (Man City, Trabzonspor, Man Utd , Ajax, Valencia, Olympiacos, Porto och Viktoria Plzeň).

Frågan är vad dessa fyra lag som du nämner helst siktar på. Att säkra avancemanget (vilket dom gör vid X ikväll) eller att försöka vinna gruppen och på så vis få en "lättare" lottning?
I det första fallet (PAOK-Rubin) tror jag att dessa två klubbar är beredda att smutsa ner sina händer något för att klara av avancemanget vilket kommer ge et klirr i kassan. Dom kommer från nationer som kanske inte alltid vill göra helt rätt för sig och nämns ibland i samma mening som uppgjorda matcher. PAOK är ju redan klara och kan kanske tänka sig ingå en deal med Kazan som är nöjda bara dom avancerar.

Men absolut har du rätt! Det är ju klart mer gynnsamt att bli etta inför lottningen.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 10:08   #13
 
FrankieJrs avatar
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 534
Sharp$: 620

Frankie Jr 2014/2015
Stats: 9 - 8 - 3
ROI: 102.80%
Vinstprocent: 52.94%

Standard

Smutsa ner och smutsa ner. Står det 1-1 i 70:e lär ju inte båda lagen riskera att inte gå vidare genom att köra fullt ös framåt. Därav oddset. Att det skulle vara förbestämt att det skulle bli oavgjort är ju bara löjligt.
FrankieJr är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-15, 16:07   #14
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Region Örebro Län
Inlägg: 92
Sharp$: 274
Standard

Udinese känns som enda "klara" matchen jag kan hitta idag! Celtic är inte längre vad det var (när Henke lirade där) och Udinese borta känns lite väl svårt!

Raniege i MFF är postitiv till dagens match borta mot Wien, är sugen precis som resten? här inne att lira en 2:a, men hur bra är eg. Malmö efter att ha vilat i 1,5månad ?

Metalist borta mot AZ? Även om AZ's form är svajjig så tror jag på hemmavinst då Metalist lämnar många stjärnor hemma. Ni såg väl hur Schalkes "b"-lag enkelt vann igår trots piskade israeler!

Fyll på med spelförslag nu, jag går bet!
Farjkarlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td