Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-12-30, 07:11   #1
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 273
Standard

Dagens fotboll 30dec


Finns inte så mycket som faller mig i smaken idag men i England spelas två hyfsat intressanta matcher. Pool-Newcastle(1.57 3.75 6.50) i PL o Soton-BristolC(1.40 4.50 8.00) i Ch.ship. Statistiken talar för hemmalagen men finner inget värde i 1:orna o ärligt talat är det väl ingen som gillar 1.40 favoriter i Championship!? Jag tycker dock att 8 ggr degen på BristolC är lite för högt.

Vad är det som talar för Bristolseger då? Soton är seriens bästa hemmalag o Bristol är seriens sämsta bortalag så egentligen talar inget för bortalaget som inte heller nätat på 180minuter och dessutom saknar sin kapten, men en viktig faktor i mitt spelval är att Bristol slog Soton hemma för drygt en månad sen. Med dessa, relativt färska, bilder på näthinnan vet Bristolspelarna att man KAN vinna mot Soton. Utöver det har faktiskt Soton spelat ganska så mycket sämre på sistonde jmf. med i början av säsongen så jag testar en liten slant på 2an.


*Odds från bet365
Bolognese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 09:20   #2
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 153
Sharp$: 2389
Standard

Själv har jag spelat Newcastle +1 vilket jag gjorde redan igår. Oddset har nu droppat från 2.15 till 1.88 på Bet365. Jag har idag inte uppdaterat mig själv med truppinfon men spelet lades när jag fick reda på att Suarez är avstängd. Newcastle verkar vara på väg tillbaka till formen och då också målskytten Demba Ba. Liverpool imponerar inte på mig och med kreative Suarez borta så tror jag att Newcastle kan greja detta!
Pettzon2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 09:22   #3
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vill inte gå emot Saints hemma i nuläget med den höst de har haft. Newcastle +1 hade jag i kikaren och tänkte lira innan Suarez dom kom, men väntade för länge och nu har den ju givetvis droppat. Tror jag får bättre odds runt spelstopp i nuläget. Känns bättre att vänta in omsättningen då Liverpool ofta droppar kraftigt närmare spelstopp.

EDIT: Pettzon var snabbare
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 12:45   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Carroll får ju sin riktiga chans nu, när Suz blir borta ett ta´. Jag tror han tar den redan idag, men 2.20 som bet365 har är ju redonk. Men han möter sitt gamla gäng och får ÄNTLIGEN chansen på riktigt, skadefri och med ett par matcher på sig att faktiskt leverera, tror det kan släppa idag. Vem vet kanske var denna Suarez avstängning det bästa som kunnat hänt eftersom den mannen bara träffar virket nuförtiden också.. (givetvis är det en försvagning för det individuella spelet att Suz inte lirar men jag tror att laget kanske kan höja sig lite runtom Cpt Fantastic som är tillbaka)..

spellös match i min mening, om man inte hittar Carroll målskytte till typ 4-5 ggr degen.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Maijadona (+2)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 14:20   #5
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Carroll får ju sin riktiga chans nu, när Suz blir borta ett ta´. Jag tror han tar den redan idag, men 2.20 som bet365 har är ju redonk. Men han möter sitt gamla gäng och får ÄNTLIGEN chansen på riktigt, skadefri och med ett par matcher på sig att faktiskt leverera, tror det kan släppa idag. Vem vet kanske var denna Suarez avstängning det bästa som kunnat hänt eftersom den mannen bara träffar virket nuförtiden också.. (givetvis är det en försvagning för det individuella spelet att Suz inte lirar men jag tror att laget kanske kan höja sig lite runtom Cpt Fantastic som är tillbaka)..

spellös match i min mening, om man inte hittar Carroll målskytte till typ 4-5 ggr degen.
Hur ska laget kunna höja sig och överprestera när laget är utan sina bästa spelare? Klart du håller på Liverpool
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 14:26   #6
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Har heller inte valt nån sida i matchen utan kör istället under 2.5 till 1.93 hos Dafabet. Trots att det varit målrika matcher historiskt sätt så har ju trots allt dom fem senaste hemmamatcherna för Pool slutat under 2.5. Newcastle spottar ju heller inte in så mycket mål längre och med en halvskadad Ba och en avstängd Suarez så tror jag detta kan bli målsnålt med...varför inte ännu en 1-1 match?
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 14:28   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Hur ska laget kunna höja sig och överprestera när laget är utan sina bästa spelare? Klart du håller på Liverpool
Poängen är ju att när Suarez är med så ligger så mkt tyngd på att han ska prestera och göra mål. Nu måste hela laget ta sig i kragen, därför hoppas jag att många andra höjer sig och tar mer ansvar
Ja jo, klart jag är Liverpool fan, vem är inte det?

EDIT: Dem är inte utan sina bästa spelare, det är Suarez och Lucas som saknas, Gerrard är tillbaks och det är han som är Cpt. Fantastic
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU

Senast redigerad av tompa87 den 2011-12-30 klockan 14:31.
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 14:30   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Har heller inte valt nån sida i matchen utan kör istället under 2.5 till 1.93 hos Dafabet. Trots att det varit målrika matcher historiskt sätt så har ju trots allt dom fem senaste hemmamatcherna för Pool slutat under 2.5. Newcastle spottar ju heller inte in så mycket mål längre och med en halvskadad Ba och en avstängd Suarez så tror jag detta kan bli målsnålt med...varför inte ännu en 1-1 match?
1.95 på bet365 nyss, tog jag också.

Håller med dig där, ändå orosmomentet där är ju att Coloccini haft problem med stora anfallare, Carroll lär ju vara taggad ändå ut i den där otroligt fula hästsvansen och Bellamy gör ofta mål på Newcastle. Men det kan säkert stolparna lösa idag igen .. :/
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 14:35   #9
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tompa87 Visa inlägg
Poängen är ju att när Suarez är med så ligger så mkt tyngd på att han ska prestera och göra mål. Nu måste hela laget ta sig i kragen, därför hoppas jag att många andra höjer sig och tar mer ansvar
Ja jo, klart jag är Liverpool fan, vem är inte det?

EDIT: Dem är inte utan sina bästa spelare, det är Suarez och Lucas som saknas, Gerrard är tillbaks och det är han som är Cpt. Fantastic
Suarez, Lucas och Reina är de bästa lirarna i Liverpool enligt mina papper

Gerrard är slut, dags att inse det nu
Ne, han kanske möjligen kan "höja de andra spelarna lite från omklädningsrummet".

Senast redigerad av Donald den 2011-12-30 klockan 14:36.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 14:52   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle Visa inlägg
Suarez, Lucas och Reina är de bästa lirarna i Liverpool enligt mina papper

Gerrard är slut, dags att inse det nu
Ne, han kanske möjligen kan "höja de andra spelarna lite från omklädningsrummet".
Såg riktigt bra ut sist faktiskt men visst, han presterar ju inte på samma nivå som förut, det ska man väl ärligt säga.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 15:05   #11
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Har heller inte valt nån sida i matchen utan kör istället under 2.5 till 1.93 hos Dafabet. Trots att det varit målrika matcher historiskt sätt så har ju trots allt dom fem senaste hemmamatcherna för Pool slutat under 2.5. Newcastle spottar ju heller inte in så mycket mål längre och med en halvskadad Ba och en avstängd Suarez så tror jag detta kan bli målsnålt med...varför inte ännu en 1-1 match?
Håller med dig där, Hakar på U liret till 1,95 på B365
__________________
Mvh
Blixthen
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 15:53   #12
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Blickarna vänds mot Förenade Arabemiraten och UFL. Följande singel spelas:

Al Wahda-Al Wasl fler än 2.5 mål 1.80@Expekt

Mittenmöte mellan Al Wahda (5:a) och Diego Maradonas Al Wasl (6:a). Tre av de båda lagens fyra senaste matcher i liga och cup har gått över 3.5 mål. Hemmalagets brasse Fernando Baiano (7/3 ligamål) visar form och har gjort mål i sina tre senaste matcher. Bortalagets uruguayanske stjärnanfallare Olivera (8/4 ligamål) visar också ok målform.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 17.00 men matchen går att spela live @ Bet365.

Senast redigerad av soulman den 2011-12-30 klockan 15:58.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-30, 19:24   #13
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singlar spelas i engelska League 2:

Dagenham & Redbridge-Gillingham fler än 2.5 mål 1.925@Bet365
Hereford-Accrington Stanley fler än 2.5 mål 2.10@Betway
Cristian Montano gör mål för Dagenham & Redbridge 2.75@Bet365
Matthew Tubbs gör mål för Crawley Town 1.80@Bet365

Dag & Red (22:a) vann med 3-0 hemma senast mot Barnet. Fyra av de fem senaste har gått över 2.5 mål och även om laget går svagt har man gjort mål i fyra raka ligamatcher. West Ham-lånet Cristiano Montano (4/3 ligamål) gjorde två mål senast och imponerar. Gillingham (6:a) vann senast borta mot ligaledarna Crawley Town, som tidigt fick en spelare utvisad, med 2-1. Laget två senaste matcher har slutat med vinst och gått över linan 2.5 mål. På topp finns Jo Kuffour (11/7 ligamål) och Danny Kedwell (20/8 ligamål).

Hereford (21:a) har inte imponerat på hemmaplan och har nu tre raka hemmaförluster. Samtliga tre har emellertid gått över linan 2.5 mål. Man har ändå gjort mål i samtliga tre matcher och målskillnaden i dessa tre matcher är 5-8. Accrington Stanley (12:a) visar form med fyra raka vinster. 2-1 borta mot Morecambe, 3-1 hemma mot Torquay, 2-0 borta mot AFC Wimbledon och 3-0 hemma mot Dag & Red har det blivit. Laget sprider ut sitt målskytte och inte mindre än tretton spelare har nätat så här långt.

Ligaledarna Crawley Town möter svaga Barnet på hemmaplan. Matthew Tubbs (21/12 ligamål) har gjort mål i tre raka ligamatcher och dessutom tre mål i FA-cupen. Han är dessutom lagets straffläggare.

De två första singlarna spelas med medelinsatser medan de andra två spelas måttliga insatser. Spelstopp 20.45 men matcherna går att spela live @ Bet365.

Senast redigerad av soulman den 2011-12-30 klockan 19:40.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-12-31, 04:44   #14
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 30
Sharp$: 273
Standard

Det blev en finfin dag med rätt mycket plus. Bristol satt men synd att Pool gjorde 3-1 för jag hade Poolseger med exakt ett mål. För övrigt tack till Soulman för Al Wahda-Al Wasl fler än 2.5 mål

edit: Soulman menade jag :P
Bolognese är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td