Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-01-02, 13:12   #1
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Januari-fönstret 2012


Jahapp, dags för Silly Season i miniformat när det tillfälliga fönstret har öppnats, har varit lugnt med officiella bombnedslag ännu även om Thierry Henry är tillbaka i EPL så får ni Arsenalfans ursäkta. Han är en legend och en hjälte för er, och han kommer säkert göra mycket nytta, men han kvalar inte in till bomb i egen synvinkel då han trots allt sett sina bästa år passera.

Jag är ju mest intresserad av Liverpool när det kommer till fotboll och följer en del bloggar och en del twitterkonton, blir både glad och upprörd när jag läser de rykten som florerar mest intensivt.

Lucas Leiva skall ersättas och det som sägs är att Fernando från Porto är ett namn och även Lee "idioten" Cattermole, jag hoppas innerligt att det blir den förstnämnda om någon av dessa.

Gary Cahill ska enligt många vara klar för Chelsea, men envisa rykten säger att Liverpool försöker kapa den värvningen, ur min synvinkel, låt honom vara och värva Samba istället om vi prompt måste ha en till mittback. Fattar inte varför med en hel Agger, Skrtel som varit ett monster sen Agger kom tillbaka, Carragher med rutin, Coates med talang, Kelly som kan vikariera och en del andra ungdomar.

Offensivt då, Suarez blir borta 8 matcher om Liverpool inte mirakulöst lyckas riva upp FA's pinsamma dom, Carroll gör inga mål även om han förvandlades från en sked till en smörkniv de sista 30 minuterna Gerrard spelade mot Toons.

Här kommer någon komma in tror jag, det snackas om Bent (Nej tack!), det snackas om Arshavin (Nej tack!), det har snackats om Podolski (Ja tack!), W. Zaha (Ja tack, men knappast vår lösning på måltorkan).

Med mera med mera...

Jag tänker såhär;

Guiseppe Rossi: Villarreal ute ur CL och går trögt, han behöver kanske en nystart. Osäker på om han är den naturliga målskytten vi behöver dock.

Niko Kranjar: Om han är hel och vill på lån, ja tack då vi behöver mer kreatvitet.

Fletcher: Hyfsat ung, rivig spelare med erfarenhet från EPL, gör mål i Wolves bör kunna hänga några hos oss och vara en lämplig squad player.

Khedira: Rätt petad i Real, could work?

Folk som håller på Liverpool måste inse att vi inte kommer att värva Hazard, Götze, Shaqiri eller andra stjärnskott utan spel i CL. Vi får rikta in oss på de bästa under den absoluta toppen, som antingen gått in i en svacka och behöver nytändas eller för att slippa konkurrensen med CL-lagen.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 13:27   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Krasic ifrån Juve sägs också vara ett alternativ... får väl dåligt med speltid och skall vara ett Liverpool fan.. vad tycker du om en sådan värvning? Lite skadebenägen och ingen direkt favoritspelare enligt mig, vi behöver inte en till som springer och filmar hela tiden..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 13:55   #3
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kraisg har varit rätt kall sista tiden, känns väl inte superintressant. Men ett lån skulle väl vara ok?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 14:02   #4
 
ildivinos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 123
Sharp$: 420
Standard

G. Rossi är väl allvarligt knäskadad och borta säsongen ut? Gör väl honom inte aktuell i detta transferfönster..
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
ildivino är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 14:20   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ildivino Visa inlägg
G. Rossi är väl allvarligt knäskadad och borta säsongen ut? Gör väl honom inte aktuell i detta transferfönster..
Så bra koll har man på La liga ^^
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 14:56   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ildivino Visa inlägg
G. Rossi är väl allvarligt knäskadad och borta säsongen ut? Gör väl honom inte aktuell i detta transferfönster..
Inte i något annat fönster heller, knäskador är VÄLDIGT ofta svårbehandlade och jag tycker inte det finns värde i att köpa såna spelare, han kommer säkert att vara dyr då han nyss skrivit på långt kontrakt och då finns det andra spelare jag hellre tar. Podolski får mig att dregla lite med tanke på hans fina internationella spel och årets säsong men det är ju många som säger att han är "oprövad" .. jag vet inte jag..

Personligen vill jag gärna se Loic Remy eller Damaio (favorit på FM 2012) men det blir väl svårt gissar jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-01-02, 17:38   #7
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Napoli har signat Universidad de chiles bästa spelare Eduardo Vargas, riktigt grym kille.. Kommer nog bli stjärna, håll ett öga på honom.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td