Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-11, 17:10   #1
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

11/1 Toto League (Israel) - B Jerusalem vs Bnei Sakhin SPELSTOPP 19.00


Dags för första reken här då.


Kör 2 unitsBeitar Jerusalem att leda i HT @ 1.80

Beitar Jerusalen ligger atm på en 8de plats i ligan med 7-3-6 facit, inget speciellt anmärkninsvärt där.

Bnei Sakhin ligger atm på 17de plats (näst sist) och facit 2-7-7.


Det som får mig att spela Jerusalem är att jag tror att de är duktigt hungriga idag, de har förlorat två matcher i rad, detta var mot Maccabi Tel Aviv och Hapoel Tel Aviv (2 och 3 i ligan).

Jerusalem förlorade båda matcherna med 4-3, visst Jerusalem läcker bakåt, mot topplagen, men de gör även mål. Idag spelar Jerusalem hemma och de tar emot ett lag som har gjort ETT mål de senaste fem matcherna.

Oddset på Jerusalem vinst (1.40) är inte spelvärt imo, däremot är oddset på HT ledning (1.80) fullt spelbart då jag tror att de kan stänka in både ett och två mål idag.

Head 2 Head så har lagen spelat två gånger 2009.
Mötet på bortaplan slutade 0-0
Hemma tog dock Jerusalem en konfortabel 3-0 seger med två mål under första halvlek!

Vill höja ett varningens finger då jag inte lyckats hitta någon bra info på avstängda/skadade spelare!


Lycka till om ni vågar på er denna
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 17:43   #2
 
kingofevils avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Dags för första reken här då.


Kör 2 unitsBeitar Jerusalem att leda i HT @ 1.80

Beitar Jerusalen ligger atm på en 8de plats i ligan med 7-3-6 facit, inget speciellt anmärkninsvärt där.

Bnei Sakhin ligger atm på 17de plats (näst sist) och facit 2-7-7.


Det som får mig att spela Jerusalem är att jag tror att de är duktigt hungriga idag, de har förlorat två matcher i rad, detta var mot Maccabi Tel Aviv och Hapoel Tel Aviv (2 och 3 i ligan).

Jerusalem förlorade båda matcherna med 4-3, visst Jerusalem läcker bakåt, mot topplagen, men de gör även mål. Idag spelar Jerusalem hemma och de tar emot ett lag som har gjort ETT mål de senaste fem matcherna.

Oddset på Jerusalem vinst (1.40) är inte spelvärt imo, däremot är oddset på HT ledning (1.80) fullt spelbart då jag tror att de kan stänka in både ett och två mål idag.

Head 2 Head så har lagen spelat två gånger 2009.
Mötet på bortaplan slutade 0-0
Hemma tog dock Jerusalem en konfortabel 3-0 seger med två mål under första halvlek!

Vill höja ett varningens finger då jag inte lyckats hitta någon bra info på avstängda/skadade spelare!


Lycka till om ni vågar på er denna
kom ihåg att Bnei Sakhin är ett riktigt jävla gnetar lag på bortaplan,gör allt för o spela 0-0 om de så skulle innebära att sparka bollen över sidlinjen i 90 minuter,men visst ska hemmalaget vinna
kingofevil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 18:15   #3
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Sant, de har en del 0-0 bakom sig, rullar nu, vi hoppas
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 18:16   #4
 
kingofevils avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Sant, de har en del 0-0 bakom sig, rullar nu, vi hoppas
1-0 i 16e
vackert
kingofevil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 18:17   #5
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7
Sharp$: 13
Standard

tack för denna!

Senast redigerad av leekan den 2010-01-11 klockan 20:03.
leekan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 19:26   #6
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av leekan Visa inlägg
tack för denna, redan klar
Var dock nära kvittering där ett par gånger, hade lite flyt att den här gick in. Var trots allt ett självmål som gav Jerusalem ledningen, dock ett jävligt snyggt självmål.

Kul att någon ryggade! :grin:
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-11, 19:59   #7
 
kingofevils avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 204
Standard

Jävligt rolig match o kolla på iaf
kingofevil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td