Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-13, 11:09   #1
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Dagens fotboll 13 februari


Följande singel spelas i turkiska 3. Lig Grupp 3:

Araklispor-Beylerbeyi fler än 2.5 mål 2.15@Bet365

Det finns inte mycket info att hämta ifrån de lägre divisionerna i den turkiska fotbollen men något säger mig att det kan bli en del mål i den här matchen.

Det skiljer hela sex placeringar mellan Araklispor (13:e) och Beylerbeyi (7:a) men det skiljer endast två poäng mellan lagen i en jämn tabell. Formmässigt verkar det däremot skilja en hel del mellan lagen. Araklispor är nu uppe i tre raka ligaförluster mot blandat motstånd. Samtliga tre av dessa matcher har gått över 3.5 mål och de två senaste har gått över hela 6.5 mål.

Beylerbeyi har inlett 2012 med att vinna samtliga fyra matcher varav två vinster har tagits på bortaplan. Laget har bl.a. besegrat två topplag. De två senaste vinsterna har dessutom gått över den spelade linan 2.5 mål. Det kan vara frestande att spela 2:an men de flesta av Beylerbeyis vinster har varit med uddamålet och som sagt vi talar om en mycket jämn liga.

Det enda negativa med spelet är att Araklispor har både gjort och släppt in mindre mål på hemmaplan jämfört med bortaplan. Samtidigt är det också på det viset att Beylerbeyi har gjort färre och släppt in färre mål borta jämfört med hemma. Jag ser då hellre till de båda lagens senaste resultat med många mål och går på det. Araklispor har gjort mål i samtliga fyra matcher 2012 vilket också Beylerbeyi har gjort. Detta bådar gott för spelet.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 12.30 men troligen finns matchen som livespel @ Bet365.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dillehal (+1), KP (+3), Jinx (+5), Persa (+5), ttsuper (+5), Hyper (+5)

Senast redigerad av soulman den 2012-02-13 klockan 11:12.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 13:59   #2
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Turkiska fjärdedivisionen? Du är otrolig Sultan Soulman...
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 14:38   #3
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i UAE Pro League:

Al Ahli-Al Shabab 1:a 2.15@Bwin

Match mellan ligasjuan (13 5 2 6 17-23 17) Al Ahli och ligafyran Al Shabab (13 5 6 2 20-13 21). Jag tycker emellertid att det finns en hel del som talar för hemmalaget i den här matchen. Al Ahli ståtar med två raka hemmavinster. I senaste hemmamatchen för en och en halv veckan sedan vann man mot just dagens motståndare i Emirates Cup med 2-1. Den andra hemmavinsten, återigen med 2-1, kom i ligaspelet mot klassiska topplaget Al Jazira (3:a). Truppmässigt ser det också intressant ut med klassige mittfältaren Achille Emaná som nyaste tillskottet. Vi talar här om en meriterad spelare som var en radarkompis till Elmander i Toulouse och som har några lyckade säsonger i Real Betis nu senast. En del mål har det blivit också. I laget finns sedan tidigare chilenske mittfältaren Luis Jiménez (11/4 ligamål) med förflutet i Serie A och Cesena (2010/2011 30/9 ligamål). På topp finns en riktig goalgetter i Grafite (13/7 ligamål) som säsongen 2008/2009 gjorde hela 28 ligamål för Wolfsburg. Finns den här trojkan med från start tror jag att förutsättningarna för hemmaseger är mycket goda.

Al Shabab ligger som sagt före Al Ahli i UAE Pro League. Det finns dock en del orosmoln på himmelen. Jag tycker att man får sätta ett frågetecken bakom den lagets senaste resultat och då framförallt bakom resultaten på bortaplan. I senaste bortamatchen förlorade man som sagt i Emirates Cup mot dagens motståndare Al Ahli. Före den matchen har det på bortaplan i ligaspelet blivit 0-0 mot Al Wahda (6:a) samt förlust med 1-2 mot Al Nasr (2:a). En anledning till de lite skrala resultaten på slutet kan vara att viktige brasseanfallaren Julio Cesar (10/5 ligamål) har lämnat klubben och det får betecknas som ett ganska stort minus då det precis inte kryllar av utländska stjärnor i klubben. I ärlighetens namn tycker jag det ser tunt ut. Fortfarande finns en bra brasseanfallare i Ciel (11/6 ligamål) men det känns som om han är alltför ensam när det gäller lagets offensiv.

Jiménez ska vara tillbaka hos Al Ahli efter avstängning och återfinns han, Emaná och Grafite i startelvan tror jag att Al Shabab får det riktigt tufft. Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 15.55 men matchen finns också som livespel @ bl.a. Bet365.

Senast redigerad av soulman den 2012-02-13 klockan 14:52.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 16:38   #4
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Nackdelen med att spela på den här ligan är att man inte kan se startelvorna före match. Som en blixt från klar himmel är det då när jag ser att Al Shabab vävat klassanfallaren Kieza från Nautico där han gjorde hela 21 ligamål förra säsongen. Tidigare har han producerat ganska bra i Serie A för Fluminense. Han finns inte heller med i Al Shababs spelartrupp så det gick inte att finna denna info på förhand. Hade jag vetat detta hade jag inte spelat 1:an. Så är det med betting ibland. Sorry om någon ryggade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KP (+5)
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 16:48   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Inget att be om ursäkt över. Personligen missade jag det spelet så det var tur i oturen.
Tvärtom tycker jag detta visar kritikerna en anledning till varför dina spel kommer så tätt nära spelstopp. Just för att startelvorna släpps då.

Ps, som det nämnts 19 gånger förr. Skaffa ett spreadsheet så man kan prenumerera på dina spel
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 16:54   #6
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 63
Sharp$: 42
Standard

Du har ingenting att be om ursäkt för! du är en guldgruva soulman
Niskel är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 17:18   #7
 
smiths avatar
 
Reg.datum: nov 2010
Inlägg: 50
Sharp$: 217
Standard

Tycker inte heller du har något att be om ursäkt för - riktigt duktig är du och uppenbarligen en vinnande spelare i längden. Men bollen är rund!

Håller dock med om att du verkligen borde överväga att skaffa dig ett spreadsheet om det inte innebär för mycket jobb för dig eftersom det är många som följer dig och ibland går miste om dina spel. Om du skaffar ett spreadsheet kan vi andra följa det via rss-feed och därmed rygga mer!
smith är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 17:27   #8
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av smith Visa inlägg
Tycker inte heller du har något att be om ursäkt för - riktigt duktig är du och uppenbarligen en vinnande spelare i längden. Men bollen är rund!

Håller dock med om att du verkligen borde överväga att skaffa dig ett spreadsheet om det inte innebär för mycket jobb för dig eftersom det är många som följer dig och ibland går miste om dina spel. Om du skaffar ett spreadsheet kan vi andra följa det via rss-feed och därmed rygga mer!
Håller med föregående poster....
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-13, 19:37   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 719
Sharp$: 5947
Standard

Följande singel spelas i italienska Serie A:

Napoli-Chievo fler än 2.5 mål 2.00@Bet365

Måltorka för Napoli med ett mål i de tre senaste matcherna. Denna trend måste bara brytas ikväll. Cavani, Lavezzi och Hamsik på topp ikväll. Måltorkan måste bara ta slut ikväll mot Chievo.

Chievos fyra senaste ligamatcher har gått över 2.5 mål. De tre senaste bortamatcherna i liga och cup har slutat med två vinster och en oavgjord. Chievo har gjort två mål i sina tre senaste bortamatcher.

Singeln spelas med medelinsats. Spelstopp 20.45 men matchen finns som lvespel @ bl.a. Bet365.

Senast redigerad av soulman den 2012-02-13 klockan 19:42.
soulman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-14, 07:31   #10
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Skämt eller inte, trams hör inte hemma i dessa trådar. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td