Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-02-16, 11:33   #1
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Europa League 16 Februari


Spelstopp: 18:00 Lokomotiv Moskva - A. Bilbao

Spelstopp: 19:00


Ajax - Man Utd
AZ Alkmaar - Anderlecht
FC Salzburg - Metalist K
Lazio - A. Madrid
Legia Warszawa - Sporting
Plzen - Schalke

Spelstopp: 21:00


FC Porto - Man city
Hannover 96 -Club Brügge
Steaua Bukarest - Twente
Stoke - Valencia
Trabzonspor - PSV
Udinese - PAOK
Wisla Krakow - Standard Liege


Sammanfattning: En hel del intressanta matcher ikväll. Jag har redan spelat på Man United -1 (2.30 odds @ bet365) samt att United vinner utan att släppa in ett mål (3.40 odds @ bet365). Tyckte det var lite för högt odds då Ajax enbart har Eriksen och Sulejmani som offensiva hot. Ferguson tar med sig hela a-laget förutom Evra, Berbatov och Giggs som stannar kvar hemma. De skadade spelarna är Vidic, Fletcher, Lindegaard, Anderson och Owen, spelare som United har varit utan ett bra tag under säsongen men gjort det bra ändå.

Tycker även Stoke +0.5 samt Atletico +0.5 kan funka bra i en dubbel då båda lagen verkar satsa i EL. Atletico spelar otroligt stabilt sedan Diego Simeone tagit över och Stoke är inte en walk-in-the-park hemma på Britannia.

Vad har ni andra för tankar kring kvällens matcher?

Senast redigerad av mangofreak den 2012-02-16 klockan 11:36.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 12:00   #2
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mangofreak Visa inlägg
Sammanfattning: En hel del intressanta matcher ikväll. Jag har redan spelat på Man United -1 (2.30 odds @ bet365) samt att United vinner utan att släppa in ett mål (3.40 odds @ bet365). Tyckte det var lite för högt odds då Ajax enbart har Eriksen och Sulejmani som offensiva hot. Ferguson tar med sig hela a-laget förutom Evra, Berbatov och Giggs som stannar kvar hemma. De skadade spelarna är Vidic, Fletcher, Lindegaard, Anderson och Owen, spelare som United har varit utan ett bra tag under säsongen men gjort det bra ändå.
Har du eller någon annan koll på Uniteds startelva? United uppe på över 1.90 nu, höjts en hel del under dagen och igår låg man på de flesta sidor runt 1.70 - 1.75.
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 12:06   #3
 
aqqe4s avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Umeå
Inlägg: 13
Sharp$: 165
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Har du eller någon annan koll på Uniteds startelva? United uppe på över 1.90 nu, höjts en hel del under dagen och igår låg man på de flesta sidor runt 1.70 - 1.75.
Ajax brukar vara ganska överskattade på hemmaplan. Storlagen som kommer till Amsterdam Arena brukar kunna tvåla dit dem fastän de går på halvfart. Real t ex. United börjar få ordning på grejerna. Alltid bra sista halvan av säsongerna. Avvaktar nog tills man får några laguppställningar då det finns risk att Europa League inte prioriteras så hårt.
aqqe4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 12:07   #4
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Har du eller någon annan koll på Uniteds startelva? United uppe på över 1.90 nu, höjts en hel del under dagen och igår låg man på de flesta sidor runt 1.70 - 1.75.
Är United-supporter själv och att sia om startelva är alltid svårt när det gäller Ferguson då han gillar att rotera men han har pratat mycket om hur viktigt det är att vinna EL och att ta turneringen på allvar, så utifrån det och den trupp han har tagit ut så gissar jag mig på följande elvor:

4-4-2

Rooney-Hernandez
Park-Carrick-Cleverley-Valencia
Fabio-Evans-Rio-Rafael
De Gea

Blir det 4-5-1 istället som det har blivit en hel del på bortaplan i CL så kan det se ut såhär:

Rooney
Park-Jones-Carrick-Cleverley-Valencia
Fabio-Evans-Rio-Rafael
De Gea


Otroligt svårt att säga om det här blir elvan eller inte, men finns en hel del kvalité i truppen. Om Park inte får starta så spelar förmodligen Young eller Nani så det blir inte sämre iallafall.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 12:10   #5
 
Donalds avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: West Coast
Inlägg: 1 148
Sharp$: 181


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Har du eller någon annan koll på Uniteds startelva? United uppe på över 1.90 nu, höjts en hel del under dagen och igår låg man på de flesta sidor runt 1.70 - 1.75.
Det är lurigt och långt ifrån skrivet i sten. Offensivt finns det mycket kvalitet och blir okej hur han än väljer, men defensivt så känner jag mig lite orolig dock.
Donald är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 12:15   #6
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aqqe4 Visa inlägg
Rent spontant så känns överspel på AZ-Anderlecht ganska bra.
Måste poängtera din fantastiska profilbild . Sett till AZs match då, känns som att AZ blivit lite för höga favoriter här. Anderlecht har ett riktigt bra lag på pappret och prestationerna har inte varit någon besvikelse heller för den delen. Kan se att matchen slutar 1-1 eller tom en seger för bortalaget, lockande att man får 1.80 för Anderlecht +0.5.
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 12:18   #7
 
raaabins avatar
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 198
Sharp$: 1442


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av aqqe4 Visa inlägg
Rent spontant så känns överspel på AZ-Anderlecht ganska bra.
Motivering skulle inte skada?


Citat:
Ursprungligen postat av mangofreak Visa inlägg
Är United-supporter själv och att sia om startelva är alltid svårt när det gäller Ferguson då han gillar att rotera men han har pratat mycket om hur viktigt det är att vinna EL och att ta turneringen på allvar, så utifrån det och den trupp han har tagit ut så gissar jag mig på följande elvor:

4-4-2

Rooney-Hernandez
Park-Carrick-Cleverley-Valencia
Fabio-Evans-Rio-Rafael
De Gea

Blir det 4-5-1 istället som det har blivit en hel del på bortaplan i CL så kan det se ut såhär:

Rooney
Park-Jones-Carrick-Cleverley-Valencia
Fabio-Evans-Rio-Rafael
De Gea


Otroligt svårt att säga om det här blir elvan eller inte, men finns en hel del kvalité i truppen. Om Park inte får starta så spelar förmodligen Young eller Nani så det blir inte sämre iallafall.
Om någon av dessa elvor blir bekräftade kommer jag troligen kliva in på United. Spelar Young eller Nani istället för Park ser jag det bara som positivt då jag är en aning orolig för Fergusons "def-taktik" på bortaplan i Europa. Avvaktar lite. Återkom gärna när du vet 11an!
raaabin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 12:25   #8
 
mangofreaks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 183
Sharp$: 538
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av raaabin Visa inlägg
Motivering skulle inte skada?




Om någon av dessa elvor blir bekräftade kommer jag troligen kliva in på United. Spelar Young eller Nani istället för Park ser jag det bara som positivt då jag är en aning orolig för Fergusons "def-taktik" på bortaplan i Europa. Avvaktar lite. Återkom gärna när du vet 11an!
Absolut det ska jag göra. Har redan lagt mina spel då jag trodde att oddset skulle sjunka så det är lite typiskt att spelbolagen börjat höja på oddset nu. Det som inte skulle få mig att spela på United är om Fergie väljer att vila Rio och Evans och starta med Jones-Smalling i mittlåset istället. Evans har vart otroligt stabil de senaste matcherna och Rios rutin och ledarskap är priceless i ett försvar. Jones har spelat som bäst på innermittfältet samt som högerback under sin tid i United, sett otroligt skakig ut när han fått spela mittback så vi får hoppas att Fergie inte roterar alltför mycket
mangofreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 13:27   #9
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Kan ni inte motivera era spel så hör de inte hemma i denna tråd. Inlägg raderade. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 15:16   #10
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Trabzonspor - PSV Över 2.5 mål 2.02 @Pinnen

Trabzon har en grym form och har 8-0-2 Senaste 10 matcherna Varav 8/10 har gått över linan. De har även nätat i varenda match av dessa 10.

På deras 10 senaste hemma matcher har även där linan gått över 8/10 gånger, De har vunnit 7 raka matcher och innan det var det 3 raka förluster mot Gencerbirgli, Galatasaray samt Besiktas. Trabzon har nätat i alla matcher där linan gått över, 8/10. Enda matcherna dem inte har nätat i är förlusterna mot Galatasaray och Besiktas, dessa 2 matcher spelades så sent som 27/11-11 11/12-11.

PSV's Form är precis som Trabzons väldigt bra, Har inte förlorat på de 10 senaste matcherna, Varav 2 är i Cupen & 2 är vänskapsmatcher samt 1 match I EL. Om vi bortser från Vänskapsmatcherna så har 5/10 av dessa matcher gått över linan.

Deras 10 senaste bortamatcher, (Återigen bortser vi Vänskapsmatcherna) Så har 4/10 bortamatcher gått över. men man har dock nätat i 8/10 bortamatcher.
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 15:26   #11
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1093
Standard

Vill påminnas att alla trabzonspors matcher har gått under 2.5 mål under grupp spelet i champions league. Kanske ska tilläga det också.
Kanske nån match över.. Den som orkar få kolla upp

Senast redigerad av trance_error den 2012-02-16 klockan 15:27.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 15:46   #12
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 94
Sharp$: 485
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Vill påminnas att alla trabzonspors matcher har gått under 2.5 mål under grupp spelet i champions league. Kanske ska tilläga det också.
Kanske nån match över.. Den som orkar få kolla upp
Bra påpekat och det har du helt rätt i, Trabzon hade problem med att näta i CL, endast mål emot Inter Hemma & Borta samt emot Lille hemma. jag personligen var väl mest inne på de senaste matcherna och statistiken på mål för respektive lag och inte Gruppspelet i CL, Den enda övermatchen var emot Moskva borta då de förlorade 3-0, Jag anser dock PSV som ett svagare motstånd än dessa 3 lag, Lille är väl det lag som är närmast i jämförelse med PSV.

Trabzon har värvat in Halil Altintop under Januari.

En motivation för mig själv inför detta spel är att Både Turkiska och Holländska är ligor jag personligen gillar att Överspela.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+2)
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 15:51   #13
uno
 
unos avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 56
Sharp$: 317
Standard

Vad tror ni om Porto-City?
uno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 16:36   #14
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Västragötaland
Inlägg: 37
Sharp$: 1128
Standard

Har dunkat in 5u på att United vinner ikväll. Mittenlag i Holland mot ett topplag i England.

Oavsett vilka de bänkar kommer de ställa upp med ett bra lag (Nani, Valencia, Young, Rooney, Welbeck, Hernandez). Nästa liga match är inte förrän nästa helg och de kommer därför kunna gå för fullt.

Att oddset låg på 1.95 när spelet lades gör inte saken sämre.
__________________
För bra för spel.
ricky är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-02-16, 16:40   #15
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 119
Sharp$: 449

albygårlös
Stats: 15 - 15 - 0
ROI: 115.51%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Är också inne på överspel Trabz - PSV. Någon med lite info om Lazio - ATM? Tycker det finns värde i vinst atletico DNB. Gruppen vann man ju rätt lungt, en till synes rätt stark grupp ändå. Ångat på rätt rejält i ligan dessutom med några tunga vinster det senaste efter den dåliga inledningen. Lazio går bra i ligan, 3:dje plats och därmed också kvalificerade till nästa års CL. Frågan är om man lägger mer krut på ligan, eller EL? Redan på söndag möter man hemmastarka Palermo, och jag tror tränaren kan spara på ett par lirare.

Senast redigerad av alby18 den 2012-02-16 klockan 18:52.
alby18 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td